Autor Tema: Necessito ajuda en FORMULA per l'Excel  (Llegit 2009 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Necessito ajuda en FORMULA per l'Excel
« el: 04 de de 2011, 12:05:59 pm »
Bon dia companys,

Estic preparant un excel per a la feina pero m'he encallat en un formula que sembla molt facil pero que no hi ha manera que em surti correctament... us explico:

En una sola 'celda', haig de calcular: Valor del producte + gastos de manipulacio + gastos d'envio, i el resultat l'haig d'incrementar en un 3,70% com a gastos d'aduana. El valor final hauria de ser la suma de tots els valors + el tant per cent.

Per exemple: 60 (valor producte) + 7,5 (manipulacio) + 45 (envio) i aixo incrementat en un 3,70%
la formula, a priori, tindria de ser: (60+7,5+45)+3,7% ... el problema d'aquesta formula es que el resultat q em dona es el del tant per cent, pero no m'ho incrementa a la suma... El resultat final hauria de donar 116,66 :mmmm

Algun expert que em pugui donar un cop de ma??

Mil gracies!!  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
Re:Necessito ajuda en FORMULA per l'Excel
« Respondre #1 el: 04 de de 2011, 12:24:55 pm »
Bon dia companys,

Estic preparant un excel per a la feina pero m'he encallat en un formula que sembla molt facil pero que no hi ha manera que em surti correctament... us explico:

En una sola 'celda', haig de calcular: Valor del producte + gastos de manipulacio + gastos d'envio, i el resultat l'haig d'incrementar en un 3,70% com a gastos d'aduana. El valor final hauria de ser la suma de tots els valors + el tant per cent.

Per exemple: 60 (valor producte) + 7,5 (manipulacio) + 45 (envio) i aixo incrementat en un 3,70%
la formula, a priori, tindria de ser: (60+7,5+45)+3,7% ... el problema d'aquesta formula es que el resultat q em dona es el del tant per cent, pero no m'ho incrementa a la suma... El resultat final hauria de donar 116,66 :mmmm

Algun expert que em pugui donar un cop de ma??

Mil gracies!!  :beer2

Hola company,
no és que sigui un expert en excel, però pots utilitzar aquesta fòrmula:
=(60+7,5+45)+(60+7,5+45)*3,7%
Et sortirà el resultat de 116,66€.
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 04 de de 2011, 12:59:03 pm »
Eisss Wtee... Mil gracies per l'ajuda!!

Despres de llegir-me durant hores un tutorial on-line, havia trobat una altre sol.lucio:

Convertir el percentatge en numero, es a dir: 1+(3,70/100) que dona 1,037 que aplicat a la formula queda aixi:

=(60+7,5+50)*1,037 = 116,66

Gracies de totes maneres soci, sempre es millor tenir 2 solucions que una.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #3 el: 04 de de 2011, 16:27:24 pm »
Eisss Wtee... Mil gracies per l'ajuda!!

Despres de llegir-me durant hores un tutorial on-line, havia trobat una altre sol.lucio:

Convertir el percentatge en numero, es a dir: 1+(3,70/100) que dona 1,037 que aplicat a la formula queda aixi:

=(60+7,5+50)*1,037 = 116,66

Gracies de totes maneres soci, sempre es millor tenir 2 solucions que una.

De res, company.  :beer2
Per cert, m'apunto també la teva fòrmula, és una manera diferent però igual d'efectiva d'arribar al resultat.  :clap2

DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!