De veritat em foteu dels nervis, moltes vegades no escric al forum perque m'enceneu de mala manera.
La semana pasada erem LA POLLA i anavem a iniciar una ratxa de resultats increibles gracies a guanyar.
Avui, ens empaten de XURRO en el minut 94, despres de haver-los fotut un bany antologic, i ja no farem el play off, la semana que ve el mallorca ens en fotara 3 o 4 y caurem 10 llocs de cop. De veritat no he vistpersons mes poc riguroses i objectives que en aquest forum. Esque clama al cel tu.
Pero lo millor de tot es lo seguent: Juvenal es una **** m****, i ara que comença a fer bons papers ( jo sempre i he cregut en aquest jugador ) resulta que ARA el dolent es l'hiroshi, pixixi de l'equip. Ara resulta que juguem amb un de menys. Si la semana que ve l'hiroshi fot el gol de la victoria, suposo que tocara buscar un altre culpable, pot ser qualsevol, isaac cuenca, hiroshi, alex ruiz, toni lao... El cas es SEMPRE, SEMPRE tenir algun o altre jugador al que fotre m**** per poder desestabilitzar a l'equip.
I a tot aixo, l'equip ara mateix es segon, amb 4 derrotes en 28 partits, 28 PARTITS!!!, mostran uns numeros i un joc que desde que jo soc viu no l'havia vist mai ( fins i tot em comparen amb la temporada de tercera, que amb tots els respectes jugavem contra el palafrugell o el balaguer ).
De veritat no se que collons volem, nosaltres mateixos ens cavem la tumba, i aixi ens va, llavors ens queixem de que nomes en som 3000, qualsevol aficionat que entri a aquest foro li fotem les ganes de anar al camp per terra, si sembla que ens fem campanya en contra nostre.
De veritat, MAI de la vida he vist tanta bipolaritat en un forum, a cada victoria y derrota o empat tenim una visio diferent de l'equip. No som objectius, i llavors tots aquests que apareixen nomes quan ens empaten en el minut 94 per dir que no tenim delanters i que la semana que ve estarem fora dels play off's es posaran fins de alabançes el dia que el Sabadell acabi lider d'aquesta lliga.
Per cert, per si no ho sabeu, som un dels 80 equips dse segona B. I els rivals també juguen. Encara m'enrecordo dels comentaris amb el 0-0 a casa en el primer partit de lliga contra el Lleida. Molts deieu que " el lleida es carn de tercera " i oitels, mitals on estan. I el mateix amb l'alacant " es un rival per fotrels 3 o 4" vaig llegir per aqui també, i oitels ara. Amb aixo vull dir que aixo no es com la primera divisio que hi ha 2 equips que es menjen el mon. Aqui les diferencies de qualitat i de nivell son MOLT minses, i el que no vulgui veure i saber al que juguem els aficionats i socis de un equip DE SEGONA B que s'en vagi a veure el messi.