Autor Tema: J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.  (Llegit 36518 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

jordix

• Visitant
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #60 el: 26 de Febrer de 2011, 14:38:56 pm »
dema tots a una  visca el sabadell!!! bueno jo no vull crear mes polemiques, pero al escut del sabadell, clarament hi surten dues banderes, tots sabeu quines son!! visca el sabadell visca catalunya

i visca torre romeu i can roquetes , e kikillo! jajaajajaa
Aquí l'has clavat! :ok

Totalment d'acord amb tu, company. :yes:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #61 el: 26 de Febrer de 2011, 14:46:49 pm »
En el tema banderes a mi tampoc m'agrada barrejar política amb futbol però penso que cadascú pot penjar el q li doni la gana al balcó de casa seva, i el fet de tenir una bandera del Sabadell junt a una estelada no em fa pas pensar q el CE Sabadell sigui un equip q potencii l'independentisme a Catalunya, simplement em fa pensar que en aquell pis i viu un arlequinat d'ideologia independentista, res més. Vaja q a nosaltres no ens afecta ni ens perjudica per a res tot això.

Particularment si que no m'agrada penjar banderam a casa meva més q res perq en el meu parer ningú n'ha de fotre res de les meves preferències futbolístiques o polítiques. No obstant reconec que a casa sempre hem possat la senyera en dies puntuals (el dia de la diada per exemple) i q a Lloret el cap de setmana de la final del Mundial del 2006 entre Itàlia i França vaig tenir penjada al balcó de l'hotel la meva bandera italiana de 2x1 metres que actualment llueix el capçal del meu dormitori.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 26 de Febrer de 2011, 16:45:07 pm »
Demà, deixeu-vos de banderes i porteu mantes, que farà un fred que se'ns gelaran els penjolls.

Lamentablement tenim un fotimer de baixes importants, però compensa que els jugadors sortiran més conscienciats que han de donar el do de pit. Potser aniria bé atrevir-se a donar confiança a Cuenca al mig del camp ofensiu i que acompanyés a Fito en la creació. si calgués, els últims 30 minuts, ficar a Juve enlloc de Fito i acabar de rematar als rivals:

De Navas

Xapi      Agustín       Azparren     Lao

Ciércoles

Marc      Cuenca         Fito         Eneko

Hiroshi   

És importantíssim guanyar demà i començar a marcar distàncies amb la cinquena plaça. Endavant CE Sabadell!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #63 el: 26 de Febrer de 2011, 21:17:43 pm »
doncs birrero et fare cas i portare dos mantes, a part de la meva bufanda :)
i ja he convençuta tres o quatre amics meus perque vinguin a veure el partit, aviam si dema fem una bona entrada!!

De Navas

Ciércoles     

Eneko               Juvenal               Cuenca         

Marc            Hiroshi   
jo juagaria aixi, com la seleçao!
« Darrera modificació: 27 de Febrer de 2011, 12:25:06 pm per jordix »

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #64 el: 26 de Febrer de 2011, 23:37:18 pm »
pues ami me gustaria asi

De Navas

Xapi  Agustin   Azparren Lao

Ciercoles

Fito          Juve : (

marc                            cuenca
                hiroshi                                  fieles a nuestro estilo             

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #65 el: 26 de Febrer de 2011, 23:39:32 pm »
i ja he convençuta tres o quatre amics meus perque vinguin a veure el partit, aviam si dema fem una bona entrada!!

De Navas

Ciércoles     

Marc               Juvenal               Cuenca         

Marc            Hiroshi   
siento decirte que no podremos partir a marc en 2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #66 el: 27 de Febrer de 2011, 00:36:14 am »
Si mirem http://www.inm.es, tant fred com això tampoc.... de cara a demà es situa una màxima i una mínima a la ciutat de Sabadell de 15 i 5 graus respectivament. Probabilitat de pluja del 20% i vent entre 0 i 7 o sigui molt reduït. Si es compleix la previsió parlarem d´un dia normal de finales de Febrer.

En quant al partit en sí, espero un equip semblant al Benidorm però sense problemes extra-esportius. S´ha d´intentar marcar el primer gol ràpid i saber"matar" el partit quan es tingui l´oportunitat, cosa que no es va saber fer davant de l´equip de la Costa Blanca. I si no es així "amarrar" bé en defensa i saber madurar el partit....

1-0  Gol de Marc Fernández
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #67 el: 27 de Febrer de 2011, 08:51:22 am »
¿Frio? Yo en cuanto marquemos un par de golitos entro en calor rapidamente!.
Otra forma de entrar en calor antes de los goles es dar palmas y animar mucho. :happy2: :bandera :happy2:
Hoy se tiene que ganar si o si, hemos cedidos empates últimamente pero contra Badalona y Alicante, que seguramente estaran arriba con nosotros hasta última hora, pero contra equipos de media tabla en casa y en la recta final no deberiamos perdonar. Confio en nuestro equipo!!

jordix

• Visitant
« Respondre #68 el: 27 de Febrer de 2011, 12:24:41 pm »

De Navas

Ciércoles     

Eneko              Juvenal               Cuenca         

Marc            Hiroshi   
siento decirte que no podremos partir a marc en 2
osti, perdon xd ahora lo pongo bien!

