Autor Tema: Jornada 28 Mallorca "B" - Sabadell --> Diumenge 6 de Març a les 12:00  (Llegit 23290 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 28 Mallorca "B" - Sabadell --> Diumenge 6 de Març a les 12:00
« Respondre #160 el: 06 de de 2011, 18:52:42 pm »
MILITU, por cierto sobre "bipolaridad, o ser poco racional" resulta que para un empresario cuando ve que sus trabajadores no rinden y no consiguen una productividad adecuada,  los manda al "paro" aquí no se puede pero se pone en conocimiento que no van por buen camino si no lo gran el objetivo, no se puede hacer otra cosa, lo único es que si no se logra el ascenso por lo menos se vea que han hecho todo lo posible.

Aqui me lo pones mas facil. Acusas al equipo de falta de actitud, cuando precisamente contra el gandia el baño fue apabullante. No he visto ni un solo partido con falta de actitud, ni uno solo, quizas salvo momentos puntuales.

Tu puedes ir al trabajo y encontrarte mal o desanimado ese dia, y quizas no cumplir, o puedes, cuando estas acabando el proyecto mas importante de tu vida, perderlo todo por un cortocircuito de ordenador. Lo que paso contra el gandia no fue falta de actitud, fue un error en un momento puntual en un partido que durante 93 minutos fue absolutamente IMPECABLE.

Hay gente que en cuanto se empata o se pierde un partido, se echan las manos al cielo ( gente que no aparece con las victorias, por cierto ) y mas con el infortunio del otro dia, empiezan a criticar a jugadores, a decir que no hay gol, que con horishi somos uno menos, que juvenal se arrastra... no me digas que eso n ointenta desestabilizar al equipo...
Bé jo no volia entrar amb aquest tema doncs crec que ara no toca però com que veig que ja m'has nomenat doncs entro, ara que estem primers sembla que vulguis desestabilitzar la parròquia, jo vaig dir que amb l'Hiroshi jugàvem amb un de menys hi ho continuo dient, amb el Juvenal encara no havia dit res però dic que ha estat mitja temporada que no tocava bola, no se perquè tots tenims alts i baixos i l'entrenador es el que sap el que es cou als vestidors la proba que estava de suplent, tots tenim les nostres opinions i no ni ha cap mes valida que un altre opinions cap a la fi, sobre el respecte no vull entra amb una polèmica que no porta enlloc ara a gaudir de la victorià i el liderat i esperar que duri fins el final de la lliga i pujar a segona
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #161 el: 06 de de 2011, 19:13:38 pm »
Los motivos por los que el partido del Badalona no terminaba nunca. Segun el acta:

En el minuto 89 varios espectadores que portaban bufandas del equipo local, se asomaron sobre el banquillo del club visitante, insultando a los que estaban en el mismo y golpeando sobre éste. Ante esto, varios policías locales vinieron hasta el mismo banquillo para calmar la situación por lo que el juego estuvo detenido aproximadamente tres minutos, sin haber ninguna incidencia más a reseñar.

Haber si les cierran el campo un partidito.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #162 el: 06 de de 2011, 19:18:43 pm »
Los motivos por los que el partido del Badalona no terminaba nunca. Segun el acta:

En el minuto 89 varios espectadores que portaban bufandas del equipo local, se asomaron sobre el banquillo del club visitante, insultando a los que estaban en el mismo y golpeando sobre éste. Ante esto, varios policías locales vinieron hasta el mismo banquillo para calmar la situación por lo que el juego estuvo detenido aproximadamente tres minutos, sin haber ninguna incidencia más a reseñar.

Per això no ho crec només una multa hi prou  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #163 el: 06 de de 2011, 19:20:05 pm »
MILITU, por cierto sobre "bipolaridad, o ser poco racional" resulta que para un empresario cuando ve que sus trabajadores no rinden y no consiguen una productividad adecuada,  los manda al "paro" aquí no se puede pero se pone en conocimiento que no van por buen camino si no lo gran el objetivo, no se puede hacer otra cosa, lo único es que si no se logra el ascenso por lo menos se vea que han hecho todo lo posible.

