Autor Tema: J.32: CE Sabadell - At. Balears, diumenge 3 d´abril a les 12:00 h.  (Llegit 26824 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:J.32: CE Sabadell - At. Balears, diumenge 3 d´abril a les 12:00 h.
« Respondre #160 el: 03 de Abril de 2011, 18:51:16 pm »
Gran resultado, en la primera parte no hemos jugado demasiado bien, pero todo y así hemos tenido 4 ocasiones clarisimas. En la segunda parte si hemos sido superiores y hemos materializado mejor.
Los cambios han aportado mucho, Fito enorme, Joaquín un crack y Manga supermotivado y cogiendo forma. Y con Cuenca, Marc y Puchi de baja! Tenemos que ser optimistas y ya a falta de 6 jornadas no renunciar a nada!
Un poco decepcionado con la respuesta de la ciudad. Hoy jugando el lider en casa, a falta de poco y con buena climatologia esperaba mucha más gente! Que pena!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #161 el: 03 de Abril de 2011, 19:07:29 pm »
Bon partit en general de tot l´equip encara que ens costa molt fer gols i podriam haber patit menys si haguessim marcat la meitat d´ocasions clarisimas que em tingut, de totas maneras som el Sabadell i sense patiment no tindriam recompensa.
Aixo pinta be i amb els resultats que s´han donat aquesta tarda encara millor.
Menció a part per Joaquin, un devanter amb el gol entre cella i cella, !!! quina definició !!! ell i Manga son uns molt bons reforços pel final de temporada i els mes que posibles play-off    :beer2 :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #162 el: 03 de Abril de 2011, 19:33:21 pm »
Apreciats companys foreros:

Resultats del grup de Segona B a: Segona B 2010-2011

Mantinguem l'ordre en el foro, si us plau.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #163 el: 03 de Abril de 2011, 19:36:50 pm »
Bon partit en línies generals, resolt gràcies a l´alt nivell d´efectivitat a la segona part i amb tres gols força vistosos. Els jugadors de "refresc" a la Segona A han resultat determinants;  Joaquín porta el gol en el seu ADN i si les lesions el respecten, pot ser una importantíssima garantía de cara al "play-off"....De Manga no descobrirem res de nou si diem la classe que porta a les seves botes.   Destacar per descomptat també les bones progressions de jugadors com Raúl Rodríguez o Fito. 

Sembla ser que els resultats ens estan acompanyant i això està configurant poc a poc una oportunitat històrica. No es tracta de que els jugadors es carreguin de presió, però això siguent una evidència.

Faria falta, això sí, "pulir" aquests desajustos defensivos (que quan juga Cuenca, no es solen produïr perquè el rival no arriva), que a vegades ens costen gols que poden costar de remontar. Es necessita la màxima concentració i una estratègia defensiva sòlida i consistent.

Lo dit....3 PUNTS IMPORTANTISSIMS....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume gomila

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #164 el: 03 de Abril de 2011, 19:52:31 pm »
bones tardes, soc soci del atletic balears i en primer lloc os vull donar l'enhorabona per la victoria, m'agradaría saber que us ha paregut el meu equip, creis que podrem mantenir la categoria? diumenge tenim un partit clau a casa contra la gramanet. Degut a la meva professió tinc bastants contactes amb gent de sabadell, Esperant que nosaltres mantinguem la catagoria us desitgo de cor l'ascens a 2ª A.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #165 el: 03 de Abril de 2011, 19:56:56 pm »
bones tardes, soc soci del atletic balears i en primer lloc os vull donar l'enhorabona per la victoria, m'agradaría saber que us ha paregut el meu equip, creis que podrem mantenir la categoria? diumenge tenim un partit clau a casa contra la gramanet. Degut a la meva professió tinc bastants contactes amb gent de sabadell, Esperant que nosaltres mantinguem la catagoria us desitgo de cor l'ascens a 2ª A.

Hola Jaume. A la primera part l'Atlètic ha tingut alguna ocasió a la contra, però sense gaire perill excepte un tir a la mitja volta de Matar Diop (em sembla) que ha sortit fora. A la segona part us heu tancat al darrere i amb un golàs heu igualat el partit. A partr d'aqui us heu desinflat. Crec que us salvareu sense haver de jugar promoció. Molta sort a l'atlètic, que em caieu molt bé.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #166 el: 03 de Abril de 2011, 20:05:24 pm »

A mi m´ha semblat un bon equip amb una bona capacitat d´obrir el camp. Crec que quedareu a la zona tirant a mitja de la classificació i que segons com es combinin els altres resultats, podeu encarar l´última jornada o les dues últimes jornades amb total tranquilitat.

Per cert..Teniu un forero (o tenieu) que té el mateix "nick" que jo...Es així ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #167 el: 03 de Abril de 2011, 20:15:42 pm »
aquet es el camí, queda ben poc i a aquestes alçades els equips comencen a afluixar i nosaltres estem recuperant peces claus com Manga, Joaquin e Isaac que donaran molt a parlar en aquesta recta final.

Quedarem primers si seguim en aquesta linia i, sobretot, guanyem en casa al Alcoyano  :yes: :yes:
@javi_gt86

Desconnectat jaume gomila

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #168 el: 03 de Abril de 2011, 20:20:54 pm »
tenim un forero registrat com a blanc i blava, cosa normal ja que com m'imagino saps els colors oficials de la nostra samarreta es a ratlles blanques i blaves.

