Autor Tema: canvi de speaker!  (Llegit 5338 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:canvi de speaker!
« Respondre #20 el: 21 de de 2011, 20:53:39 pm »
veu trencada ? sexeibirra a quin camp vas ? pq a la NCA tenim una de les millors speakers de la categoria per mi. ha fet moltes vegades la  final de la copa catalunya , ha estat fent de speaker a les olimpiades de bcn 92 , nose per mi tot aixo es un caché que molts speakers de 2a divisió i de 1divisió  no tenen... nose pero yo crec que hi ha gent  que només sap fotre m... sobre els demés com no tenen res mes a fer , i la noia aquesta que va fer de speaker  esta a anys llum de la speaker del Nostre Ce.Sabadell La Dolors , en fi  que yo començo a preguntar i he preguntat pel camp de qui ho fa millor i qui ho pitjor i guanya sobrada la Dolors  osigui que apa  que vagi bé , una altra cosa sweetie love tu ets la speaker suplent segur xq per la manera de parlar aixi es evident  vinga i una altra cosa deixem ya de tonteries speaker si speaker no i centremmos en mirar ara en santaco i aveure si pujem un salut a tots els companys foreros ;)  :grin2:

Totalment d'acord amb tu, company.

Discrepo totalment !!!! l'speaker substituta té una veu molt més agradable q l'speaker de tota la vida. I compte no ho dic per menysprear, simplement q la veu a la gent ens canvia al llarg dels anys i sempre serà més fàcil tenir bona veu o veu més clara i agradable per a una noia jove que per a una senyora. Sobre el q diu el Sexeibirra n'estic totalment d'acord amb lo de veu trencada, veu trencada imagino que serà similar a la meva veu d'un diumenge matí després d'haver sortit a la nit, per a ser més clars seria veu de "caragillo" o de carraspera. Jo crec q ja toca un canvi d'aires en aquest sentit i apostar per la nova jove promesa XDDDD

Per cert, quedi clar q el/la forera sweetie.love a estat a la NCA fent d'speaker les mateixes vegades q jo, és a dir cap....  a saber d'on és i on para la xavaleta q va fer d'speaker l'altre dia XDD, això sí és xavaleta q potser estem confossos i és un noi o té 70 anys xDDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 21 de de 2011, 23:06:29 pm »
Em sembla que alguns confoneu una veu bonica amb una veu amb experiència. Jo també penso que la veu de l'Speaker habitual, no és comparable a la noia del dia de L'Hospitalet, començant per la diferència d'edat i continuant per que se sentia molt bé i la xavala ho va fer força bé.

Que va haver de llegir fins i tot en japonès, no fotem! Prou bé que ho va fer. I si, a mi també em va agradar més (la veu) que no pas l'habitual.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sweetie.love

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
  • Gènere: Femení
  • simplement dolça :D
« Respondre #22 el: 21 de de 2011, 23:06:56 pm »
veu trencada ? sexeibirra a quin camp vas ? pq a la NCA tenim una de les millors speakers de la categoria per mi. ha fet moltes vegades la  final de la copa catalunya , ha estat fent de speaker a les olimpiades de bcn 92 , nose per mi tot aixo es un caché que molts speakers de 2a divisió i de 1divisió  no tenen... nose pero yo crec que hi ha gent  que només sap fotre m... sobre els demés com no tenen res mes a fer , i la noia aquesta que va fer de speaker  esta a anys llum de la speaker del Nostre Ce.Sabadell La Dolors , en fi  que yo començo a preguntar i he preguntat pel camp de qui ho fa millor i qui ho pitjor i guanya sobrada la Dolors  osigui que apa  que vagi bé , una altra cosa sweetie love tu ets la speaker suplent segur xq per la manera de parlar aixi es evident  vinga i una altra cosa deixem ya de tonteries speaker si speaker no i centremmos en mirar ara en santaco i aveure si pujem un salut a tots els companys foreros ;)  :grin2:

Jo només dic que la noia es mereix un respecte. Normal que estigués nerviosa.
Es que potser ja havia fet d'speaker? NO
Es que cada setmana tothom parla per a més de 4.000 persones? NO
Es que s'ha atrevit mai algú a parlar japonés? Crec de sobres que no...
I en cap moment s'ha dit que la noia vulgui "acomiadar" a la Dolors, eh? Només era una substitució.

