Autor Tema: Suposades agresions a seguidors de L'Hospitalet  (Llegit 4620 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Darrera modificació: 17 de de 2011, 17:22:41 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
yo només penso dir una cosa els simpatitzants del hospi  al principi amb caien bé pero després de tot el que estan dient a forums externs amb cauen ya fatal  com per eixemple que ens treuran el playoff  estan a 7 punts i en queden 21  i ara oficialment sou el l'enemic d'aquest any . aixó es una cosa i apart ara els sr.. del lleida ,terrasa,benidorm ... un salut  de la meva part quien rie el ultimo rie mejor ;) :whistle:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Resten 9 jornades perquè s'acabi la lliga, a un sol puntet del líder i tot i la dinàmica més recent, tenim cinc partits a casa i quatre fora... Creieu-me, l'enveja és molt dolenta i n'hi ha molts que garlen por ahí que es canviarien ara mateix per la nostra situació.
És evident que la nostra trajectòria més recent a casa nostra no és la millor, però si d'alguna cosa n'estic segur és que en aquest equip s'hi pot confiar, després de perdre ahir i de guanyar a Mallorca, ara i sempre.
Des d'aquí vull ratificar el meu recolzament incondicional a aquest tècnic i jugadors, perquè ells ens duran a la glòria, no ho dubteu. Ahir a L'Hospitalet se li va aparèixer tot el reguitzell de sants que us puguin venir al cap, perquè qualsevol resultat era possible ahir, menys el de la victòria de l'Hospi. Vam fer una primera part fluixeta, és cert, però a la segona els vam escombrar i només algún sant o verge i el seu porter van evitar no només la remuntada, sinó un resultat prou abultat.
Ara no ens tornem a menjar l'olla i a fer el conte de la lletera. Anem partit a partit, i sobretot, no deixem de confiar en un equip i una lína de treball que ens han portat a ocupar un lloc envejable a la classificació. No és moment per dubtes o pors cojunturals, diumenge que ve tornem-hi tots a l'estadi! Ànims i donem confiança  un equip que s'ho mereix!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!! TORNAREM A SER GRANS!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
http://www.futbolplus.com/foro/viewtopic.php?f=79&t=177952 Ya estamos?

Lamentable. M'estic convencent de que som la pitjor afició, i amb diferència, del grup.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
como marca el sabadell el 80% de los goles?

centro desde la banda y rematada de cabeza

podriamos intentar otras cosas como pases al hueco al estilo barça o no se... solo es una idea

Lamentable. M'estic convencent de que som la pitjor afició, i amb diferència, del grup.
y si miente?
« Darrera modificació: 14 de de 2011, 18:36:02 pm per Évir »

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
como marca el sabadell el 80% de los goles?

centro desde la banda y rematada de cabeza

podriamos intentar otras cosas como pases al hueco al estilo barça o no se... solo es una idea

y si miente?

No creas Évir, esto suele ser habitual, de ahi el comentario de Birrero. Además, el forero que lo explica es uno de los pocos respetables que hay en futbolplus.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
 :bandera :bandera :bandera

Els que sortiu a fora normalment amb podria u dir com s'us tracta aquests camsp? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
No hay ninguna razón por la que mentir sobre una cosa tan grave. Me parece asqueroso que pase esto, luego nos sorprendemos de que no venga aficion visitante a la NCA. Normal que no vengan si cada dos por tres escuchan cosas así.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
¿por qué será que no es la primera vez que hay declaraciones y comentarios contra una parte de la afición del Sabadell? por lo que he leído parece ser que siempre son los mismos, hay que pensar más en la imágen del Club, que al final es el único perjudicado.

:mmmm    :mmmm    :mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
:bandera :bandera :bandera

Els que sortiu a fora normalment amb podria u dir com s'us tracta aquests camsp? :mmmm

Et faig un resum del que he 'patit' als camps rivals aquestes dues temporades:

-Badalona: La temporada passada, cap problema. Aquesta, em van demanar que deixés el paraigües en una caseta, me'l van tornar i em van felicitar per l'animació.

-Sant Boi: Vaig haver d'anar a on estan els Desperdicis per que un amic va encarregar un pin del Santboià per a Manelinho. Cap problema.

-Terol: Afortunadament estava a la gespa, a la grada hagués acabat emborratxat per els cubates i cerveses B que servien (e invitaven) al bar. Cap problema.

-Sant Andreu: La temporada passada, cap problema (també reconec que jo allà vaig com a casa meva).

-Santa Coloma: Partit normal i fins i tot em van invitar a un Gramenet-UD Logroñés, on vaig anar amb una bossa amb l'escut del CE Sabadell. Cap problema.

-Gavà: Fins i tot em vaig tombar amb la bandera del CE Sabadell a la gespa i ningú va venir-me a dir res. Cap problema.

Jo simplement no sé per que no poden venir les aficions rivals a l'estadi sense tenir por. Desgraciadament la directiva només hi posarà mà quan passi quelcom greu, o farà com sempre, foterà el marró a tothom de Hooligans Vallès quan son quatre els que la lien i saben qui son de sobres.

¿por qué será que no es la primera vez que hay declaraciones y comentarios contra una parte de la afición del Sabadell? por lo que he leído parece ser que siempre son los mismos, hay que pensar más en la imágen del Club, que al final es el único perjudicado.

Més clar no es pot dir.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
aveure  tens raó  de que sempre hi hagut problemes a la NCA amb holigaans ... peró es queixen per eixemple els del lleida  que x mi son un dels pitjors ke hi al grup xq van estar increpant a la gent del sabadell i a gent coneguda meva  la van pegar  ... terrasa son un sants  no? per aixo es va haver de suspendre un partit per agressio a un arbitre ... denia un altre camp molt conflictiu  perdonam que ho digui pero si dic tots els equips  tots els seus ultres i incovenients estaria una bona estona diento tnpoc  som els pitjors ni els millors en cap moment estic defenent al hooligans pero els pinten com a dolents i moltes vegades cuant pasa alguna cosa  tnpok comencen ells . ara el que tenim que fer es pensar amb el playoff a disfrutarlo i a veure per una vegada despres de molt anys pujem a 2A que es on ens meriexem  . :scut :bandera
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Esa es la cuestión.... yo, almenos, en el único desplazamientos que he tenido "problemas" fue en Lleida la temporada pasada. En el resto, ninguno. El problema es que con hechos como los de ayer, como los del campo del Santboià, Teruel, etc. algún día no podremos ir tranquilos a los desplazamientos por culpa de 10 ultras que no saben que a los campos de fútbol se va A VER FÚTBOL no a pegar a nadie.  Es increible que a 5 chavales se les agreda pq sí.
Una prueva de ello es lo que pasó en Lleida el año pasado fruto de problemas de tempoadas anteriores con los de siempre y no con la afición "normal".
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
yo he ido a la romareda, al narcis sala, a la pinilla, y al del terrassa

y a todos he estado bien menos en el del terrassa

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
Soy socio del CE Sabadell hace mas de 10 años aproximadamente, y ayer me indigné bastante cuando vi en otro foro que seguidores del Hospi fueron agredidos "presuntamente" por hooligans valles, o eso almenos decian ellos.

Estoy harto que gente de otros clubs no pueda venir a nuestro estadio luciendo su camiseta, nosotros vamos por los campos y en ningun campo nos pegan cuando estamos llegando al coche o vienen a por nosotros en el descanso del partido. Solo recuerdo incidentes en campo del Lleida y ya habia precedentes anteriores. Luego vamos presumiendo de que somos la mejor aficion del grupo, la q mas se desplaza etc etc... y no lo niegoo, porque solo hay unos cuantos que manchan nuestra imagen, y estos que me refieron no son los hooligans porque ellos animan mucho, pero hay algunos de ellos ( no se si forman parte de la penya, pero se ponen con ellos) que solo vienen a buscar pelea y follon. (un ejemplo claro estuvo en Sant Boi, estava yo justo saliendo del bar cuando paso, i hace dos temporadas ya la liaron en campo del LLeida.. y en Teruel no lo se seguro porque no fuii pero me dijeron que se tuvieron que llevar fuera del campo a alguno de ellos...)

Todos tendriamos que poner un poquito de nuestra parte para que esta gente no viniera mas a la nova creu alta ni formara parte de la aficion del sabadell cuando se desplaza, que se vayan ellos a otro sitio si quieren ver el partido pero no con nosotros.

Comenzando por la directiva, Hooligans Valles, aficionados que normalmente vamos a la creu alta, por una nova creu alta que pueda ir todo tipo de aficionados luciendo los colores de su equipo!

Qué bonito seria ver la nova creu alta llena de arlequinados cantando y la aficion rival en un rincon luciendo sus colores tb!

Solo quiero acabar este mensaje pidiendo el apoyo a este equipoo porque nos hará disfrutar muchoo y nos permite soñar con el ascensoo!!

Visca el CE Sabadell

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
Que crees que se pueda espererar si les llaman LOS RADICALES ?

