No calen suggeriments dels de sempre. De veritat. Cal sentit comú. Calen coses com:
-Obrir la tenda de General abans dels partits i a la mitja part (sobretot en partits amb molta afluència de públic).
-Tenir-hi evidentment material per vendre (O en el seu cas denunciar a Kelme si no el tenim).
-Tenir material de temporada (Joan, no em demanis els gorros que arribin a primavera ni les gorres a l'hivern).
-Saber on es poden vendre i on no es poden vendre les coses (qüestió d'imatge).
-Emprendre accions legals per cobrar alguna cosa de BD i Exca-Vallès (si, com van fer contra el club els del DVD i Laura del Rio, en el seu moment...).
-Rejovenir l'àrea social. Els iàios que hi han allà, no en tenen ni idea d'atreure els joves d'ara per que vagin cap al camp.
-Si s'envien entrades a les escoles, si us plau, que hi vagi algú jove i amb coneixements, no el primer avi que troben a les oficines...
-Menys intrusisme de certs directius del club en les iniciatives de penyes en viatges, quedades, etc... i més oferir-se ells a col-laborar per a intentar desprès fer més calaix.
Però és igual, recorreran el que és més fàcil, posar-se un cop més genuflexionats a davant de Don Manuel disposats a rebre una mísera quantitat a canvi de que ell desprès pugui apareixer en els moments estel-lars de la temporada si l'equip va bé.
El 28 d'Abril de 2008, l'ajuntament va aprovar aquestes quantitats per el CE Sabadell FC:
Temporada 2007/08: 75.000 euros
Temporada 2008/09: 160.000 euros
Temporada 2009/10: 170.000 euros
Temporada 2010/11: 180.000 euros Quantitats ridícules respecte a la resta de clubs de la categoria que tenen 'ajuts públics'. Alguns van estar 2 anys tocant-se amb els calés rebuts i encara pateixen de l'esquena de donar tantes reverències. Ara, que vinguin a explicar-nos més històries partidistes.
Doncs jo el diumenge encontes d'ensenyar el carnet compraré una entrada.
M'apunto a la iniciativa.