Visca les noies i els arlekinats!  :bandera

Desconnectat sweetie.love

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
  • Gènere: Femení
  • simplement dolça :D
« Respondre #23 el: 21 de de 2011, 23:09:51 pm »
els que verem esta a l'estadi veu notar el canvi de speaker?
doncs jo si i no em va agradar gens ni mica, se la veie molt nerviosa i massa jove, quan va di l'alineació als suplents els va dir fent pautes, desde quan corejem als suplents??
esperem que torni la speaker habitual que m'agrada molt més

Desd quan es corejen als suplents? Escolta, es que no són persones, o què? També són jugadors, també són del Sabadell. I el moment ho requeria, perquè no sempre som liders! I tu et fas dir arlekinat? Doncs si que respectes als jugadors i al personal...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #24 el: 21 de de 2011, 23:57:06 pm »

Jo només dic que la noia es mereix un respecte. Normal que estigués nerviosa.
Es que potser ja havia fet d'speaker? NO
Es que cada setmana tothom parla per a més de 4.000 persones? NO
Es que s'ha atrevit mai algú a parlar japonés? Crec de sobres que no...
I en cap moment s'ha dit que la noia vulgui "acomiadar" a la Dolors, eh? Només era una substitució.

Visca les noies i els arlekinats!  :bandera
No xq la speaker del nostre ce.sabadell yo poques vegades per no dir casi ninguna vegada li he vist falta algun partit .
Cada setmana no pero per eixemple amb les finals de la copa cataluña hi havien unes 10.000 persones osigui que encara la substituta no va arribar casi casi ni als 4000 , apart quan el nostre centre d'esports va pujar de 3a divisió a 2 B hi havien més de 6000 persones .
japones com si es el idioma del extraterrestre xq com li donan l'alineació  llavors jo també ho podria dir no ? 
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

jordix

• Visitant
« Respondre #25 el: 22 de de 2011, 17:46:41 pm »
els que verem esta a l'estadi veu notar el canvi de speaker?
doncs jo si i no em va agradar gens ni mica, se la veie molt nerviosa i massa jove, quan va di l'alineació als suplents els va dir fent pautes, desde quan corejem als suplents??
esperem que torni la speaker habitual que m'agrada molt més

Desd quan es corejen als suplents? Escolta, es que no són persones, o què? També són jugadors, també són del Sabadell. I el moment ho requeria, perquè no sempre som liders! I tu et fas dir arlekinat? Doncs si que respectes als jugadors i al personal...
doncs  desde que el partit del hospi ho va fer la substituta ,si son persones peró amb 2B errades com aquestes per mi es com si es fica de speaker el pocholo ,si peró no es diuen  i no requereix ningun moment  :look: no i desde que va venir la substituta vem deixar de ser-ho ,no faltis al respecte noi/ia o el que siguis xq em sembla ami que el jordi x habra vist molt mes partits que tú xq amb 4 missatges i totes les tonteries que estas dient em sembla que ets com ha dit avui el sergi garces a l'arlekinat  pague 5 euros i us creieu ells amos del món , i als jugadors i al personal es respecte anant cada diumenge als partits a la NCA i als desplaçaments no per dir els suplent es respecta mes o menys . Sempre Ce.Sabadell  Arlekinat x sempre . :scut :bandera
PD:jordix estic amb tú encara que hi hamolt incoherent que per anar un dia al camp es creu el rei del món  salut ;) :D :scut :bandera :scut :scut :scut :scut :scut :scut

gracies arlekinat x sempre!! :beer2 :xin-xin
jo només dic lo dels suplents perque mai s'ha fet, i com diu el company aquestes errades es millor que no es repeteixin, i jo també crec que aquesta forera és la speaker de hospitalet
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:53:21 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #26 el: 22 de de 2011, 18:37:57 pm »
ami me ha gustado mas la nueva speaker
ya se adaptara y lo ara mejor

estem a segona b, no es pot ser tan poc professional, i fer de speaker a una noia que no passava ni dels 18 anys!

Passava de sobres dels 18 anys! Ja t'hagués agradat veure-la... apa, bona nit!

