Autor Tema: canvi de speaker!  (Llegit 5330 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

jordix

• Visitant
canvi de speaker!
« el: 15 de de 2011, 19:44:20 pm »
els que verem esta a l'estadi veu notar el canvi de speaker?
doncs jo si i no em va agradar gens ni mica, se la veie molt nerviosa i massa jove, quan va di l'alineació als suplents els va dir fent pautes, desde quan corejem als suplents??
esperem que torni la speaker habitual que m'agrada molt més

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:canvi de speaker!
« Respondre #1 el: 15 de de 2011, 20:12:36 pm »
ami me ha gustado mas la nueva speaker
ya se adaptara y lo ara mejor

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 15 de de 2011, 20:15:06 pm »
els que verem esta a l'estadi veu notar el canvi de speaker?
doncs jo si i no em va agradar gens ni mica, se la veie molt nerviosa i massa jove, quan va di l'alineació als suplents els va dir fent pautes, desde quan corejem als suplents??
esperem que torni la speaker habitual que m'agrada molt més

Doncs a mi la veritat tant me fot, ara que si es massa jove i nerviosa amb el temps ja es curará, tots necesitem ina oportunitat, qui es el que no ha fallat de jove?
 :xupet
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #3 el: 15 de de 2011, 20:55:44 pm »
No sé si me ganaré alguna enemistad con esto, pero yo prefiero a un hombre de speaker. Lo mismo el cambio sólo fue circumstancial por que la de siempre no pudo o algo así.

jordix

• Visitant
« Respondre #4 el: 15 de de 2011, 21:01:08 pm »

estem a segona b, no es pot ser tan poc professional, i fer de speaker a una noia que no passava ni dels 18 anys!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 15 de de 2011, 21:06:25 pm »

estem a segona b, no es pot ser tan poc professional, i fer de speaker a una noia que no passava ni dels 18 anys!

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 15 de de 2011, 22:00:23 pm »
Doncs a mi em va enamorar la veu de la nova speaker, ja m'enteraré de qui és  ;D ;D.

Ara en sério, em va agradar bastant més la veu de la nova speaker, apart q li donava un toc molt més alegre tan a la hora de donar la alineació com amb els canvis.  L'antiga speaker es mereix els meus respectes però té un to massa sério i gairebé sempre està molt afónica com jo els diumenges al matí xDDD    :borratxo :borratxo

SÍ !! A LA NOVA SPEAKER !!   :cor :cor

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #7 el: 15 de de 2011, 23:25:12 pm »
Doncs a mi em va enamorar la veu de la nova speaker, ja m'enteraré de qui és  ;D ;D.

Ara en sério, em va agradar bastant més la veu de la nova speaker, apart q li donava un toc molt més alegre tan a la hora de donar la alineació com amb els canvis.  L'antiga speaker es mereix els meus respectes però té un to massa sério i gairebé sempre està molt afónica com jo els diumenges al matí xDDD    :borratxo :borratxo

JA,JA,JA,JA,!!!!!! que catxondo que ets !!!!,la veritat és que tens raó,a mi també em va captivar la seva veu.Peró un respecte per la Dolors eh ? ja,ja,ja,ja,ja,ja,ja !!!!!!!!!!!!!  :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #8 el: 17 de de 2011, 16:20:43 pm »
jo vaig estar preguntant i em van dir que la speaker titular no va poder venir , i van buscar aquesta noia de subtituta   i camvi de speaker em sembla que no nomes es una substitucio de un partit  i ami x eixemple m'agrada molt mes la  veu de la dolors l'speaker de sempre i de tota  la vida :) :D
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 18 de de 2011, 00:18:24 am »
No sé si me ganaré alguna enemistad con esto, pero yo prefiero a un hombre de speaker.

Totalment d'acord. És més, a mi, per la manera de fer-ho, em va agradar molt el temps que ho va estar fent Adry.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 18 de de 2011, 22:13:50 pm »
No sé si me ganaré alguna enemistad con esto, pero yo prefiero a un hombre de speaker.

