Doncs jo estic on m'esparava.
Aquest any volia no patir i de moment ho estic aconseguint... Vaig tercer a 7 punts dels 2 primers i tinc el penultim a 5 punts.
A finals de la temporada passada vaig fitxar un crack iaion -31 anys- a la defensa pq vaig considerar que era la zona mes fluixa que tenia... i de moment encara m'esta donant molt bon resultats.
M'estic dedicant a entrenar pq considero que si pujo un parell o tres de jugadors de nivell, l'any que ve tindre equip per pujar, diria que sense necessitats de fitxar... tot i aixo, no descuido el mercat i li vaig fent ullades tot sovint per si trobo alguna ganga
Aixo si, ja fa un parell de temporades que considero que la maquineta dels cataplins m'esta putejant i em fa perdre partits que, a priori, tindria de guanyar sense dificultats. Com exemple, aquesta mateixa setmana amb un HTStats favorable de 138 a 158 i amb un 64% de possibilitats de guanyar, nomes vaig aconseguir un miser empat i casi en els darrers minuts.
El problema el tinc ara al coincidir amb la Lliga Forum ja que, per una part m'agradaria guanyar-la per fotre un cop de puny a la taula i poder dir que "aqui estic jo", pero per altre banda, si dedico la majoria de titulars perdre entrenaments... tot i que ja vaig dir que degut al nivellas que hi ha a Primera, poca rotacions podre fer si no vull patir i acabar baixant... Suposo que a ultima hora em decidire que fer, com sempre faig.
Sort a tots companys i deixem els Clubs Arlequinats el mes amunt possible!!