Una primera part sense adormir-nos, però sense aconseguir disparar gaire a porta, ens ha portar a que Hiroshi hagi marcat de cap un bon gol. Desprès ens hem adormit 10 minuts i ens han empatat i Carreras, amb els seus canvis, ha tornat a donar la volta al partit. Manga ha demostrat la seva qualitat, Joaquín que ell és l'home que ens pot donar grans alegries i Fito demostra partit rera partit que està en un gran moment de joc. Robles, com a pivot ofensiu, poc pot fer, però almenys ha castigat als mitjos rivals. L'únic que no m'agrada, és que fallem massa al lateral esquerra, no em dona seguretat.
bones tardes, soc soci del atletic balears i en primer lloc os vull donar l'enhorabona per la victoria, m'agradaría saber que us ha paregut el meu equip, creis que podrem mantenir la categoria? diumenge tenim un partit clau a casa contra la gramanet. Degut a la meva professió tinc bastants contactes amb gent de sabadell, Esperant que nosaltres mantinguem la catagoria us desitgo de cor l'ascens a 2ª A.
Jo crec que no tindreu cap problema. Per baix vostre, Santboià, Alzira i Mallorca son tres equips que no tenen molta pinta de anar a millor, i Benidorm només sembla que pot empitjorar. La Gramenet, és l'equip que més em preocuparia de vosaltres, i teniu un partit directe importantíssim per condemnar-los o deixar-los amb opcions. L'Sporting Maonès el veig amb una mala dinàmica esportiva i amb problemes a la directiva i dels que teniu per sobre, Ontinyent, Dénia, Teruel i Gandia van a ratxes, son abastables i tots per vosaltres. I a més, hi ha el Castelló, contra els que en teoria heu de jugar, i amb una crisi tant gran que els jugadors es plantegen no presentar-se en algun partit.
A més, m'ha agradat molt el vostre porter juvenil (té molt futur), defensa organitzada però un pèl estàtica, teniu un mig del camp amb molta força i muscle, i a la davantera potser li ha faltat definir, però li han arribat forces boles per fer-ho.