Autor Tema: Sabadell - Grama, entrades a 15 euros si us plau !!  (Llegit 5335 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Sabadell - Grama, entrades a 15 euros si us plau !!
« el: 17 de Abril de 2005, 14:49:39 pm »
Aquest missatge es pels directius:

Es per demanar-vos que per aquest partit poseu el preu de les entrades ben caretes. I que els que vinguin que paguin igual que ens ho fan fer a nossaltres quan anem a "Santaco".

Ja les tornarem a posar a un euro contra el Villajoyosa i el Peralta. O no...?

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Sabadell - Grama, entrades a 15 euros si us plau !!
« Respondre #1 el: 17 de Abril de 2005, 15:14:49 pm »
sincerament, 15 € ho veig excessiu, pero el q si que s'hauria de fer és possarles una mica més cares, a 6 o 9 €
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 17 de Abril de 2005, 15:28:39 pm »
Pensa q el Vila-joiosa i el Peralta es jugaran segurament jugar el playoff i entrar a la copa del rei respectivament, així q quan vinguin s'hi jugaran bastant tb (encara que no crec que es desplaci gaire afició d'akests 2 ekips).

oscarjx

• Visitant
« Respondre #3 el: 17 de Abril de 2005, 15:34:08 pm »
sincerament, 15 € ho veig excessiu, pero el q si que s'hauria de fer és possarles una mica més cares, a 6 o 9 €

Doncs sincerament, jo no ho trobo gens desmesurat.. total, la gent que vingui de santa coloma,un cop siguin aqui pagaran lo que valgui l'entrada.. serà que no ens ho han fet cops a nosaltres aixo! Recordo un partit que vaig pagar 15 euros per entrar (no cal dir ni a on era) i ens van dir que normalemnt les entrades anaven a 9, pero com que savien que de Sabadell hi anava gent, i un cop allà entrariem al camp, les van apujar descaradament...

massa bo vol dir tontu... entrades anticipades a 1 euro per la gent de sabadell, pero el dia del partit, a pagar!!!!

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #4 el: 17 de Abril de 2005, 20:58:39 pm »
Crec que 15 euros es un preu massa car, com a molt 3 euros, avui s´ha omplert la Nova Creu Alta i la politica de preus és molt positiva.Felicitats a tots els arlequinats!!! :laugh:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2005, 00:06:42 am »
Entrades per als de fora: 10€.

Que se senti SABADELL, SABADELL, SABADELL!!!!!! :laugh:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2005, 10:02:20 am »
jo vaig estar a Mataró i vaig pagar 15€ i em van fer mal pagarlos, pero es q als aficionats del Mataró (ja havia baixat) tb els hi van cobrar els 15 € !!

Jo em refereixo a q si als seguidors de la grama q venen sels hi vol cobrar entrada a 10 o 12 € m sembla bé, q paguin ells q per això s desplaçen i un cop aki no tornaràn enradera ... pero a nosaltres (a l'afició arlequinada) no sels hi cobri el mateix preu per una entrada a 'casa' nostre.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 18 de Abril de 2005, 13:35:18 pm »
jo vaig estar a Mataró i vaig pagar 15€ i em van fer mal pagarlos, pero es q als aficionats del Mataró (ja havia baixat) tb els hi van cobrar els 15 € !!

Jo em refereixo a q si als seguidors de la grama q venen sels hi vol cobrar entrada a 10 o 12 € m sembla bé, q paguin ells q per això s desplaçen i un cop aki no tornaràn enradera ... pero a nosaltres (a l'afició arlequinada) no sels hi cobri el mateix preu per una entrada a 'casa' nostre.

Doncs la solució és ben simple: entrades ANTICIPADES a 1€ i al mateix dia del partit a 6€ o 10€ o al què toqui :icon_exclaim: >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #8 el: 18 de Abril de 2005, 21:59:30 pm »

Doncs la solució és ben simple: entrades ANTICIPADES a 1€ i al mateix dia del partit a 6€ o 10€ o al què toqui :icon_exclaim: >:(

Jo tambe crec que s'ha d'aprofitar i fer caixa...

E problema q jo hi veig, pero, es q actualment a sbd no hi ha costum d venda anticipada i no en vendrem ni una, i si no pregunteu quantes s'en van vendre aquests dies...  :-X
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 18 de Abril de 2005, 23:13:19 pm »
Mes o menys, diria que unes 150 o 200 en cada stand. Si m'erro, que em corregeixin des del club. Pero si fem una mica de propaganda si que es pot aconseguir vendre més. Anunciar-ho a Radio SBD, al diari de SBD, al 9, al costat dels cartells del partit possar un altre q possi, 1 euro anticipades, ben gran, k la gent ho sapiga. La furgoneta q estigui des d'aquest cap de setmana ja donant tombs per la ciutat, i si es pot, possar una altra. I anar variant l'estand. Per exemple, possar-los a les seus socials d'altres equips de la ciutat, aixi ens obririem als barris. O a les escoles, donar als nens 1 invitacio "INFANTIL" on posi, els pares poden passar per les oficines abans de dissabte i per només 1 euro, tindran 1 entrada. Coses aixi,s'ha de promocionar la iniciativa. (Sempre i quant, tampoc vull pecar d'ilusionista, q els recursos q tenim ho permetin) No us sembla?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 19 de Abril de 2005, 01:08:16 am »
Esta clar la cosa, entradas anticipades a 1 euro, k es fagi molta publicitat del partit, tambe es podria repartir entradas a molts bars y sobretot a les escoles. El dia del partit les entradas a un preu ente 6 y 1o euros.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #11 el: 19 de Abril de 2005, 16:24:54 pm »
Y si el mismo dia se venden a 1 euro a los que presenten el DNI que ponga que son de Sabadell.