Desconnectat lajornada

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #69 el: 27 de Febrer de 2011, 13:13:02 pm »
S’ha de guanyar per continuar a dalt

El CE Sabadell buscarà una victòria aquesta tarda davant el Gandia a La Nova Creu Alta per continuar situat a les places que donen dret a disputar el play-off d’ascens

Per llegir la prèvia: http://lajornada.cat/2011/02/27/sha-de-guanyar-per-continuar-a-dalt/

www.lajornada.cat
El diari digital de l'esport català
Si ens vols seguir a facebook: http://www.facebook.com/pages/lajornadacat/148958455126614

jordix

• Visitant
« Respondre #70 el: 27 de Febrer de 2011, 13:19:15 pm »
ja se sap la alineacio??

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #71 el: 27 de Febrer de 2011, 13:33:37 pm »
Mai havia tingut tan clar com avui que guanyarem i que ens possarem líders.
Avui és el dia !!!  Cal dir que no serà gens fàcil doblegar al Gandia, de ben segur q ens planten una autèntica caravana a darrere i serà mooooooooooooolt difícils fotre'ls un gol. El meu pronóstic és de 1-0 q júntament amb la victòria de l'Alcoià contra el Badalona per 2-1 ens farà ser líders i ojo, 2 pts per sobre del segon !!!

SOM-HI SABADELL !!!!!!  :bandera :bandera :bandera

Avui els pocs que siguem em d'aixecar  la Nova Creu Alta

Desconnectat lajornada

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #72 el: 27 de Febrer de 2011, 13:39:16 pm »
El CE Sabadell buscarà una victòria aquesta tarda davant el Gandia a La Nova Creu Alta per continuar situat a les places que donen dret a disputar el play-off d’ascens

Per llegir més: http://lajornada.cat/2011/02/27/sha-de-guanyar-per-continuar-a-dalt/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #73 el: 27 de Febrer de 2011, 13:40:28 pm »
pues a mi ponerme lid.....r   todavia no me preocupa ni me obsesiona. Lo que mas me preocupa es los que vienen detrás. De momento los 3 que han jugado esta mañana ya han ganado, Alicante, Sant Andreu y sobretodo el Castellón.

Así que no podemos fallar. Hay que ganar, ya no por podernos poner lid.... res, sino para que no nos pillen los de atrás!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #74 el: 27 de Febrer de 2011, 13:46:33 pm »
Per llegir la prèvia: http://lajornada.cat/2011/02/27/sha-de-guanyar-per-continuar-a-dalt/

No em convenç gaire l'11 inicial que suposeu, amb De Navas, Toni Lao, Mikel, Agustín, Pep Pagès, Eneko, Juvenal, Fito, Cuenca, Marc Fernández i Hiroshi . Pagès no té ritme de partits, i Xapi segurament té més opcions de jugar i Ciércoles té la confiança de Carreras i crec que estarà entre Fito i Juve la pugna per la titularitat al mig del camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #75 el: 27 de Febrer de 2011, 14:00:17 pm »
Dolentíssims resultats aquest matí pels interessos del Sabadell, Castelló, Sant Andreu han guanyat, sort que l´Alacant ha empatat i també podríem dir que la derrota del Mallorca B també ens perjudica perque la setmana vinent de ben segur que anirán a mort perque no es poden permetre més ensopegades i més a casa si volen salvar la categoría.
Per tot lo dit...Hem de guanyar si o si avui, es importantíssim, aquesta vegada hi haurá una gran diferencia entre guanyar i no fer-ho....més que mai.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat agustin4637

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #76 el: 27 de Febrer de 2011, 14:02:38 pm »
buenas si compras la entrada en taquilla cuanto cuesta

Desconnectat agustin4637

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #77 el: 27 de Febrer de 2011, 14:04:21 pm »
alguien me puede decir cuanto cuesta la entrada en taquillas

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #78 el: 27 de Febrer de 2011, 14:09:04 pm »
alguien me puede decir cuanto cuesta la entrada en taquillas

General: 15 euros
Jubilats i Juvenil: 10 euros
Tribuna: 30 euros
Menors 12 anys: entrada gratuïta
 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #79 el: 27 de Febrer de 2011, 14:15:09 pm »
UN empat avui entre el Badalona i Alcoya + victoria nostra...:

1. Sabadell 49
2 . Badalona 48
3 . Orihuela 46
4 . Alacant 45
5 . Alcoya 45
6 . St.Andreu 43
7 . Castelló 42

Només de pensar-ho! jaja

Avui hem de fer la nostra feina ben feta, i guanyar si o si!
La Lliga ja està en la seva fase final, i els 7 equips que lluitaràn pel play-off, ja encapçalen la classificació!