Autor Tema: J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.  (Llegit 36483 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #20 el: 21 de Febrer de 2011, 20:31:12 pm »
Jo..der que mala suerte tenemos, segun informa el C.E.Sabadell via twitter: Puigdollers haurà de passar pel quiròfan per curar la lesió al menisc i estarà de baixa entre sis i set setmanes més. Nos a mirado un tuerto!!  :rant: :rant: :wall: :wall:
ouh! tenemos mas bajas que cualquier otro equipo español

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #21 el: 21 de Febrer de 2011, 20:49:55 pm »
 :scut :bandera

Ja vaig dir jo que hauriem de plantar uns alls a la NCA :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #22 el: 21 de Febrer de 2011, 21:47:14 pm »

Potser hauríem de donar un cop d´ull a la preparació fisica del equip....No es normal tantes lesions!!!! Potser falla alguna cosa
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #23 el: 21 de Febrer de 2011, 22:26:45 pm »
la directiva como hizo la semana pasada contra el Alicante tmb pondra para este partido entradas anticipadas a 10 euros, a ver si para este partido la gente se acaba de enganchar creo que si de verdad queremos presumir de ser la mejor aficion de nuestro grupo tendriamos que meter minimo 5.000 personas el domingo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #24 el: 21 de Febrer de 2011, 22:35:24 pm »
Bajo el lema: L'equip ha demostrat que vol jugar en una categoria superior. Ara és l'hora que la ciutat ho demostri! El club posa a disposició de tots els aficionats entrades anticipades a 10 euros. Hem d'omplir la Nova Creu Alta!

Creo que la iniciativa es buena ahora toca q respondan los aficionados no-socios, Ya sabeis correr la voz y haber si funciona y podemos disfrutar de una buena entrada este domingo.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #25 el: 21 de Febrer de 2011, 23:03:35 pm »

Potser hauríem de donar un cop d´ull a la preparació fisica del equip....No es normal tantes lesions!!!! Potser falla alguna cosa

La lesió de Puigdollers no és una mala preparació física, va ser pel mal estat del terreny lleidetà.

Però les de Manga i Joaquín si que poden ser una mala preparació física, o fins i tot, un menjar en mal estat...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 21 de Febrer de 2011, 23:47:11 pm »
la iniciativa de les entrades anticipades és bona però la ciutat encara està massa estancada en el sentit de recolzar al Sabadell. Vaja q seran ben pocs els no habituals q es prenguin la molèstia d'entre setmana pujar a la NCA  a recollir una entrada a 10 € per diumenge. Penso q encara és d'hora i no és per a res necessari omplir la NCA però q realment si la directiva té intenció d'anar siguent més gent durant les properes setmanes el q poden provar de fer és vendre entrades anticipades pel Corte Inglés, rambla, estacions de tren/bus i també donar invitacions per les escoles. Tot lo demés serà insuficient per a superar la xifra de 3000-3200 espectadors.
Ara bé, repeteixo q cada cop vec més difícil q els no habituals s'acostin a la NCA i la veritat, cada cop m'importa menys el fet de si sóm molts o pocs. Sóm els q sóm i no per això pujarem de categoria o no pujarem.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #27 el: 22 de Febrer de 2011, 00:02:21 am »
Esto de las entradas anticipadas yo lo veo perfecto, ni mucho ni poco, creo que es suficiente aliciente para los no habituales que se puedan interesar minimamente por el equipo y/o para la gente que los mismos socios podamos convencer, si además se va promocionando por algunos bares, facebook y tal mejor que mejor, aunque creo que en esto último hay que poner un poco más de ganas. Ya tendremos tiempo para hacer mejores ofertas y anunciarlas a bombo y platillo. VAMOS!  :anims

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 22 de Febrer de 2011, 18:44:42 pm »
A mi també em sembla molt bé les entrades anticipades a 10€. Crec que és el punt just.

durant les properes setmanes el q poden provar de fer és vendre entrades anticipades pel Corte Inglés, rambla, estacions de tren/bus i també donar invitacions per les escoles.

El problema, és que per vendre entrades anticipades en aquests llocs, necessites poder posar els iglús i el més important, que és tenir gent disposada a anar i vendre entrades allà. El tema invitacions a les escoles, el club ja no ho fa, però jo aniria més enllà, donant invitacions als nens d'altres clubs de futbol de la ciutat, que ja que els agrada el futbol, almenys es deixin caure per la Nova Creu Alta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #29 el: 22 de Febrer de 2011, 18:51:36 pm »
 :scut :bandera :bandera :bandera

Totes aquestes coses van be i mes que en surtin, però faig una reflexió quasi que en podríem un soliloqui, ara mateix anem segons amb moltes possibilitats de poder ser primers i encara em d'anar estirant a la gent perquè vingui al camp doncs no se si aquesta ciutat es mereix un equip a segona A.
 :mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #30 el: 22 de Febrer de 2011, 18:58:01 pm »
Aun recuerdo aquel Sabadell-Gandia de los molist y diego torres, con 10000 o 11000 personas en el campo  :w00t: Claro k entonces si no voy ekivocado era la penultima jornada de liga.
Y este domingo si simos la mitad gracias, a ver si la directiva sabe promocionar bien este partido  :beer2

Yo también me acuerdo de ese partido, hará ya 10 años esta temporada, pero fue espectacular!

