Roma ha aconseguit un nou títol (el tercer), i la sorpresa de la jornada, per mi va ser la victòria en la pròrroga de hervi, que a pesar de baixar, almenys no s'ha quedat a 0 i ha donat la cara en tots els partits. Jo baixo amb ell i la propera temporada a Segona tindrem força competència per pujar.
A Segona, Uri50 i Victor han acabat aconseguint l'ascens, i el primer estrenarà categoria, en canvi el propietari de Tias Buenas ja coneix la duresa de la Primera divisió i les dificultats per a mantenir-s'hi. SAURA i Pedrito han demostrat també nivell i la propera temporada pot ser molt dura la competència per pujar. Arlquinat_cule i lfa team!! les han passat canutes i han baixat.
A Tercera, queden els play-offs:
Fase Final:Copa de Campions, Dimecres, 23 de Febrer:F.C.Wolves (ID: 309156) - C.E.Sabadell 4 Gats Arlequinats (ID: 488713). Camp: 989586 . El guanyador ascendeix directament.
Play-off, Dimecres, 23 de Febrer:CE SABADELL TRONADOR(ID: 434651) - Cantera Juniors (ID: 796870). Camp: 1429922 . El guanyador passa a l'eliminatòria final.
Partit d'ascens, Dimecres, 2 de Març: Perdedor Fase Final - Guanyador Play-off.
El guanyador ascendeix.
Crec que F.C.Wolves pot ser el gran favorit, però mai se sap...
I tot i que no hi pinto res, jo tambe crec que en Saura te rao i que per evitar futurs malentesos, les normes s'haurien de precissar una mica mes.
Tambe s'hauria de precissar, crec, que en cas d'empat de punts, preval l'enfrontament directe antre ambos... ara be, la meva pregunta es... al final del partit en temps reglamentari o s'inclou prorrogues i penals?? Si avui haguessim empatat amb el birrero i ell m'hagues guanyat en prorroga o penals... que hauria passat??
M'apunto les dues suggerències.
Respecte a la segona:
-Per a desempats entre dos equips, compten tots els gols aconseguits només durant els 90 minuts de partit. I en cas d'haver acabat en empat, amb el resultat de la pròrroga.
Aquí també precisaré que comptaran els penals. Igualment, la propera temporada es modificaran les puntuacions per premiar més les victòries a la pròrroga que als penals, a idea de dos usuaris que m'ho han proposat i algun altre consultat.