Autor Tema: J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.  (Llegit 36506 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #40 el: 24 de Febrer de 2011, 22:12:28 pm »
Ja e dit que ho respecto i te tot el dret a posarla.. pero no vull que es relacioni el Sabadell amb politica de cap tipus

jordix

• Visitant
Re:J.27: CE Sabadell - CF Gandia, 27 de Febrer. 17 hores. 10€ entrades anticipades.
« Respondre #41 el: 24 de Febrer de 2011, 22:14:23 pm »
Ja e dit que ho respecto i te tot el dret a posarla.. pero no vull que es relacioni el Sabadell amb politica de cap tipus

aixo es el que tu pots pensar pero tambe hi ha gent que pensa diferent!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #42 el: 24 de Febrer de 2011, 22:55:58 pm »

aixo es el que tu pots pensar pero tambe hi ha gent que pensa diferent!

Caram Jordi, doncs per això és pel que ha posat que ho respecta i que té tot el dret a posar-la!  :blush:

A mi, per la meva banda, sí que m'agrada que futbol i política vagin units. Més que política, amb les idees de la gent. Si fora del futbol no hi hagués el pique Sabadell-Terrassa, al futbol tampoc el tindriem  :beer2
El cas de l'equip Nord Irlandès que juga a la lliga de la república d'Irlanda perquè el club és d'ideologia independentista, el Derry City, és una mostra del que dic, que m'agrada que futbol i política vagin junts. És només una opinió, igual com poden haver-hi contràries  :)
« Darrera modificació: 26 de Febrer de 2011, 01:41:49 am per Miki »
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

• Juvenil
« Respondre #43 el: 24 de Febrer de 2011, 23:19:16 pm »
Bueno, jo ja he dit el que em semblava i no vull entrar en polèmiques...

Ara el més important és el pròxim partit!

ENDEVANT SABADELL  :happy2:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #44 el: 24 de Febrer de 2011, 23:28:44 pm »
No es el moment de crear debats

Diumenge em d'animar tots, els que siguem encara que siguem 3000 pero tots animar unicament al Centre d'Esports, el nostre club!

Visca el Sabadell, assaltarem el liderat de la segona b!!  :trebol
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #45 el: 24 de Febrer de 2011, 23:39:43 pm »
No es el moment de crear debats

Diumenge em d'animar tots, els que siguem encara que siguem 3000 pero tots animar unicament al Centre d'Esports, el nostre club!

Visca el Sabadell, assaltarem el liderat de la segona b!!  :trebol

opino lo mismo ahora no es cuestion de discutir por eso, hay que animar al club el domingo a muerte y a sumar tres puntos super importantes

por otra parte creo que sera un partido dificil por que en la nca jugamos bien pero tenemos bastantes bajas y eso puede influir, esperemos aunque sea ganar 1-0  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #46 el: 24 de Febrer de 2011, 23:44:09 pm »
Opino exactament lo mateix.  Anem a lo que interessa que són els èxits de l´entitat i LA POLITICA ABSOLUTAMENT FORA DEL FUTBOL, que ja contamina massa tot lo demés.

Per altra part el Sabadell és i ha de ser sempre un club "transversal", és a dir on hi cap gent de totes les ideologies i maneres de pensar, fins i tot dels que no tenen cap ideologia.
« Darrera modificació: 24 de Febrer de 2011, 23:49:16 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #47 el: 25 de Febrer de 2011, 12:22:51 pm »
Doncs penso que l'esteladeta sobra.. no s'ha de barrejar el futbol amb la política. Encara que respecto el que puguis fer

Perdona soci... pero en algun moment t'he dit jo quines banderetes pots penjar al balco de casa teva??

Crec que alguns sou masa 'antis' a tot el que tingui un cert regust de Pais i se us veu el llauto de deseguida.

L'unic que ha relacionat el Sabadell i la politica has estat tu al remarcar el tema ja que jo, l'unic que he fet ha estat explicar com tinc el meu balco. Menys mal que no he explicat quines plantes tinc al balco si no potser tambe em 'recomanaries' que no mescli -a casa meva!- la jardinaria i la politica amb el CES...

El que s'ha de llegir  :sick:

... i tanco el tema ;)

:beer2
« Darrera modificació: 25 de Febrer de 2011, 12:27:44 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #48 el: 25 de Febrer de 2011, 12:26:44 pm »
Doncs penso que l'esteladeta sobra.. no s'ha de barrejar el futbol amb la política. Encara que respecto el que puguis fer

Perdona soci... pero en algun moment t'he dit jo quines banderetes pots penjar al balco de casa teva??

Crec que alguns sou masa 'antis' a tot el que tingui un cert regust de Pais i se us veu el llauto de deseguida.

L'unic que ha relacionat el Sabadell i la politica has estat tu al remarcar el tema ja que jo, l'unic que he fet ha estat explicar com tinc el meu balco. Menys mal que no he explicat quines plantes tinc al balco si no potser tambe em 'recomanaries' que no mescli -a casa meva!- la jardinaria i la politica amb el CES...

Segur que si tinguessis la del Sabadell amb la espanyola no t'hauria dit res.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #49 el: 25 de Febrer de 2011, 12:40:37 pm »
ondia!! Jo si que la tinc vista. Un dia q vaig aparcar per allà la vaig veure i vaig pensar de qui deu ser.... jejejeje.