¿Que os parece?  :icon_mrgreen:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 19 de Abril de 2005, 17:45:37 pm »
Ja però hi ha gent que és del Sabadell que tb ha nascut a Barcelona i voltants, o simplement gent q viu als voltants que és del Sabadell ;)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 19 de Abril de 2005, 17:50:40 pm »
Y si el mismo dia se venden a 1 euro a los que presenten el DNI que ponga que son de Sabadell.

¿Que os parece?  :icon_mrgreen:

El k si es podria fer el mateix diumenge ja k molts dels socis porten amics i tal, esk ensenyant el carnet de soci l'entrada es pogui comprar per 1 euro, fins i tot demostrant qualsevol carnet d'una entitat de sabadell com per exemple el Club Natacio Sabadell.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #14 el: 19 de Abril de 2005, 20:58:15 pm »
CREO QUE A 15 EUROS ES ABUSIVO. A TODOS NOS GUSTO QUE EL ZARAGOZA B NOS LAS DEJASE A 6 EUROS.
CREO QUE LA SOLUCIÓN PARA ESTOS CASOS SERIA CREAR UN CARNET DE SIMPATIZANTE SIN DATOS NI NADA, SIMPLEMENTE PARA BENEFICIARSE DE ALGUNAS VENTAJAS REFERENTES AL CLUB. COMO YA HEMOS VISTO QUE LA CIUDAD TIENE GANAS DE FUTBOL, CREO QUE SERIA UNA BUENA IDEA DE CARA A LA TEMPORADA QUE VIENE. ASI NOS EVITARIAMOS LOS PROBLEMAS, PORQUE A QUIEN PRESENTASE ESTE CARNET TENDRIA LAS ENTRADAS A UN EURO Y QUIEN NO, A PAGAR.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 19 de Abril de 2005, 20:59:19 pm »
Yo estic totalment d'acord amb akesta proposta. El problema es que s'hauria de moure tothom perque nosaltres ho sapiguem, i s'hauria de començar aviat en cas que la directiva estigui d'acord. Per això demano si us plau al sr. andreu que ens digui alguna cosa aviat, perque aixi tothom que ho sapiga ho vagi dient a amics, coneguts etcetera.
Això si, el mateix diumenge, jo crec que a 6 euros estaria bé, aixi potser gent del sabadell que ja s'hagi apropat a la nca pagui, xk deu euros ho veig una mica massa. Pero bueno, tot es questió de parlar-ho, aixi que a veure que passa. :bandera
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 19 de Abril de 2005, 21:01:33 pm »
liraju, això d'entrades a un euro sera aquesta temporada i prou ja k es una solucio d'urgencia vista la situació de l'ekip, xk sino no hi hauria socis. a més, l'any que ve no fara falta baixar preus, ja que si els posem d'inici una mica més baixos i amb la gran temporada que farem, l'estadi s'omplira segur :yes: :yes:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #17 el: 19 de Abril de 2005, 21:03:14 pm »
La me va opinio es;

Entrades anticipades a 1 eur
Entrades mateix dia 10 eur.
Socis 2x1

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #18 el: 19 de Abril de 2005, 21:09:28 pm »
OJALA SEA ASI, SABADELL FREAK. ¿DONDE HAY QUE FIRMAR? JE,JE.
PERO YO NO ME REFIERO HACER EL CARNET DE SIMPATIZANTE SOLO PARA LAS ENTRADAS A UN EURO, SINO PARA UNA SERIE DE VENTAJAS:
P.EJ.
- PRIMERA VUELTA 30% DTO. EN LAS ENTRADAS.
- DESCUENTOS PARA UN PACK DE 3 O DE 5 PARTIDOS.
- SI EL EQUIPO ESTA MUY NECESITADO, SEA PARA SUBIR O PARA BAJAR, PONER ENTRADAS A UN EURO DURANTE LOS TRES O CUATRO ULTIMOS PARTIDOS DEL AÑO QUE VIENE, DEJANDO LAS DE TAQUILLA AL MISMO PRECIO.

ADEMAS, CREO QUE EL MOMENTO IDONEO PARA PROMOCIONAR EL CARNET DE SIMPATIZANTE ES AHORA QUE ESTA VINIENDO AL CAMPO MAS DE 3000 PERSONAS QUE NO SON SOCIOS.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 19 de Abril de 2005, 21:36:43 pm »
si, perfecto liraju, gran idea. Es una forma distina de hacerse socio, pero eso no puede ser gratuito. Pero un precio no muy alto seria ideal, te aseguro que seria de los primeros en cogerlo. Y tienes razón, es el momento ideal. :yes: