Autor Tema: ENTRENAMENT  (Llegit 1481 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
  • Gènere: Masculí
ENTRENAMENT
« el: 06 de de 2011, 23:10:47 pm »
Hola a tots!!!

Tenia un dubte al respecte de l'entrenament.

Si una semana entreno, per exemple, creativitat i jugo el partit de lliga de dissabte entrenant creativitat i canvio l'entrenament abans del partit amistós del dimecres que ve i poso a entrenar, per exemple, anotació, llavors que entrenen els meus jugadors durant aquella semana?

Entrenen creativitat, anotació o les dos?

Gracies a tots

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
Re:ENTRENAMENT
« Respondre #1 el: 07 de de 2011, 16:43:27 pm »
¿Creativitat? ¿Això existeix? Potser en la versió catalana sí, pero en la española com sería ¿? ¿Pases curts? ... Quin liu mental, xD

Sincerament no sé la resposta. Però les dos ho dubt-ho, sinó jo cada semana canviaria l'entrenament  :grin2:

Probablement entrenarán anotació, i la próxima semana "creativitat". Pero parlo desde la intuició...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #2 el: 07 de de 2011, 19:05:18 pm »
diria que el primer entrenament es el que compte,es a dir si disabte entrenas una cosa,el dimecres tambe la entrenaras,fins el divendres que s'actualitzi.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #3 el: 07 de de 2011, 19:51:28 pm »
Jo diria que al reves hehehe pero vaja, no soc cap expert com haureu pogut comprovar amb les meves preguntes 'tontes'.

Jo crec que si dilluns o dimarts, per donar un exemple, canvies d'entrenament, perderas el que hagis fet el dissabte... o no... vaja, el menys es el que tenia entes jo ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005