Si en vez de 4 minutos, añaden 3...que comentarios más diferentes se leerían por aquí, que ya me imagino que serían así: "que gran equipo, con todas las bajas que tenemos y somos líderes, etc", ahora bien, una jugada totalmente aislada del Gandía hace que nos empaten un partido donde los árbitros han dado que hablar y donde hemos jugado bien a futbol hace que algunos cambien totalmente sus mensajes.
Eso es coherencia
La coherencia es jugar contra deu i fotre dos gols mes això es coherencia
Això no és coherència.
Coherència es no canviar el criteri per una jugada a falta de 20 segons d'acabar el partit. Ara s'està emprenyat, jo també, però avui l'equip ha jugat bé i no ens mereixem l'empat.
Torno a dir, que segons quins missatges, si acabem 2-1 són totalment diferents als que s'han escrit.
El no haber marcat més gols? Bueno, això es fútbol, no sempre 2+2 és 4. Hi ha hagut un penal clarisim a Hiroshi que no s´ha pitat, per exemple.
Avui hem merescut guanyar clarisimament. Impressionant partit de Juve i de Ciercoles.
Particularment he criticat molt a Juve, i és per què amb la seva qualitat no em serveix que només corri. Te qualitat per marcar diferències a 2B, i sobre aquest nivell jo li demano el rendiment, Per correr ja estan altres jugadors.
Avui a Juvenal nomes queda que