Autor Tema: TV3 ens ignora ?  (Llegit 7595 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
TV3 ens ignora ?
« el: 20 de Febrer de 2011, 19:38:55 pm »
 :scut

Avui a sortit amb algun post que tv3 havia posat el resultat del Sabadell "equivocat" ara he posat la web de'ls esports hi he vist que nomes parlen del Badalona les ressenyes del costat.
Realment TV3 ens ignora ? Mireu la foto
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:TV3 ens ignora ?
« Respondre #1 el: 20 de Febrer de 2011, 20:24:24 pm »
nos tienen mania pero a nosotros nos tiene que dar igual ya veran quien queda 1º en la liga  :visca

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #2 el: 20 de Febrer de 2011, 20:33:10 pm »
Yo creo que la situación que comentas viene producida por que nosotros hemos jugado fuera y no tendrán nada de información...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2011, 20:54:01 pm »
Yo creo que la situación que comentas viene producida por que nosotros hemos jugado fuera y no tendrán nada de información...

Això es de tres setmanes seguides crec que la setmana passada varem jugar a casa
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
« Respondre #4 el: 20 de Febrer de 2011, 23:15:29 pm »
Jo estava seguint el resultat pel teletext de tv3 i perdiem durant tot el partit per 1-0. Quina ha estat la sorpresa posar el teletext a les 14h i que al final del partit hem guanyat per 1-0.

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #5 el: 08 de Juny de 2011, 21:36:37 pm »
Jo que voleu que us digui, crec que tv3 s'està portant excel·lentment aquest playoff amb nosaltres.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #6 el: 08 de Juny de 2011, 21:52:06 pm »
lo que es el ente, un poco mejor, sí

lo que son algunos de sus profesionales, excelentes, sí.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 08 de Juny de 2011, 22:05:23 pm »
Home... han millorat una mica, aixo si... ara, dir que el tracte es excelent... jo aixo ja no ho afirmaria :sad2:

Pero vaja, siguem clars... no es porten excel·lentment amb CAP equip que no es digui Far$a FC... ni apañols, ni Girones ni Nastics... si no ets culer, quasi no existeixes a la tele de 'tots'. Si clar, t'han de fer alguna retransmisio del partit i punt, res mes.

Per exemple... a Esports3 no puc ni calcular les vegades que he vist -mentre faig zapping- els videos de la xampinyons, els videos del guardiola, els gols del messi, les 'cortinetes' entre programes son toooooots del far$a... "ser del barça es, el millor que hi ha..." son cansinos de tant repetir-los... i els invitats dels programes, "Efectivament" entre d'altres, son seeeeeempre culers... no se... crec que podrien posar unes 'cortinetes' amb videos dels arlequinats, o dels periquitus, o dels gironins...

No se, m'esperava menys 'centralisme' d'aquest canal pero veig que segueix en la linea de sempre :rant:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #8 el: 08 de Juny de 2011, 22:37:44 pm »
nótese la diferenciación entre "ente" y "profesionales" realizada en mi comentario. MUY importante.

por cierto, en la retransmisión del Eibar-Sabadell, cuando marca Marc Fdez... se escucha como en el micrófono a pie de césped alguien grita: "GOL". algo incorrecto en una retransmisión televisiva, pero es que hasta al más profesional, se le va la castaña en un momento así.

hablo con conocimiento de causa... y sé que soy repetitivo, pero cuando criticamos algunos entes nos olvidamos que en esos entes trabajan PERSONAS. Y en muchas ocasiones se es tremendamente INJUSTO con ellos (no con todos).

al igual que en RS (que puede ser criticada en algún momento) hay cracks como el Sergi o el Adry... el año q viene tendremos la suerte de contar en TV3 (información 2ºA) con auténticos cracks tb, como profesionales y como personas. E insisto en q sé muy bien de lo q hablo.
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2011, 00:59:22 am per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #9 el: 30 de Octubre de 2011, 23:05:25 pm »
Avui no només no ens han ignorat sinó que hem gaudit d'una atenció privilegiada al hat tick barça amb la presència a plato :botador :visca del director esportiu Xavi roca i el segon de carreres (Roger garcia) el que no ho hagi pogut veure que el busqui per que està molt bé.
C.E. SABADELL