Doncs ja saps on venir a fer el cafe i parlem d'antigues 'batalletes' ;)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #50 el: 25 de Febrer de 2011, 12:48:36 pm »
Doncs em sembla super collonut que tinguis la bandera del Centre d'Esports al costat de la senyera estelada. Segur que es veu un balcó ben parit.  :ok

Té aquest aspecte més o menys?
L'estelada i la Bandera Arlekinada

:tongue3:

Mira que et dic, m'has fotut enveja i vai a fer el mateix!  :icon_mrgreen:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #51 el: 25 de Febrer de 2011, 13:28:45 pm »
Donc jo penso que aquesta setmana SÍ ens posarem líders, i podrem començar a marcar unes diferències. Crec que el Mahonés es juga la darrera carta a Castelló, que el Balears no perdrà el partit, que a l'Oriola si guanya l'hi anirà justet, i on tinc més dubtes és si el Terol podrà puntuar al Narcís Sala.

EL QUE JO CREC

CASTELLÓ - MAHONÉS  X
ST ANDREU - TERUEL  1
BALEARS - ALICANTE  X
ORIOLA - SANTBOIÀ  1
DENIA - LLEIDA  1
ALCOYANO - BADALONA  X
SABADELL - GANDIA  1

49: SABADELL
48: BADALONA
46: ORIHUELA
45: ALICANTE
45: ALCOYANO
43: SANT ANDREU
40: CASTELLÓ

Sent així, tindríem el cinquè classificat a quatre puntets.

• Juvenil
« Respondre #52 el: 25 de Febrer de 2011, 15:20:49 pm »

Segur que si tinguessis la del Sabadell amb la espanyola no t'hauria dit res.
Crec que no mas entes bé.. simplement he dit que no m'agrada barrejar el futbol amb la política i menys amb el meu Sabadell ! Si poses la española també hauria dit el mateix independentm,ent de les idees que polítiques que jo pugui tenir.
M'agradaria veyure el camp del Sabadell simplement amb banderes del CE.SABADELL que és el que toca i el que importa al camp.
I ja se que pots posar el que vulguis al teu valcó simplement opinava que crec que per això esta fet aquest fòrum.  :bandera

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #53 el: 26 de Febrer de 2011, 11:24:35 am »
Esperem que demà la pluja no s'acosti pr la NCA, els pronòstics no son gaire clars.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #54 el: 26 de Febrer de 2011, 11:32:47 am »
Esperem que demà la pluja no s'acosti pr la NCA, els pronòstics no son gaire clars.

Ploure sembla que no però fret sembla que si.
http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ctermini/comarcal/valles_occidental.html
 :nadal3 :nadal3
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #55 el: 26 de Febrer de 2011, 12:28:04 pm »
Donc jo penso que aquesta setmana SÍ ens posarem líders, i podrem començar a marcar unes diferències. Crec que el Mahonés es juga la darrera carta a Castelló, que el Balears no perdrà el partit, que a l'Oriola si guanya l'hi anirà justet, i on tinc més dubtes és si el Terol podrà puntuar al Narcís Sala.

EL QUE JO CREC

CASTELLÓ - MAHONÉS  X
ST ANDREU - TERUEL  1
BALEARS - ALICANTE  X
ORIOLA - SANTBOIÀ  1
DENIA - LLEIDA  1
ALCOYANO - BADALONA  X
SABADELL - GANDIA  1

49: SABADELL
48: BADALONA
46: ORIHUELA
45: ALICANTE
45: ALCOYANO
43: SANT ANDREU
40: CASTELLÓ

Sent així, tindríem el cinquè classificat a quatre puntets.
seamos realistas

CASTELLÓ - MAHONÉS  1
ST ANDREU - TERUEL  1
BALEARS - ALICANTE  X
ORIOLA - SANTBOIÀ  X
DENIA - LLEIDA  2
ALCOYANO - BADALONA  X
SABADELL - GANDIA  1

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #56 el: 26 de Febrer de 2011, 12:52:49 pm »
dema tots a una  visca el sabadell!!! bueno jo no vull crear mes polemiques, pero al escut del sabadell, clarament hi surten dues banderes, tots sabeu quines son!! visca el sabadell visca catalunya

i visca torre romeu i can roquetes , e kikillo! jajaajajaa
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #57 el: 26 de Febrer de 2011, 13:26:44 pm »
dema tots a una  visca el sabadell!!! bueno jo no vull crear mes polemiques, pero al escut del sabadell, clarament hi surten dues banderes, tots sabeu quines son!! visca el sabadell visca catalunya

ami personalmente, hasta que se independice cataluña me gustaria ver ahi la bandera de españa, pero bueno no hablemos ahora de esta tonteria xd

Convocados:
1. De Navas, 2. Chapi, 4. Pep Pagès, 5. Agustín, 7. Raul, 10. Juvenal, 11. Eneko, 12. Juanjo, 13. Oriol, 14. Alex, 15. Hiroshi, 17. Toni Lao, 19. Azparren, 20. Isaac Cuenca, 21. Fito i 22. Marc Fdez.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #58 el: 26 de Febrer de 2011, 13:36:34 pm »

ami personalmente, hasta que se independice cataluña me gustaria ver ahi la bandera de españa, pero bueno no hablemos ahora de esta tonteria xd

Convocados:
1. De Navas, 2. Chapi, 4. Pep Pagès, 5. Agustín, 7. Raul, 10. Juvenal, 11. Eneko, 12. Juanjo, 13. Oriol, 14. Alex, 15. Hiroshi, 17. Toni Lao, 19. Azparren, 20. Isaac Cuenca, 21. Fito i 22. Marc Fdez.

:laugh2: :laugh2:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #59 el: 26 de Febrer de 2011, 14:00:03 pm »

Aquí l'has clavat! :ok
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi