Autor Tema: J.30: CE Sabadell - Oriola. Diumenge, 20 de Març, 17 hores.  (Llegit 26354 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Obro aquest post, força d'hora per que per el que m'han dit avui, es farà el partit per el canal de televisió Esport3.

Una llàstima, ja que un partit contra un equip de dalt, i que podríem fer calaix... potser hi ha sort i aprofiten per 'gastar' la tercera jornada econòmica.
« Darrera modificació: 20 de de 2011, 15:19:14 pm per X-Men Aigua »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:J.30: CE Sabadell - Oriola. Diumenge, 20 de Març, 17 hores.
« Respondre #1 el: 02 de de 2011, 16:23:29 pm »
seguro que hacen jornada economica

espero que a los socios nos cueste 5, por que si vale mas, uno que no va a la NCA y lo vera en casa con palomitas  :xupet

me da mas miedo el hospitalet que el orihuela  :roll

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #2 el: 03 de de 2011, 16:07:09 pm »
Jo espero que deixin la 3a jornada econòmica pels play-off's.

Si el donen per la tele, crec que és el partit genial per posar les entrades PER ÚNICA VEGADA a 3€ i anunciar-ho fins a la sopa. Probablement ens trobem amb 6000 espectadors que ens deixin una taquilla de 2 kilets i donem bona imatge per tv.

Crec que s'ha d'aprofitar per fer venir la gent a la NCA.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #3 el: 04 de de 2011, 01:13:13 am »
Trobo indignant k algú volgui fer pagar 3 euros x una entrada a la NCA, jo faria l' entrada gratuita, barra lliure, samarreta oficial i que ens donessin una banderola. Creieu k s'ompliria la NCA? K no han d ser a 15 euros d'acord pero tampoc ens passem. Quant vas al cine també pagues 8 euros i no demanem rebaixes. Comptant q al cine als menors d 12 anys si paguen. Per tant un pare i un fill menor de 12, anar al cine els costa 16 euros(l' entrada), xq els has deixar a 3, a 10 anticipada és raonable no?
« Darrera modificació: 04 de de 2011, 07:44:37 am per pil »

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #4 el: 04 de de 2011, 07:47:51 am »
Trobo indignant k algú volgui fer pagar 3 euros x una entrada a la NCA, jo faria l' entrada gratuita, barra lliure, samarreta oficial i que ens donessin una banderola. Creieu k s'ompliria la NCA? K no han d ser a 15 euros d'acord pero tampoc ens passem. Quant vas al cine també pagues 8 euros i no demanem rebaixes. Comptant q al cine als menors d 12 anys si paguen. Per tant un pare i un fill menor de 12, anar al cine els costa 16 euros(l' entrada), xq els has deixar a 3, a 10 anticipada és raonable no?

Els socis que paguem els nostre abonament no ens fa gaire gràcia això, com a mínim a mi.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 04 de de 2011, 09:45:05 am »

Totalment d'acord. Per tenir gent a 3€ que vé al camp per a passar la tarda criticant al CE Sabadell, prefereixo que no vinguin.

A veure si ara els socis hem de ser els tontos que paguem el futbol als quatre que dos o tres vegades l'any passen per la Nova Creu Alta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #6 el: 04 de de 2011, 18:31:40 pm »

Totalment d'acord. Per tenir gent a 3€ que vé al camp per a passar la tarda criticant al CE Sabadell, prefereixo que no vinguin.

A veure si ara els socis hem de ser els tontos que paguem el futbol als quatre que dos o tres vegades l'any passen per la Nova Creu Alta.
Jó també hi estic d´acord amb aquest plantejament.Per tenir gent criticant i que no venen mai a la Creu Alta,que vagin a pastar fang !!!! :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #7 el: 04 de de 2011, 19:34:51 pm »
Totalment d´acord Encigalat.

Quan han posat preus a 5 euros per exemple, hem vist per general curiosos personatges fen veure que son del Sabdell i es pasen els 90 minutos rajant dels nostres jugadors, i alguns ni coneixen els noms. Diuen el 'número 8 que malo que es' i coses per l´estil

Una cosa es que un arlequinat de debò, un soci que ve cada 2 setmanes a la creu alta, critiqui, cridi, animi, el que faci falta. Per algu es soci i té tot el dret.

Ara bé, soc contrari a preus barats perquè la Creu Alta s´ompli. I????????  Si amb 9000 persones a vegades ha semblat un cementiri... La presió ambiental ja no fa guanyar els partits. Si no, perquè el Lyon, Arsenal i tots aquets camps amb camps plens queden eliminats a la champions ?

El més important es l´equip, els jugadors. I si som 2.500, doncs serem 2.500 realment arlequinats. Per SORT, el sentiment arlequinat encara no es vén a les farmacies...

I si fem play off, cosa que espero i desitjo amb tot cor, doncs soci gratis (o fins i tot proposaria una petita ajuda simbòlica de 2 o 3 euros que crec tots pagariem amb molt de gust), PERO sempre i quan que l´entrada al PUBLIC fos de 20 EUROS.  Un play off es un play off. I si no agrada, doncs 3.500 animant i PUNT.

Visca el Centre d´Esports !!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 04 de de 2011, 20:48:16 pm »
Jo em poso malalt cada cop que surt el nostre pobre president baixant-se els pantalons demanant suport a una ciutat que mai l'ha donat. No ens rebaixem més. Ni preus populars ni punyetes. Els arlequinats som els que som , els 2.500 fidels que quedem més unes 2.000 més que s'han anat cansant amb els anys po que com cada any que hi ha alguna cosa en joc estant a punt d'apareixer pel camp , i ho faran al preu que sigui l'entrada. Els incrustats sabadellencs criticons que apareixen quan hi ha preus populars ja els tindrem al camp al playoff tranquils , jo abans no els vull

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 04 de de 2011, 21:01:16 pm »
Jo em poso malalt cada cop que surt el nostre pobre president baixant-se els pantalons demanant suport a una ciutat que mai l'ha donat. No ens rebaixem més. Ni preus populars ni punyetes. Els arlequinats som els que som , els 2.500 fidels que quedem més unes 2.000 més que s'han anat cansant amb els anys po que com cada any que hi ha alguna cosa en joc estant a punt d'apareixer pel camp , i ho faran al preu que sigui l'entrada. Els incrustats sabadellencs criticons que apareixen quan hi ha preus populars ja els tindrem al camp al playoff tranquils , jo abans no els vull

Perfecte definició de la situació  :ok

I jo afegiria;  deixem de parlar tant de "ciutat" exclussivament i parlem de "comarca".  Es el primer pas per ser una mica més grans.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #10 el: 04 de de 2011, 21:15:22 pm »
 :scut :bandera

Estic totalment d'acord amb el que dieu, a mes a mes aquesta gent si els trobes i els hi preguntes tu de quin equip ets et diuen que de cap que a ells els hi agrada el futbol.......i una el futbol de gorra. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 04 de de 2011, 22:33:26 pm »
yo cuando escucho criticas a jugadores arlequinados mientras dura un partido me da rabia  :rant: pienso tss alomejor tu lo arias mejor

jordix

• Visitant
« Respondre #12 el: 05 de de 2011, 00:31:21 am »
a mi m'agradaria que fessim unas pencartas tipo com las del alcoyano!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 06 de de 2011, 22:24:52 pm »
según FutbolCat, confirmado que se dará por la tele.
Así como en en próximo partido, en Santa Coloma
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #14 el: 09 de de 2011, 18:49:34 pm »
Según Ràdio Sabadell para este partido la entrada general valdrá 5 euros:

Entrades a 5 euros
De cara al futur, més enllà del partit d'aquest cap de setmana i segons ha pogut saber Ràdio Sabadell 94.6, les entrades de general pel partit contra l'Orihuela CF (diumenge 20, 17h.) costaran només 5 euros. Serà el segon partit consecutiu que els de Carreras juguin a la Nova Creu Alta i sembla una bona iniciativa per intentar que les graderies de l'estadi presentin una bona entrada. A més, també servirà per contrarrestar la presència de les càmeres de Televisió de Catalunya, ja que aquell dia el partit serà ofert en directe pel canal Esport 3. Serà el primer dels dos compromisos del CE Sabadell que es veurà per televisió. Una setmana més tard l'ens català també retransmetrà el partit al camp del UDA Gramenet (diumenge 27, 17h.).
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 13 de de 2011, 19:20:13 pm »
Cal oblidar ràpidament el partit a casa davant l'Hospi i ara ja no val res més que guanyar contra l'Orihuela.

Tot i que sembla que faran el partit per la tele, em d'entendre que tothom ha d'anar a l'estadi.

Simplement i a falta de tants pocs partits............ .. ÉS UNA FINAL
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 13 de de 2011, 19:37:59 pm »
Es un partido en el que es una obligación ganar los tres puntos para seguir soñando con los play off y de paso si se recupera el liderato mejor pero esto de momento pasa a un segundo lugar, primero es la clasificación para los play off y luego luchar por el liderato, tenemos que olvidar las oportunidades perdidas para lograr el objetivo, hay que mirar hacia delante y de esta forma pensar en ir sumando, no podemos dejar pasar más oportunidades.

Por cierto habra entradas a 5 €, por lo que hay que convecer a los familiares y amigos para que animen y apoyen al equipo en tan importante encuentro.

:trebol    :anims    :trebol    :anims    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #17 el: 13 de de 2011, 19:56:14 pm »
La semana que viene los 2000 de siempre

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #18 el: 13 de de 2011, 20:13:56 pm »
han dejado al orihuela con 9 palanca no jugara,flequi tampoco y el portero ricardo tampoco ha visto la 5 amarilla asi vamos sabadell a ganar  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 13 de de 2011, 20:18:30 pm »
han dejado al orihuela con 9 palanca no jugara,flequi tampoco y el portero ricardo tampoco ha visto la 5 amarilla asi vamos sabadell a ganar  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
es una muy buena noticia lo del portero  :cheer