Autor Tema: J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3  (Llegit 37131 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix

• Visitant
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3
« Respondre #200 el: 12 de Abril de 2011, 19:35:44 pm »
Cuando faltaban unos 15 minutos para el comienzo del partido, unos 8 o 10, pasaron por la calle del gol del Narcís Sala donde estábamos situados los aficionados del CE Sabadell e ivan cantando algo parecido a: ODI/MORT AL SABADELL.

En todas partes hay gente así, pero ya que se dice d una banda, tmb se dice de la otra.
Pues tienes razón, simplemente a los del Sant Andreu no los había oído. De todas formas, por experiencia debo decir que no se pueden comparar la 'gentuza' del Sant Andreu (que coincido que la hay, sobretodo 2 tipos que los tengo 'fichados') con la 'gentuza' del Sabadell, y lo digo sintiendólo mucho. En fín, es una pena que esta gente acuda a los campos de fútbol.

En fín esperemos que el Sabadell crezca en todos los sentidos con un ascenso y esta gente quede aún más diluida entre la gran masa de grandes aficionados del Sabadell.
solo voy a decir que no se puede meter todos los HHVV en un mismo saco!! :rant:

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
  • Gènere: Masculí
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3
« Respondre #201 el: 12 de Abril de 2011, 20:07:39 pm »

Avui llegint algunes cròniques d'alguns diaris em sembava que al Sant Andreu l'haguéssin atracat d'una manera descarada.... i d'això res de res. Hi ha 2 jugades polèmiques durant el partit (perque evidentment la caiguda de Blanco al minut 20 ni es pot plantejar com a jugada dubtosa perque no hi ha res) i si hi ha mans de Juve (crec que involuntàries però que es podien pitar), també hi ha un penal clamorós a Eneko i davant de l'àrbitre que no en vol saber res. Per tan aquí la cosa queda repartida.

Que diferent es veu tot desde el camp, jo no vaig veure cap mà de Juvenal,també és cert que ens va pillar a l'altre porteria, la caiguda de Blanco em va semblar penalt claríssim i la jugada d'Eneko em va semblar que es tirava només sentir el contacte perquè ja no arribava a la pilota, o sigui tot diferent de lo que sembla que va ser jajaja!

Jo estava a l'altre banda del camp (gol nord) i vaig veure a en Hiroshi ajudant-se amb la mà, després la centra i en Juve més de lo mateix. Tots els de l'extrem nord (jo inclós) vem veure les dos mans. I sobre lo de Blanco... a mi em va semblar que es va tirar a la desesperada...

Això demostra que depén d'on estiguem, i sobretot, d'on estigui l'àrbit, el partit pot ser molt diferent...
A vegades els critíquem masa. Aquest finde per això, van ser realment dolents.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #202 el: 12 de Abril de 2011, 20:39:03 pm »
si haboian gritos p.. sabadell i os vamos a matar ... gritos escuchados  que hasta los nuestros se ponian si teneis tantos h.. venid a sabadell.......  eso lo escuxe i insultaron a de navas i a la media parte unos ultras de sant andreu vinieron a la media parte a buscar follón i los mossos muy rapidamente los sacaron   pero iban a por nosotros  un saludo
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport
« Respondre #203 el: 12 de Abril de 2011, 20:46:33 pm »
Gentussa hi ha en tots els camps i aficions, lo que passa és que els nostres a Sabadell los tenim massa sueltos.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #204 el: 12 de Abril de 2011, 21:35:21 pm »
Sueltos anaven l'altre dia uns 8 membres dels Desperdicis abans de començar el partit. Donant voltes buscant i analitzant de dalt a baix tot arlequinat que passava per veure si feia pinta de HHVV despistat i donar-li.
Tampoc entenc com es pot parlar de HHVV una setmana on el grup no va existir com a tal. Cadascú va fer el que va voler sense representar ningú. Uns cuants vem anar a la nostra bola i vem entrar a veure l'equip a titol personal , no com a grup. I no va passar res.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #205 el: 12 de Abril de 2011, 23:07:27 pm »
aixó es veritat xq a mi en van dir que si era hooligan i li vaig dir que no  i anaven a buscarlos  osigui i una cosa  dels hooligans en ningun moment van anar a buscar brega van ser com bé diu el company hool_Arlekinat a  buscarlos els desperdicis  als hooligans  i els desperdicis si no arriba a ser per els mossos ens haguesin agredit aixo te ho aseguro jo pero bueno no vull remoure mes la m... en tema hooligans un salut a tots els aficonats que i vem ser  i visca el ce.Sabadell salut :)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll