Autor Tema: Suposades agresions a seguidors de L'Hospitalet  (Llegit 4617 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
A mi no m'agrada que passin aquestes coses ni justifico per a res aquests actes, ara bé, crec que no ens em d'agafar mala sang de coses que passin al carrer, per molt q sigui aprop de la NCA i per molt que se supossi q aquests energumens eren del Sabadell, cosa q no tinc gens clara, i si aquests 5 individus ni van entrar a l'estadi, es van quedar pels bars de fora i al sortir aquesta gent la van liar?? En aquest assumpte trobo injust q es parli de la figura del nostre president per a q prengui mesures.... ara resultarà q el nostre presi té que pendre mesures per la gent q fot el delinqüent pels voltants de la NCA? No entrem en el joc de les altres aficions q la única cosa q tenen ganes és de tractar-nos d'equip de ciutat marginal, sinó mireu que ràpid han saltat alguns ultrilles del St Andreu i del Lleida a fotre llenya al foc pel fòrum de futbolplus, ja us dic, no entrem en el seu joc q la única cosa q vol aquesta gent és q ens agafin mania com a equip i com a afició arlekinada, i total, veritat que si aneu a veure un partit del Barça al Nou Camp i un tio vestit del Barça us atraca a l'estació de metro no anireu a demanar explicacions al FC Barcelona ? Doncs no trobo just q passi una cosa similar a Sabadell i volguem debatre aquí si a sigut d'una penya o d'una altre i si eren o no aficionats del CES.

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
Es facil decir eso Hool_Arlekinat, pero que casualidad que hay gente, segun dicen, lo vieron y estavan por vuestra zona, y es demagogo la comparacion que has echo. Porque el descampado es un sitio habitual para dejar el coche. Pero es igual... tu sabes que estas cosas passan y la mayoria de veces es por la compañia que traeis y eso lo sabemos todos, no me lo puedes negar.

Vosotros no os cansais de siempre llevarse los palos en algun incidente que pase cuando juega el sabadell?? Porque no lo hablais todos los componentes de la peña y poneis soluciones! A veces solo animais vosotros y eso tb es de aplaudir, prefiero pocos hools que animen y sientan los colores a que muxos i metan  follon en vez de animar y no sientan el sabadell!

La nova creu alta el domingo a rebentar!!!!!

jordix

• Visitant
perque genarelitzeu??? :****
no tots els HHVV són de la mateixa especie, jo en conec uns quants que SEMPRE venen a l'estadi i son molt bones persones, i per 4 o 5 personas que encara no s'han identificat i immediatament es senyali als HHVV em fa moltissima rabia, perque aixo no es aixi, sense probes no poden haver-hi acusacions.
Oo que potser m'estic equivocant pero fins que no hi hagin proves no es pot senyalar a NINGU, perque sempre tot es culpa dels HHVV i vale que potser moltes vegades la lian i no estic gens d'acord pero el que no es pot permetre es que quan hi hagi algun altercat immediatament es culpi als HHVV!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
perque genarelitzeu??? :****
no tots els HHVV són de la mateixa especie, jo en conec uns quants que SEMPRE venen a l'estadi i son molt bones persones, i per 4 o 5 personas que encara no s'han identificat i immediatament es senyali als HHVV em fa moltissima rabia, perque aixo no es aixi, sense probes no poden haver-hi acusacions.
Oo que potser m'estic equivocant pero fins que no hi hagin proves no es pot senyalar a NINGU, perque sempre tot es culpa dels HHVV i vale que potser moltes vegades la lian i no estic gens d'acord pero el que no es pot permetre es que quan hi hagi algun altercat immediatament es culpi als HHVV!
estic amb tu jordi yo no soc hooligan pero els cunec pero el que dius tu no es té que posar a tothom al mateix sac  yo he vist hooligans ke es dediquen a cridar  estan alla en el camp cridant i animan xq moltes vegades cuant no estan als hooligans molt poca gent crida  i anima  i ami sincerament em fot gracia i rabia a la vegada veien micos de fira barata insultan a la aficio del sabadell . tambe respecto la opinio del del hospitalet xq alomillor es van pensar que eren hooligans i eren uns skins que pasaven pel carrer i no son hooligans pero yo per eixemple : he estat a molts camps de futbol desde 2 territorial amb el amater fins a camps de 1 divisio e incidents als camps sempre hi ha hagut i hauran tant que diuen el laporta que es va plenar la boca que el va fotre fora del camp del barsa llavors quina casualitat que vaig anar fara 2 mesos un partit de copa del rey i estava ple  home  yo he estat al camp del terrasa anava com espectador  els aficonats en van escupir he estat al narcis sala  el mateix  o  sigui que res que sempre pasara de tot . una cosa Aquest any si Anem a 2A divisió ,sempre ce.sabadell :scut :bandera