Aqui me lo pones mas facil. Acusas al equipo de falta de actitud, cuando precisamente contra el gandia el baño fue apabullante. No he visto ni un solo partido con falta de actitud, ni uno solo, quizas salvo momentos puntuales.

Tu puedes ir al trabajo y encontrarte mal o desanimado ese dia, y quizas no cumplir, o puedes, cuando estas acabando el proyecto mas importante de tu vida, perderlo todo por un cortocircuito de ordenador. Lo que paso contra el gandia no fue falta de actitud, fue un error en un momento puntual en un partido que durante 93 minutos fue absolutamente IMPECABLE.

Hay gente que en cuanto se empata o se pierde un partido, se echan las manos al cielo ( gente que no aparece con las victorias, por cierto ) y mas con el infortunio del otro dia, empiezan a criticar a jugadores, a decir que no hay gol, que con horishi somos uno menos, que juvenal se arrastra... no me digas que eso n ointenta desestabilizar al equipo...
Bé jo no volia entrar amb aquest tema doncs crec que ara no toca però com que veig que ja m'has nomenat doncs entro, ara que estem primers sembla que vulguis desestabilitzar la parròquia, jo vaig dir que amb l'Hiroshi jugàvem amb un de menys hi ho continuo dient, amb el Juvenal encara no havia dit res però dic que ha estat mitja temporada que no tocava bola, no se perquè tots tenims alts i baixos i l'entrenador es el que sap el que es cou als vestidors la proba que estava de suplent, tots tenim les nostres opinions i no ni ha cap mes valida que un altre opinions cap a la fi, sobre el respecte no vull entra amb una polèmica que no porta enlloc ara a gaudir de la victorià i el liderat i esperar que duri fins el final de la lliga i pujar a segona

Evidentment, avui estic desestabilitzant jo. Mare meva el que s'ha de llegir... Si encara me la carregare, ja callo ja... si cada cop ho tinc mes clar.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #164 el: 06 de de 2011, 19:25:10 pm »
Bé, dir que he tornar molt content de Son Bibiloni, per la treballada victòria que ens dona momentaneament el liderat.
A ser sincer, no ha estat un gran partit, però en fi, els 3 punts valen igual. Ara toca continuar treballant i millorant dia a dia, que encara no hem aconseguit res, i esperem repetir el liderat a l'última jornada del campionat. Ara a pensar en el proper partit contra l'Hospitalet, que no serà gens fàcil.

Deixo enllaç crònica del partit de futbolbalear.es

http://www.futbolbalear.es/2011/03/06/cronica-2%c2%aa-div-b-rcd-mallorca-b-0-1-ce-sabadell/

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #165 el: 06 de de 2011, 19:36:35 pm »

Esta historia me recuerda a cierto partido disputado la temporada pasada en campo del Dènia. Y es que parece que hoy han probado de su medicina...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #166 el: 06 de de 2011, 19:44:56 pm »

Evidentment, avui estic desestabilitzant jo. Mare meva el que s'ha de llegir... Si encara me la carregare, ja callo ja... si cada cop ho tinc mes clar.

MILITU, Pues parece que si, hoy te toca a ti, no se puede leer uno o dos mensajes cuando hay muchos más y por otra parte hay que saber que es lo que se está leyendo, sobre tú comentario del partido del Gandía, tienes que leer todos mis mensajes para luego escribir lo que has dicho sobre mi opinión, como te dije estás fuera de lugar totalmente, comienzo a creer que el primer puesto te ha sentado mal.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #167 el: 06 de de 2011, 19:56:30 pm »
Hem d'intentar millorar i pujar a un punt de nivell superior si volem ser primers. Jo crec que el titular és aquest: Avui, per fi, podem dir que estem obligats a lluitar per ser primers de grup. Queda un sprint final de deu partits i comencem amb certa avantatge sobre els nostres rivals.

En aquests deu partits que queden hem de ser conscients que hi hauran alguns equips que fotran un "rush" final que els farà guanyar uns sis o set partits que els farà pujar moltes posicions, per tant quanta més avantatge els hi agafem ara, molt millor. Hem de ser regulars, però ja dic, també hem de ser conscients que algun equip encadenarà moltes victòries seguides i segons quin equip sigui, no ens serà suficient amb guanyar els partits de casa i rascar alguna cosa fora.

Hem d'anar partit a partit i rascar els punts com sigui, com en el partit d'avui. Errors com el del partit del passat cap de setmana seran molt cars i no poden tornar a passar. Si volem ser primers, cada punt és vital i hem d'intentar pujar de nivell per assolir quants més punts millor.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #168 el: 06 de de 2011, 20:00:43 pm »
Hem d'intentar millorar i pujar a un punt de nivell superior si volem ser primers. Jo crec que el titular és aquest: Avui, per fi, podem dir que estem obligats a lluitar per ser primers de grup. Queda un sprint final de deu partits i comencem amb certa avantatge sobre els nostres rivals.

En aquests deu partits que queden hem de ser conscients que hi hauran alguns equips que fotran un "rush" final que els farà guanyar uns sis o set partits que els farà pujar moltes posicions, per tant quanta més avantatge els hi agafem ara, molt millor. Hem de ser regulars, però ja dic, també hem de ser conscients que algun equip encadenarà moltes victòries seguides i segons quin equip sigui, no ens serà suficient amb guanyar els partits de casa i rascar alguna cosa fora.

Hem d'anar partit a partit i rascar els punts com sigui, com en el partit d'avui. Errors com el del partit del passat cap de setmana seran molt cars i no poden tornar a passar. Si volem ser primers, cada punt és vital i hem d'intentar pujar de nivell per assolir quants més punts millor.

Potser l'error de la setmana passada a servit perqè avui els jugador estiguesin mes concentrats amb el que feien i lluitar fins l'ultim segon. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #169 el: 06 de de 2011, 20:10:40 pm »
JRG,Jo veig super dificil que algun equip encadeni moltes victories seguides, està el grup igualadissim i tret dels partits del Santboià, pot passar qualsevol cosa .. de fet, dels 8 que a priori ens jugarem els play offs, jornada rera jornada punxen 2 o 3 minim. i com bé dius s'ha d'anar pas a pas e intentar punxar menys que els de mes.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #170 el: 06 de de 2011, 21:03:47 pm »
JRG,Jo veig super dificil que algun equip encadeni moltes victories seguides, està el grup igualadissim i tret dels partits del Santboià, pot passar qualsevol cosa .. de fet, dels 8 que a priori ens jugarem els play offs, jornada rera jornada punxen 2 o 3 minim. i com bé dius s'ha d'anar pas a pas e intentar punxar menys que els de mes.

El Lleida ja va aconseguir, no fa masses jornades, sis o set victòries seguides. El Sant Andreu crec que ha tornat a la ratxa victoriosa, ja veurem quant li dura. I el Castelló també ha fet molts bons resultats però tenim la sort de que està a vuit punts. El que em vinc a referir es que si mantenim la mateixa ratxa de resultats que fins ara, en aquests deu partit faríem unes cinc o quatre victòries, quatre o tres empats i una o dos derrotes, de dinou a setze punts que sumats als cinquanta que tenim, en farien de seixanta-nou a seixanta-sis. Crec que algun equip pot estar a prop de les set victòries, dos empats i una derrota, fet que faria que, segons quin equip sigui, estigués sobre els seixanta-nou, setanta punts.