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #10 el: 30 de Octubre de 2011, 23:19:32 pm »
Hattrick Sabadell! Quin goig feia el plató  ;D ha sigut increible, i no ha sigut una estoneta no, sinó un 75% de programa!
 :bandera :bandera :scut :bandera :bandera
@javi_gt86

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 31 de Octubre de 2011, 08:21:46 am »
Molt bé pel Hat-Trick Barça d'ahir on per moments semblava un Hat-Trick Sabadell. Quin goig feia l'escut a la taula i a les pantalles que rodejen el plató  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 31 de Octubre de 2011, 08:24:13 am »
Algú sap si el tornen a repetir? hi ha quin hora? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #13 el: 31 de Octubre de 2011, 13:07:25 pm »
que al hattrick barça parlin 36 minutos del sabadell es genial, ara que alguns segueixin cantant **** tv3....
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #14 el: 31 de Octubre de 2011, 14:03:50 pm »
Espectacular feina ahir al Hattrick Barça... monòleg del Sabadell.
The pride of Catalunya

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #15 el: 31 de Octubre de 2011, 20:37:22 pm »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 31 de Octubre de 2011, 21:03:44 pm »
http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3781550

Collonut¡¡¡ mercè  :ok quina "il·lusió m'ha fet tornar a veure al Naya  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #17 el: 31 de Octubre de 2011, 21:57:41 pm »
Jo al hattrick l'unic que veig es que ens treuen tot el mèrit que poguem tenir. Tot el que fem ho fem copiant el meravellós model del Barça i gràcies al que han après els nostres tècnics del Barça. El Barça és l'únic responsable que el Sabadell jugui bé.
I el presentador es permet la llicència de dir 'Tot i que està clar que la qualitat dels jugadors del Sabadell no és la qualitat dels jugadors del Barça.'
A copa del rei els haviem de tocar i fotre'ls-hi 4, com l'Alcorcón al Madrid, ja veurieu quina gràcia els hi feia!
Ho sento però m'ha indignat encara que parléssin de nosaltres, ens han tractat de filial, com si tot allò que hem assolit amb esforç fos gràcies al Barça.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 31 de Octubre de 2011, 22:04:00 pm »
Jo al hattrick l'unic que veig es que ens treuen tot el mèrit que poguem tenir. Tot el que fem ho fem copiant el meravellós model del Barça i gràcies al que han après els nostres tècnics del Barça. El Barça és l'únic responsable que el Sabadell jugui bé.
I el presentador es permet la llicència de dir 'Tot i que està clar que la qualitat dels jugadors del Sabadell no és la qualitat dels jugadors del Barça.'
A copa del rei els haviem de tocar i fotre'ls-hi 4, com l'Alcorcón al Madrid, ja veurieu quina gràcia els hi feia!
Ho sento però m'ha indignat encara que parléssin de nosaltres, ens han tractat de filial, com si tot allò que hem assolit amb esforç fos gràcies al Barça.

Be es el que jo també dic nomes sortiràs a la tele si hi ha el Barça per el mig, però al menys ara sortim que abans no sabien que existia'm i si ho sabien doncs potser no sortia a comte :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 31 de Octubre de 2011, 22:30:51 pm »
http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/3781550

Genial.

Jo ahir no el vaig poder veure, però pensava que parlarien com a màxim 60 segons de nosaltres i ara ho he pogut veure amb deteniment i han parlat molt bé de nosaltres i bastant estona.

Pitxi Alonso no em desagrada com a co-presentador i en Xavier Torres, pensava que era un xuleta i un cregut fins que vaig parlar personalment amb ell sobre diverses coses d'esport i del CE Sabadell. Aquell dia vaig canviar el meu punt de vista sobre ell radicalment.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...