Autor Tema: ENTRADES A 10 EUROS!!!  (Llegit 1471 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
ENTRADES A 10 EUROS!!!
« el: 22 de Febrer de 2011, 09:05:36 am »
M'HA COSTAT QUE EM FESSIN FORA 2 COPS DEL FORUM... QUE LA GENT M'INSULTES I EM DIGUEESIN ANTISABADELLENC... PERO PER FI ALGU HA POSAT UNA MICA DE SENY I SENTIT COMU I HAN BAIXAT EL PREU DE LES ENTRADES... ARA SI QUE LA CREU ALTA COMENÇARA A FER UNA MICA MES DE GOIG, I SI HO BAIXEN A 5 JA SERA LA BOMBONERA. GRACIES A TOTS ELS QUE M'HEU DONAT SUPORT, I ALS QUE NO, NO POSEU PEGUES A QUE BAIXIN ELS PREUS. US ESPERO EL CAP DE SETMANA A TOTS A L'ESTADI. COMENÇA ARA DE VERITAT EL CAMI CAP A SEGONA. NO SERA FACIL, PERO SERA MENYS DIFICIL SI REMEM TOTS CAP A UNA DIRECCIO!!! VISCA EL SABADELL!!! VISCA DON LLUIS CARRERAS!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re:ENTRADES A 10 EUROS!!!
« Respondre #1 el: 22 de Febrer de 2011, 15:39:37 pm »
Y si, te dan 10€ por ir, faltaría campo!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #2 el: 22 de Febrer de 2011, 15:51:34 pm »
Una cosa és fer aquestes mesures per tal de que la gent vingui al camp. És a dir posar-les anticipades a 10€ o trobo genial, és més de cara a final de temporada faria que tots els socis cada partit poguessin treure 2 entrades per 5€ cada partit (els 3 ultims partis per exemple: ontinyent, alcoià i santboià).
Però un altre cosa molt diferent és posar-les a 1,2 o 5€ TOTS els partits! Això ho trobaria una capullada enorme sobretot pels socis que són els que sempre estan al peu del canó, és a dir a les temporades com la que estem visquent aquest any, però també la temporada passada que a nivell d'espectadors va ser nefasta.

:ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 22 de Febrer de 2011, 17:54:20 pm »
M'HA COSTAT QUE EM FESSIN FORA 2 COPS DEL FORUM... QUE LA GENT M'INSULTES I EM DIGUEESIN ANTISABADELLENC...

Tranquil, a nosaltres ens has arribat a dir frikis solitaris i pijos als socis del CE Sabadell i aquí segueixes...

Els preus de soci, no son excessivament exagerats, i els preus de les entrades son els mateixos que 16 o 17 dels equips de la categoria. La venta d'entrades anticipades a 10€ és una idea força bona, però abaixar-les més al propi camp, és un greuge als socis que paguem cada any carnet. És simple, et fas soci per tota una temporada i et surt a menys de 9€ per partit, i si a sobre tens un parell o tres de Copa Federació, encara l'amortitzes més. I això si tens més de 25 anys. A un més jove de 25 anys, amb el carnet de soci li surt a 5'25€ per partit, 0'25€ més del que li costa entrar en un camp de Primera Regional.

Això, però a 1€ ho feien al Terrassa FC, i mira on estan ara...  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 22 de Febrer de 2011, 18:51:12 pm »
M'HA COSTAT QUE EM FESSIN FORA 2 COPS DEL FORUM... QUE LA GENT M'INSULTES I EM DIGUEESIN ANTISABADELLENC...

Tranquil, a nosaltres ens has arribat a dir frikis solitaris i pijos als socis del CE Sabadell i aquí segueixes...

Els preus de soci, no son excessivament exagerats, i els preus de les entrades son els mateixos que 16 o 17 dels equips de la categoria. La venta d'entrades anticipades a 10€ és una idea força bona, però abaixar-les més al propi camp, és un greuge als socis que paguem cada any carnet. És simple, et fas soci per tota una temporada i et surt a menys de 9€ per partit, i si a sobre tens un parell o tres de Copa Federació, encara l'amortitzes més. I això si tens més de 25 anys. A un més jove de 25 anys, amb el carnet de soci li surt a 5'25€ per partit, 0'25€ més del que li costa entrar en un camp de Primera Regional.

Això, però a 1€ ho feien al Terrassa FC, i mira on estan ara...  :wink2:

a 1 euro y si mal no recuerdo estando en 2ªB en un par de partidos daban 1 euro a todo el que iba, yo esto de las entradas anticipadas a 10 euros lo veo genial mas baratas no las pondria, el que no quiera pagar 10 euros por ir al futbol señal que no tendra mucho interes en ir, eso si de cara a las fases de ascenso si acabamos haciendolas si lo haia tmb esto de las entradas anticipadas, e incluyendo venderlas en bares, corte ingles, tiendas, padock etc  :beer2 :beer2
visca el sabadell

jordix

• Visitant
« Respondre #5 el: 22 de Febrer de 2011, 19:17:04 pm »
M'HA COSTAT QUE EM FESSIN FORA 2 COPS DEL FORUM... QUE LA GENT M'INSULTES I EM DIGUEESIN ANTISABADELLENC... PERO PER FI ALGU HA POSAT UNA MICA DE SENY I SENTIT COMU I HAN BAIXAT EL PREU DE LES ENTRADES... ARA SI QUE LA CREU ALTA COMENÇARA A FER UNA MICA MES DE GOIG, I SI HO BAIXEN A 5 JA SERA LA BOMBONERA. GRACIES A TOTS ELS QUE M'HEU DONAT SUPORT, I ALS QUE NO, NO POSEU PEGUES A QUE BAIXIN ELS PREUS. US ESPERO EL CAP DE SETMANA A TOTS A L'ESTADI. COMENÇA ARA DE VERITAT EL CAMI CAP A SEGONA. NO SERA FACIL, PERO SERA MENYS DIFICIL SI REMEM TOTS CAP A UNA DIRECCIO!!! VISCA EL SABADELL!!! VISCA DON LLUIS CARRERAS!!!

creus que el cesabadell t'ha fet cas? :blink :blink ???

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 02 de de 2011, 11:16:31 am »

creus que el cesabadell t'ha fet cas? :blink :blink ???

Llegir, per molt que ho neguen, llegeixen este foro, però valoren les idees que ací s'esposen i desprès si se poden fer, s'apliquen.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!