El que vull dir és que els quatre punts d'avantatge que tenim sobre el quart classificat són autèntic or però hem d'estar atents i que estem obligats a fer millors resultats que Badalona i Alcoyano, perquè la diferència amb aquests és inapreciable.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #171 el: 06 de de 2011, 21:10:04 pm »

MILITU, Pues parece que si, hoy te toca a ti, no se puede leer uno o dos mensajes cuando hay muchos más y por otra parte hay que saber que es lo que se está leyendo, sobre tú comentario del partido del Gandía, tienes que leer todos mis mensajes para luego escribir lo que has dicho sobre mi opinión, como te dije estás fuera de lugar totalmente, comienzo a creer que el primer puesto te ha sentado mal.

Gandia??? Siempre que perdemos o empatamos criticas, sea la jornada que sea, y el año que sea, y sin ver los partidos. Ahora resultara que yo voy desestabilizar el equipo, acabaramos! que lo he estado defendiendo a capa y espada desde la jornada 1. Manda guebos oiga!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #172 el: 06 de de 2011, 21:17:11 pm »
En la Jornada que parecia que lo teniamos peor y nos ponemos líderes!!!! Felicidades a los jugadores y ahora toca NO VOLVER A FALLAR EN CASA!  :clap :bandera :clap
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #173 el: 06 de de 2011, 21:17:11 pm »
grandisima victoria, era lo que importaba ganar para olvidar la mala suerte que que tuvimos la semana pasada, ahora como dice Carreras a tocas de pies en el suelo y ganar al Hospi que sera muy muy dificil un 2-1 seria genial y nos afianzaria en el liderato y recibiriamos al Orihuela 100 x 100 motivados  :beer2 :beer2
visca el sabadell

jordix

• Visitant
« Respondre #174 el: 06 de de 2011, 21:27:12 pm »
anem a rebre el sabadell a l'aeroport? :mmmm
arriban a las 2:30

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #175 el: 07 de de 2011, 00:24:39 am »
y tu como lo sabes ¬¬

por que juvenal se ha pedido tirar el penalty cuando se decidio que Agustin seria el que elegiría?
yo creo que es para que ahora todos digamos que juvenal es el amo, que hemos ganado gracias a el que juvenal no se que...

jordix

• Visitant
« Respondre #176 el: 07 de de 2011, 01:32:59 am »
y tu como lo sabes ¬¬

por que juvenal se ha pedido tirar el penalty cuando se decidio que Agustin seria el que elegiría?
yo creo que es para que ahora todos digamos que juvenal es el amo, que hemos ganado gracias a el que juvenal no se que...
madre mia lo que se tiene que leer!!!!! :****
que mal pensado anda por ahi, si te piensas que juve ha tirado el penalty porque quiere que pensemos eso vas muy pero que muy mal!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #177 el: 07 de de 2011, 02:29:49 am »
lo que hay que leer a veces me desanimo mirando cosas
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat rombi

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #178 el: 07 de de 2011, 07:20:26 am »
Quien lea esta pagina y le digas que vamos 1º no se lo cree, desde luego voy a dejar de leer el foro, por que te desanima.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #179 el: 07 de de 2011, 09:13:47 am »
Per el tros de partit que vaig poder escoltar, per el que em van dir per telèfon i per el resum que he vist fins ara, a la primera part va ser molt igualada i la segona va ser quan vàrem treure la millor versió de l'equip.

El més positiu, és que es va saber afrontar un partit que era més complicat del que semblava, amb molta rapidesa i toc de bola, i a més Carreras va saber-lo plantejar a la perfecció, amb un Raúl d'inici que podia semblar sorprenent, però suposo que ell també va col-laborar en que a la segona part el rival estigués menys ràpid de l'habitual.

Desprès un penal afortunat i potser ens vàrem adormir, amb un travesser d'ells inclosos, però no es va permetre que ens tornessin a empatar un partit que havíem de guanyar per refermar les nostres possibilitats d'acabar per dalt aquesta lliga. Ja estem en 50 i calculo jo que amb 58 ens assegurem també la Copa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...