sincerament avui no s'ha fet un bon partit. ni molt menys. de fet diria que l'Oriola avui ha estat dels equips que més ens ha disputat la pilota al mig del camp. Pot tenir la culpa que tinguem baixes com la de Puigdollers; o que Manga no estigui al 100%; o que Juvenal -que per mi està a un nivell últimament excel·lent- avui no hagi estat tant encertat com de costum... També és cert que ens falta gol a davant, que la baixa de Cuenca es nota moltissim i que -qui sap- si Joaquin estigués bé potser tindriem més encert a davant...
Si.. tot això ja ho sabem tots. La lectura positiva és que tot i això estem a dalt i cada cop queda menys per recuperar aquests 2 o 3 jugadors CLAUS en l'equip, i que si hem aguantat l'embestida totes aquestes jornades sense ells, quan tornin se suposa que serem capaços de donar un cop sobre la taula i plantar-nos a dalt, i si es pot fer un bon play-off.
La lectura negativa, per molt dolorós que sigui, ha estat l'afició d'avui. Un 0 ben gros per l'afició. Almenys per la que estava al meu voltant a tribuna. Fatal. Si jo fos jugador del Sabadell preferiria jugar a fora que a casa. El que s'ha de sentir, mare meva... De veritat que m'he sentit avergonyit de pertànyer al mateix col·lectiu que els típics entrenadors de bar, sabeu? els de "jo ho faria millor" i "no puc entendre com no veu que ha de canviar a X", "CARRERAS CAMBIOOOO!!!"... patètic. A qui es vol impressionar? Es vol demostrar a l'aficionat de la cadira del costat que està davant un entès del futbol?? Va, home.. va!! Millor que demostrem a l'equip que l'afició confia en ells, no???
Si no som capaços de remar tots en la mateixa direcció, de canalitzar la rabia per què no surten les coses, o la impotència de quan un equip et disputa la pilota.. si no enfoquem tot això en ANIMAR l'equip... millor que aprenem a estar callats, home.. Que si estem 3rs i fa 2 jornades 1rs és per què aquesta plantilla, aquest míster i aquesta junta directiva han fet les coses ben fetes, no?