Totalment d'acord. És més, a mi, per la manera de fer-ho, em va agradar molt el temps que ho va estar fent Adry.
estaría bien que lo hiciera un hombre como en el santiago bernabeu que dicen por ejemplo

y sale mesuuuuuuuuuuut oziiiiiiiiiiiiiiiii il da emocion  :clap

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 18 de de 2011, 22:18:00 pm »

esto me recuerda en Fuga de cerebros que el ciego escucha la voz de la speaker de Oxford y se enamora de ella xd

yo tengo casi 16 años dejamela ami  :blink

Desconnectat sweetie.love

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
  • Gènere: Femení
  • simplement dolça :D
« Respondre #12 el: 20 de de 2011, 23:39:16 pm »

Passava de sobres dels 18 anys! Ja t'hagués agradat veure-la... apa, bona nit!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 20 de de 2011, 23:52:05 pm »

A veure si es dona a conéixer la nova speaker, va ser només un dia pero sóm varis els q ens va seduir amb la seva veu angélica.  ::)

Desconnectat sweetie.love

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
  • Gènere: Femení
  • simplement dolça :D
« Respondre #14 el: 20 de de 2011, 23:58:21 pm »

A veure si es dona a conéixer la nova speaker, va ser només un dia pero sóm varis els q ens va seduir amb la seva veu angélica.  ::)

FerniSBD, potser algún dia, jeje. Pero es que no li agrada destacar, és una noia ben discreta. Poques persones saben de qui es tracta.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 21 de de 2011, 00:01:07 am »
FerniSBD, potser algún dia, jeje. Pero es que no li agrada destacar, és una noia ben discreta. Poques persones saben de qui es tracta.

Això espero... dic, esperem xDDD
Avui quan han cantat l'alineació he estat content del retorn de q pogués tornar a estar disponible la nova speaker pero reconec que he trobat a faltar aquella dolça i alegre veu de la setmana anterior, i això q vam perdre, q si arrivem a guanyar segurament hauria cantat els canvis encara amb més entusiasme del que ja ho va fer (q no es poc !!).

DIGUEM SÍ, A LA NOVA SPEAKER !!! 

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 21 de de 2011, 00:06:00 am »
Jo la vaig veure i em va semblar una noia morena força maca. A més la veu també em va agradar força i que collons, que sempre hi ha un començament per tot.

DIGUEM SÍ, A LA NOVA SPEAKER !!! 

Si hi ha d'haver canvi, si, voto a favor.

El voltor bat les ales de manera acompasada i amb una rítmica perfecte, fixant la seva vista a la pradera arlequinada disposat a trobar una víctima propícia.  ;D ;D ;D

P.D.: Als dos... aquest últim tros, és broma.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 21 de de 2011, 10:58:05 am »
Estaria bé canviar d'speaker i posar una de nova. La actual habitual no té ni bona veu, molts colps està enrogollada o té la veu trencada i a més estalviaríem pasta o almenys en deixaríem de perdre.

Masclistes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #18 el: 21 de de 2011, 13:20:54 pm »
veu trencada ? sexeibirra a quin camp vas ? pq a la NCA tenim una de les millors speakers de la categoria per mi. ha fet moltes vegades la  final de la copa catalunya , ha estat fent de speaker a les olimpiades de bcn 92 , nose per mi tot aixo es un caché que molts speakers de 2a divisió i de 1divisió  no tenen... nose pero yo crec que hi ha gent  que només sap fotre m... sobre els demés com no tenen res mes a fer , i la noia aquesta que va fer de speaker  esta a anys llum de la speaker del Nostre Ce.Sabadell La Dolors , en fi  que yo començo a preguntar i he preguntat pel camp de qui ho fa millor i qui ho pitjor i guanya sobrada la Dolors  osigui que apa  que vagi bé , una altra cosa sweetie love tu ets la speaker suplent segur xq per la manera de parlar aixi es evident  vinga i una altra cosa deixem ya de tonteries speaker si speaker no i centremmos en mirar ara en santaco i aveure si pujem un salut a tots els companys foreros ;)  :grin2:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #19 el: 21 de de 2011, 13:23:52 pm »
veu trencada ? sexeibirra a quin camp vas ? pq a la NCA tenim una de les millors speakers de la categoria per mi. ha fet moltes vegades la  final de la copa catalunya , ha estat fent de speaker a les olimpiades de bcn 92 , nose per mi tot aixo es un caché que molts speakers de 2a divisió i de 1divisió  no tenen... nose pero yo crec que hi ha gent  que només sap fotre m... sobre els demés com no tenen res mes a fer , i la noia aquesta que va fer de speaker  esta a anys llum de la speaker del Nostre Ce.Sabadell La Dolors , en fi  que yo començo a preguntar i he preguntat pel camp de qui ho fa millor i qui ho pitjor i guanya sobrada la Dolors  osigui que apa  que vagi bé , una altra cosa sweetie love tu ets la speaker suplent segur xq per la manera de parlar aixi es evident  vinga i una altra cosa deixem ya de tonteries speaker si speaker no i centremmos en mirar ara en santaco i aveure si pujem un salut a tots els companys foreros ;)  :grin2:

Totalment d'acord amb tu, company.