A veure si es dona a conéixer la nova speaker, va ser només un dia pero sóm varis els q ens va seduir amb la seva veu angélica.  ::)

FerniSBD, potser algún dia, jeje. Pero es que no li agrada destacar, és una noia ben discreta. Poques persones saben de qui es tracta.
pues que pena que sea tan discreta ¬¬

PD: lo hiciste bastante bien no le agas caso a jordix

• Entrenador
« Respondre #27 el: 22 de de 2011, 19:04:12 pm »
lo hizo para mi como cualquier persona si le dan un guión,  pke asi cualquiera se pone a decirlo  i encima haciendo pautas i coreando mas a los suplentes que a los titulares . otra cosa la chica  la vi  i no se si 18 pero mas de 20 no tenia ni por asombro  ;) :xin-xin :beer2  :scut :bandera
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:53:52 pm per X-Men Aigua »
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #28 el: 22 de de 2011, 19:17:50 pm »
Veig que el Ferni m'ha entés perfectament.
No és lo mateix la veu d'una noia jove, que encara que estiga nerviosa puga tenir un tó de veu agradable, que no la d'una senyora d'avançada edat que sembla molts diumenges que la nit anterior s'haga fotut 10 cubates i 1 paquet de ducados amén del carajillo matutí.

Tranquila sweety.love, que sempre hi han elt típics que fan la rosca a alguns de vora tribuna per que son amics de o treuen algunes invitacions i altres mandangues.
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:41:49 pm per X-Men Aigua »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• Entrenador
« Respondre #29 el: 22 de de 2011, 19:50:55 pm »
en ves de veu agradable era veu acongoixada de no saber si la podia pifiar amb alguna errada com les que va fer, la dolors edat avançada si té sota el meu punt de vista i ha molts altres companys arlekinats ke hi havien al camp  te una de les millors veus ,

quina rosca dius ? yo et puc asegurar que cada any pago el meu carnet de soci  o les entrades si alguna vegada vaig  a tribuna baixa, que sapigues , quines mandangues vinga sexeibirra no comencis en anomalies que no hi han  a sobre que pago el meu carnet de soci nomes falta que em diguin aixo mare meva estas molt i molt equivocat .
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:43:08 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #30 el: 22 de de 2011, 19:54:41 pm »
Si la Speaker té bona veu, jo soc una folklórica desenfrená. Igual que jo, molts socis no els agrada la seua veu de la speaker 'de tota la vida'.
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:43:57 pm per X-Men Aigua »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #31 el: 22 de de 2011, 20:01:36 pm »
que tonteria de polémica absurda os estais montando....

La Dolors es nuestra speaker y ya está!!!   

Además de ser una chica muy maja, es arlequinada, y hace su faena desintersadamente como nadie, con su grandisima voz.

y los dias que no pueda, pues la chica que lo hizo el otro dia, también lo hizo muy bien
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #32 el: 22 de de 2011, 21:56:03 pm »
CE Sabadell 1-2 CE L'Hospitalet

como te fue la experiencia de hablar en japones?
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:45:42 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #33 el: 22 de de 2011, 22:10:11 pm »
Yo creo que os pasais todos un poco. Creo que no es un tema a debatir, como dice Murciano ya tenemos a la speaker habitual y si tiene que venir la que vino a substituirla que venga, lo hacen bien las dos.  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #34 el: 22 de de 2011, 22:34:52 pm »
Aquí pau i desprès glòria.

He fet neteja del post, he esborrat noms propis de foreros i he posat una mica d'ordre en el post. Espero que no es torni a embrutar, si no, aplicaré altres mètodes per que es calmi l'ambient.

Salutacions des de l'administració.
« Darrera modificació: 22 de de 2011, 22:50:01 pm per X-Men Aigua »
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #35 el: 22 de de 2011, 22:56:52 pm »
Una polèmica absurda i aburrida....Les dues són dones, amb la qual cosa tenen bona veu les dues i les dues parlen coses relacionades amb el CE Sabadell, amb lo qual és doblement agradable....preocu pem-nos de guanyar partits que és el que compta.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 22 de de 2011, 23:33:04 pm »
Desprès de l'escombrada de missatges de dubtós gust, em reafirmo, i dono la raó als que dieu que la veu de la speaker del dia de L'Hospitalet, em va agradar molt, i que si hi ha d'haver un canvi, jo votaria afirmativament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...