Enquesta

A que precio pondrias las entradas para seguidores del Sabadell ? (General)

1-3 €
3 (11.1%)
4-7€
6 (22.2%)
8-10€
5 (18.5%)
11-15€
6 (22.2%)
16-20€
2 (7.4%)
Mes de 20€
2 (7.4%)
GRATIS !
3 (11.1%)

Total de vots: 26

Autor Tema: CE SABADELL - REAL UNION DE IRUN (Episodio II)  (Llegit 4548 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - REAL UNION DE IRUN (Episodio II)
« Respondre #20 el: 04 de de 2011, 17:00:39 pm »
Jo és que no entenc encara la paranoia que tenen alguns amb un històric, el Real Unión de Irun, que simplement va aprofitar els dos errors d'un línier i d'un àrbitre contra nosaltres, per pujar de categoria.

A mi l'equip irundarra em cau molt bé, ens van tractar molt bé allà i només Enrique Ortiz Blanco té la culpa de que no passéssim eliminatòria.

Tienes razón y todo es muy bonito, pero a mi me caen mal por que ni un sólo aficionado fue capaz de admitir que habían pasado gracias al árbitro por más que me esforcé en futbolplus, si a esto le sumas que intentaron huntar a gente del Cádiz y del Sabadell y que Ortiz Blanco no fue ascendido por la federación pues...

Que esperes dels que entren a escriure a futbolplus?  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Allà només entro de tant en tant per a facilitar entrades a seguidors d'altres equips a l'igual que em fan ells i des de que em van banejar fa temps com a birrero, també entro a trollejar alguns posts  :happy2: , amb altres comptes que no duren més d'una setmana. Aquest és el nivell futbolplus.

Ya, si tienes razón, pero no sé si es por que no tenían otro foro o algo pero daba la casualidad de que su post era muy activo y eran bastantes usuarios, no como en el nuestro post que somos 3 o 4 de vez en cuando.

3 o 4, y con un mensaje por semana máximo! xD
Últimament tenim el nostre Post realment abandonat... i això que estem en zona de play-off!
Pero es que aquest any; ni tenim els egarencs amb els seus temas estúpids, ni tampoc hi ha ningu que s'interesi per un equip que porta no sé quantas jornadas en la mateixa posició :P

pero si ja tenim aquest forum que esta molt bé, perque en volem un altre?

La finalitat d'aquest fórum i la de futbolplus es molt diferent. Obviament que jo prefereixo aquest fórum, pero quan parli del Sabadell sempre seré algo imparcial, i d'en això un s'en adona compte quan visita forums com el de futbolplus, on tothom es imparcial de cara al seu equip, xD.
Pero bé, com tu has dit, perque parlar d'altres forums tenint aquest genial fórum únicament arlequinat :D

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #21 el: 04 de de 2011, 18:40:12 pm »

La finalitat d'aquest fórum i la de futbolplus es molt diferent. Obviament que jo prefereixo aquest fórum, pero quan parli del Sabadell sempre seré algo imparcial, i d'en això un s'en adona compte quan visita forums com el de futbolplus, on tothom es imparcial de cara al seu equip, xD.
Pero bé, com tu has dit, perque parlar d'altres forums tenint aquest genial fórum únicament arlequinat :D

Deus voler dir parcial, quant un parla del seu equip normalment es Parcial  :icon_question:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
« Respondre #22 el: 04 de de 2011, 22:13:40 pm »

Deus voler dir parcial, quant un parla del seu equip normalment es Parcial  :icon_question:

Si; no sé perque he posat imparcial. Tindria que haver posat parcial ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #23 el: 05 de de 2011, 17:21:04 pm »
La finalitat d'aquest fórum i la de futbolplus es molt diferent.

Tu per allí també? Ojo amb el Vicens, que com te pose la creu sobre seràs un Trapo, un Kuky o un birrero qualsevol  :laugh2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
« Respondre #24 el: 06 de de 2011, 00:19:59 am »

Tu per allí també? Ojo amb el Vicens, que com te pose la creu sobre seràs un Trapo, un Kuky o un birrero qualsevol  :laugh2:

Si, jo també estic per allà, pero ben camuflat amb un altre sobrenom  :rolleyes2:
Sincerament, no he acabat de entendre completament la teva frase, xD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #25 el: 06 de de 2011, 10:33:39 am »
És que l'admin principal d'allà és conegut meu, i estos tres que t'he posat son foreros de baneig setmanal casi, i açò que son amics/coneguts meus.  :mml:

A mi com me va la marxa sovint estic porculejant en primera, i al nostre post entre poc, que no vull que el Sabadell sia un equip polèmic.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
« Respondre #26 el: 06 de de 2011, 11:48:53 am »
Ara ja ho entenc, xD

I en soc conscient de les teves visitas per Primera. Lo de la mariscada amb els diners del empat del Madrid va estar bé...  :laugh2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 07 de de 2011, 09:19:58 am »

El problema que té l'administrador d'allà, que té molt doble raser amb alguns. Això provoca que gent com els que nombres (inclòs jo), i altres (alguns que roden per aquí), desprès entrem a putejar tranquilament per que sabem que ens expulsaran a la que hi hagi un petit indici de qui som.

Això si, quan estàs aburridot, mola descarregar-se per allà.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...