Lo que pasa es que no podemos hacer la comparativa, porque para aquel partido se regalaron 4 entradas a cada socio....

pero regaladas creo que no eran no? si no recuerdo mal cada socio podia comprar 4 entradas por mil pesetas, creo recordar que fue asi y pusieron chiringuitos en el centro y en la puerta de el corte ingles yo fuy a comprar 4 al chiringuito de la puerta de el corte ingles y creo que era asi  :beer2 :beer2
visca el sabadell

jordix

• Visitant
« Respondre #31 el: 22 de Febrer de 2011, 19:14:29 pm »
A mi també em sembla molt bé les entrades anticipades a 10€. Crec que és el punt just.

durant les properes setmanes el q poden provar de fer és vendre entrades anticipades pel Corte Inglés, rambla, estacions de tren/bus i també donar invitacions per les escoles.

El problema, és que per vendre entrades anticipades en aquests llocs, necessites poder posar els iglús i el més important, que és tenir gent disposada a anar i vendre entrades allà. El tema invitacions a les escoles, el club ja no ho fa, però jo aniria més enllà, donant invitacions als nens d'altres clubs de futbol de la ciutat, que ja que els agrada el futbol, almenys es deixin caure per la Nova Creu Alta.
doncs a la meva escola i al meu equip de futbol mai em rebut cap entrada i em sembla que no soc l'unica escola!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #32 el: 23 de Febrer de 2011, 15:50:46 pm »
Aun recuerdo aquel Sabadell-Gandia de los molist y diego torres, con 10000 o 11000 personas en el campo  :w00t: Claro k entonces si no voy ekivocado era la penultima jornada de liga.
Y este domingo si simos la mitad gracias, a ver si la directiva sabe promocionar bien este partido  :beer2

Yo también me acuerdo de ese partido, hará ya 10 años esta temporada, pero fue espectacular!

Lo que pasa es que no podemos hacer la comparativa, porque para aquel partido se regalaron 4 entradas a cada socio....

pero regaladas creo que no eran no? si no recuerdo mal cada socio podia comprar 4 entradas por mil pesetas, creo recordar que fue asi y pusieron chiringuitos en el centro y en la puerta de el corte ingles yo fuy a comprar 4 al chiringuito de la puerta de el corte ingles y creo que era asi  :beer2 :beer2

Correcto, hoy salia en el Diari Sabadell recordando ese partido  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #33 el: 24 de Febrer de 2011, 10:20:47 am »
Bueno, bueno, parece que se ve poco ambiente de partido en el forum... Este partido es importantísimlo (como todos), pero hay que empezar a hacer sentir a la afición y a toda la ciudad que estamos en la fase decisiva de la temporada, el momento de decir ESTAMOS AQUI o bien de dar un paso al lado y dejar pasar a los de atrás.  Vamos vamos, hay que empezar a calen tar el partido y animar a a la gente a que vaya al estadi, y aunque no quisiera decirlo porque parece que tenemos el gafe, podemos ponernos líderes y eso debería aún darnos más fuerza para demostrar que somos un equipo sólido y que no nos va a temblar el pulso en los momentos decisivos.A salir a muerte contra el Gandía y a morder desde el primer minuto... Esperemos que Carreras se deje ya de partidos tan tácticos como los últimos y bnos brinde un gran espectáculo como contra el Dénia.

Força Sabadell¡¡¡
Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #34 el: 24 de Febrer de 2011, 10:48:34 am »
Bueno yo personalmente voy a darle colorido arlequinado a mi balcon empezare colgando la bandera
haver cuantos os animais y tambien dais color a vuestros balcones :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #35 el: 24 de Febrer de 2011, 12:57:40 pm »
Bueno yo personalmente voy a darle colorido arlequinado a mi balcon empezare colgando la bandera
haver cuantos os animais y tambien dais color a vuestros balcones :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Jo ja fa un parell o tres de mesos que tinc l'arlequinada penjada al balco cada dia... Si busqueu per la GranVia, en uns pisos força alts, de ben segur que la veureu fent costat a l'estelada ;)

:bandera
 |
 |
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #36 el: 24 de Febrer de 2011, 16:18:32 pm »
Pel que llegeixo a Radio Sabadell, Manga encara tindrà que esperar una setmaneta mes .. posa que és practicament impossible que entri a la convocatoria.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #37 el: 24 de Febrer de 2011, 19:26:25 pm »

Jo ja fa un parell o tres de mesos que tinc l'arlequinada penjada al balco cada dia... Si busqueu per la GranVia, en uns pisos força alts, de ben segur que la veureu fent costat a l'estelada ;)

|
 |

Doncs penso que l'esteladeta sobra.. no s'ha de barrejar el futbol amb la política. Encara que respecto el que puguis fer

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #38 el: 24 de Febrer de 2011, 21:01:00 pm »

|
 |

ondia!! Jo si que la tinc vista. Un dia q vaig aparcar per allà la vaig veure i vaig pensar de qui deu ser.... jejejeje.

Xandri

• Visitant
« Respondre #39 el: 24 de Febrer de 2011, 21:54:36 pm »

|
 |

Doncs penso que l'esteladeta sobra.. no s'ha de barrejar el futbol amb la política. Encara que respecto el que puguis fer
Si la portés al camp, et donaria la raó, però si és el balcó de casa seva, és lliure de penjar el que vulgui...