Esto tambien forma parte del futbol , la VIOLENCIA NO , pero de momento por suerte tampoco en ningun tipo de partidos llevan " armas blancas " como otros..... gracias a que antes les hacen el control previo i se lo rebisan TODO.

Si nos dividimos l'aficion ya os asseguro que no se lograra el ascenso , si estamos unidos i formamos el puño de una mano SUBIREMOS.

Lo que de verdad seria bonito , es que las 2 aficiones se portaran como señores , i que hasta todo al final del partido si se encontraran te diesen las felicitaciones etc.....

porque que ganan los hooligans pegando ?,,,  Dinero ? NO,, VIOLENCIA ? SI,,  MALA IMAGEN ? SI,, RESPETO ? NO ,,,.......

SALUDOS I VISTA EL SABADELL

Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
Todos tendriamos que poner un poquito de nuestra parte para que esta gente no viniera mas a la nova creu alta ni formara parte de la aficion del sabadell cuando se desplaza, que se vayan ellos a otro sitio si quieren ver el partido pero no con nosotros.

La pregunta es: ¿Como?
Si fuera tan fácil, ya habríamos resuelto el problema hace tiempo...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
todos estamos hartos los unicos que pueden ayudar son los hooligans "buenos" que le digan a los "malos" que no agan tonterias

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
Soy socio del CE Sabadell hace mas de 10 años aproximadamente, y ayer me indigné bastante cuando vi en otro foro que seguidores del Hospi fueron agredidos "presuntamente" por hooligans valles, o eso almenos decian ellos.

Estoy harto que gente de otros clubs no pueda venir a nuestro estadio luciendo su camiseta, nosotros vamos por los campos y en ningun campo nos pegan cuando estamos llegando al coche o vienen a por nosotros en el descanso del partido. Solo recuerdo incidentes en campo del Lleida y ya habia precedentes anteriores. Luego vamos presumiendo de que somos la mejor aficion del grupo, la q mas se desplaza etc etc... y no lo niegoo, porque solo hay unos cuantos que manchan nuestra imagen, y estos que me refieron no son los hooligans porque ellos animan mucho, pero hay algunos de ellos ( no se si forman parte de la penya, pero se ponen con ellos) que solo vienen a buscar pelea y follon. (un ejemplo claro estuvo en Sant Boi, estava yo justo saliendo del bar cuando paso, i hace dos temporadas ya la liaron en campo del LLeida.. y en Teruel no lo se seguro porque no fuii pero me dijeron que se tuvieron que llevar fuera del campo a alguno de ellos...)

Comenzando por la directiva, Hooligans Valles, aficionados que normalmente vamos a la creu alta, por una nova creu alta que pueda ir todo tipo de aficionados luciendo los colores de su equipo!

Qué bonito seria ver la nova creu alta llena de arlequinados cantando y la aficion rival en un rincon luciendo sus colores tb!

Solo quiero acabar este mensaje pidiendo el apoyo a este equipoo porque nos hará disfrutar muchoo y nos permite soñar con el ascensoo!!

Visca el CE Sabadell

pon el enlace del foro donde lo has visto por favor! me extraña que en la creu alta pase esto,porque el control de los mossos es muy exagerado tanto dentro del campo como fuera!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
pon el enlace del foro donde lo has visto por favor! me extraña que en la creu alta pase esto,porque el control de los mossos es muy exagerado tanto dentro del campo como fuera!

http://www.futbolplus.com/foro/viewtopic.php?f=79&t=177952

Realmente están dejando fatal al Club. I lo peor; es que tienen motivos para hacerlo, ya que únicamente cuentan verdades.
Dudo mucho que vengan los aficionados del algun otro equipo, a menos que sea en los play-off.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
I si aquestes bufandes no han existit mai?? on està el parte de lesions?? pk HHVV, i no cualsevol cani killolu que ronda pels voltants de l'eix macia?? que coi té a veure el club en una cosa que succeix en un descampat apartat ja de l'estadi??? Es com si jo vaig al camp de l'hospi , torno a peu pel mig de bellvitge per agafar el metro i m'atraca un kinki de la zona amb una navalla , diré ke m'ha atacat franjas korps??
Em preocupa una mica viure en un pais on els principals diaris nacionals treuen les noticies mitjançant el que explica un paio darrera d'un nick en n forum d'internet . Vaja , que si m'avorreixo , ja sé que fer per embolicar la troca.
I en el cas que tot hagi sigut real , no comparteixo el que hagi succeit , pk això del robatori de bufandes es una tonteria molt antiga entre grups ultres , no contra seguidors normals , es per això que no m'entra al cap qe hagi succeit aixi