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #169 el: 03 de Abril de 2011, 20:45:54 pm »
Molta sort pel que resta de temporada jaume!

Es dificil fer pronostics a la 2a B pero crec que ho teniu bastant be per evitar el descens!

Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #170 el: 03 de Abril de 2011, 20:57:58 pm »

Hombre, viendo que de los 39 puntos que tenéis, 20 los habéis hecho en la segunda vuelta (los mismos que el Sabadell hasta hoy, que con estos 3 ya llevamos 23 puntos en la segunda vuelta)... si vuestro equipo sigue con esa dinámica y sigue sumando, no creo que tengáis problemas para salvar la categoria ni mucho menos. Suerte contra la Grama!

Un saludo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #171 el: 03 de Abril de 2011, 21:08:18 pm »
Una primera part sense adormir-nos, però sense aconseguir disparar gaire a porta, ens ha portar a que Hiroshi hagi marcat de cap un bon gol. Desprès ens hem adormit 10 minuts i ens han empatat i Carreras, amb els seus canvis, ha tornat a donar la volta al partit. Manga ha demostrat la seva qualitat, Joaquín que ell és l'home que ens pot donar grans alegries i Fito demostra partit rera partit que està en un gran moment de joc. Robles, com a pivot ofensiu, poc pot fer, però almenys ha castigat als mitjos rivals. L'únic que no m'agrada, és que fallem massa al lateral esquerra, no em dona seguretat.

Jo crec que no tindreu cap problema. Per baix vostre, Santboià, Alzira i Mallorca son tres equips que no tenen molta pinta de anar a millor, i Benidorm només sembla que pot empitjorar. La Gramenet, és l'equip que més em preocuparia de vosaltres, i teniu un partit directe importantíssim per condemnar-los o deixar-los amb opcions. L'Sporting Maonès el veig amb una mala dinàmica esportiva i amb problemes a la directiva i dels que teniu per sobre, Ontinyent, Dénia, Teruel i Gandia van a ratxes, son abastables i tots per vosaltres. I a més, hi ha el Castelló, contra els que en teoria heu de jugar, i amb una crisi tant gran que els jugadors es plantegen no presentar-se en algun partit.

A més, m'ha agradat molt el vostre porter juvenil (té molt futur), defensa organitzada però un pèl estàtica, teniu un mig del camp amb molta força i muscle, i a la davantera potser li ha faltat definir, però li han arribat forces boles per fer-ho.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #172 el: 03 de Abril de 2011, 22:50:21 pm »
ningu ha dit res d'en de navas?? :blink
ens ha salvat una vegada més!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #173 el: 03 de Abril de 2011, 23:21:23 pm »

Quin goig veure un Sabadell resolutiu, enérgic, amb arguments, líder, i amb un gran golejador com crec i espero no equivocarme, que es Joaquín..
Mare meva quina eficacia, minuts jugats-gols marcats

Estic molt content i vull donar les gracies a tots els jugadors de la plantilla per aquest sentiment d´eufòria que vivim

GRACIES
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #174 el: 04 de Abril de 2011, 11:16:20 am »

como lo haceis para tener tantos jugadores "de color"?
donde estaba yo se hacia la broma y parecia el Atco. Senegal

suerte!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #175 el: 04 de Abril de 2011, 12:46:07 pm »

Hola Jaume, desde fa uns anys treballo i visc a Mallorca i et reconec que simpatitzo força amb l´Atlétic Balears, ja que juguem al mateix grup, vestiu blanc i blau, històricament heu patit injustícies i desagravis en benefici d´un gran, igual que nosaltres, en el vostre cas el Mallorca i perque un parell de vegades he anat a la Via Cintura i m´ho he pasat tetta..
No tinc cap dubte que salvareu la categoría, ja que per mi 3 dels que baixarán están bastant clars que serán Santboià, Alzira i Mallorca B (que estareu ben contents) i si la Gramanet acaba salvant-se, entrarà al pou clarament el Benidorm, la promoció la veig inevitable entre Gramanet, Benidorm i l´Sporting Mahonés, pero no pas l´Atlétic Balears, que está molt fort a casa i juga bastant mes organitzat i amb bons arguments desde que esta en Siviero a la banqueta.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #176 el: 04 de Abril de 2011, 13:02:22 pm »
Per cert, com que vam guanyar ningú diu res de l'àrbitre, però a mi m'agrada rajar encara que hàgim guanyat xD

En la gran jugada de Raul Rodriguez que acaba Robles fallant pràcticament a porta buida hi ha un penalt claríssim en l'ultim toc de Raul.

Poc després d'aquesta jugada hi ha un remat de cap d'Hiroshi que era gol i el para un defensa amb el braç, penalt i expulsió.

Tot això amb 0-0 i no haguéssim tingut que patir tant.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #177 el: 04 de Abril de 2011, 14:42:52 pm »
Després de veure tots els videos del company Visi, rectifico, a Raul no li fan penalt, pero lo que he dit d'Hiroshi és clamorós xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #178 el: 04 de Abril de 2011, 18:54:27 pm »
No se per quin motiu no puc veure l'acta del partit algu sap com?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #179 el: 05 de Abril de 2011, 19:23:09 pm »
Carreras va canviar el partit amb els canvis i l'equip va traure tota la garra amb eixos canvis. Potser hagués posat jo a Hiroshi baixant-les i a Joaquín matant, però Carreras ssap el que fa i ho ha demostrat els dos últims partits.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!