1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
Este tema está más que hablado y me hace gracia el argumento de algunos de que en Hooligans Vallés no todos son gente violenta. Es posible que sea cierto, es posible que no todos los integrantes de Hooligans Vallés sean violentos; pero no es menos cierto que todo aquél al que no le importa que se le relacione con ese grupo participa en un doble juego que no tiene nada que ver con el deporte y que mucho menos debería tener que ver con el Sabadell, como lastimosamente ocurre con frecuencia.

"Hooligans Vallés es un grupo de animación y no es para nada un grupo violento." Y entonces por qué se da publicidad de sus bochornosos actos violentos, desde la propia página web del grupo, a modo de tarjeta de presentación? Mallorca, Castellón, Terrassa, Figueres... todo un auténtico HISTORIAL DE VERGÜENZA con el que se mancha el nombre del club y el de la ciudad y del que el grupo se enorgullece publicándolo en su web.

Basta de argumentos cínicos. A quien no le importa que se le relacione estrechamente con Hooligans Vallés es partícipe, en cierta forma, de los actos provocados por este grupo, se siente cómodo con esa violencia y buscará mil argumentos para justificarlos.

La Directiva, que a mi modo de ver está realizando una inmejorable labor en la dirección el club, debería tomar medidas en este asunto para evitar que la imagen del club se vea manchada una vez más.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J29: C. E. Sabadell - C.E. L'Hospitalet, Diumenge 13 de Març, 17.00 hores.
« Respondre #26 el: 17 de de 2011, 00:04:11 am »
Sigo leyendo y cada vez me sorprende más algunos comentarios de los que defienden lo que no tiene defensa alguna, puede ser que dentro de ese grupo no todos sean iguales que unos sean más violentos pero, hay un dicho que dice "dime con quién andas y te dire quién eres", ahora resulta que ni lo de antes ni lo de ahora ni en un futuro que seguirán habiendo casos parecidos en ninguno de ellos hay un responsable violento, resulta entonces que los hechos lo han producido ciudadanos de Sabadell ya que ahí la gente es muy violenta y resulta que este grupo son los ángeles del paraíso. Un poco más de respeto por la historia y el nombre del CE Sabadell FC y ojala no ocurran más hechos de este estilo y si ocurren, los testigos en defensa del honor del Sabadell lo denuncien.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
Re:J29: C. E. Sabadell - C.E. L'Hospitalet, Diumenge 13 de Març, 17.00 hores.
« Respondre #27 el: 17 de de 2011, 11:33:41 am »
Llàstima que sempre és la mateixa història . . . El millor que podriem fer és denunciar a les 5 persones per haver molestat a la gent k els va pegar. No és el primer cop k passa, cal recordar que s'esta fent impossibles x vendre una entrada i llavors les k serien extres les fem fora. Aixi anem, ja direm prou. Aixo si no crec que la gent de L'H, St Andreu, etc . . . S'hagi d disculpar cada vegada que ve a la NCA
« Darrera modificació: 17 de de 2011, 12:07:13 pm per pil »

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:Suposades agresions a seguidors de L'Hospitalet
« Respondre #28 el: 18 de de 2011, 22:16:25 pm »
yo pase por ese descampado para ir a mi casa al acabar el partido y no vi nada fuera de lo normal