Autor Tema: EL CE SABADELL FC NECESITA DINERO PARA TERMINAR LA TEMPORADA  (Llegit 14356 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
El CE Sabadell FC necesita entre 100.000 y 150.000 euros para acabar la temporada

Según nuestro Presidente
Joan Soteras: "Crec que l'alcalde Bustos és l'únic que pot solucionar la situació econòmica del club"

Si ara fa unes setmanes des del club s'engegava una crida per demanar més suport al 'teixit empresarial' de la ciutat, Soteras ha assegurat avui que "la resposta no ha estat la desitjada, ni tan important com esperàvem, i ara mateix ens trobem en una situació realment preocupant". RS

Como vemos nadie se escapa de la crisis actual y nosotros no ibamos a faltar, otras medidas que se habían pensado y trabajado para recaudar una parte de ese dinero parace ser que tampoco se llevará a cabo por lo menos de momento, en referencia a esto ha habido muchas críticas de socios y seguidores del Club, sobre la forma de recaudar esa cantidad, ahora me gustaria saber la opinión de todos sobre la forma de como salir de esta situación y una vez más dar ideas para sacar el presupuesto adelante.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:EL CE SABADELL FC NECESITA DINERO PARA TERMINAR LA TEMPORADA
« Respondre #1 el: 18 de de 2011, 20:22:54 pm »
Un aspecto importante, aunque seguramente insuficiente, es seguir arriba y conseguir buenas entradas y por consiguiente una mayor recaudación en taquillages.
« Darrera modificació: 18 de de 2011, 20:30:08 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 18 de de 2011, 20:28:20 pm »
El CE Sabadell FC necesita entre 100.000 y 150.000 euros para acabar la temporada

Según nuestro Presidente
Joan Soteras: "Crec que l'alcalde Bustos és l'únic que pot solucionar la situació econòmica del club"

Si ara fa unes setmanes des del club s'engegava una crida per demanar més suport al 'teixit empresarial' de la ciutat, Soteras ha assegurat avui que "la resposta no ha estat la desitjada, ni tan important com esperàvem, i ara mateix ens trobem en una situació realment preocupant". RS

Como vemos nadie se escapa de la crisis actual y nosotros no ibamos a faltar, otras medidas que se habían pensado y trabajado para recaudar una parte de ese dinero parace ser que tampoco se llevará a cabo por lo menos de momento, en referencia a esto ha habido muchas críticas de socios y seguidores del Club, sobre la forma de recaudar esa cantidad, ahora me gustaria saber la opinión de todos sobre la forma de como salir de esta situación y una vez más dar ideas para sacar el presupuesto adelante.

En clara alusió a l'entrenament que havia de fer el Barça a la NCA...

Jo únicament sóc del Sabadell...ni Barça...ni Madrid, però mai he despotricat d'aquest entrenament, ja que d'ell depenia salvar econòmicament la temporada...i per tant redundava en benefici del nostre Sabadell...

Per etnt calen suggeriments....si volem acabar la temporada sense sobresalts econòmics....

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #3 el: 18 de de 2011, 20:57:22 pm »

Según nuestro Presidente

Jo únicament sóc del Sabadell...ni Barça...ni Madrid, però mai he despotricat d'aquest entrenament, ja que d'ell depenia salvar econòmicament la temporada...i per tant redundava en benefici del nostre Sabadell...

Per etnt calen suggeriments....si volem acabar la temporada sense sobresalts econòmics....
Encara és viable aquest entrenament ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #4 el: 18 de de 2011, 21:02:31 pm »

Según nuestro Presidente

Jo sí simpatitzo amb el Barça, no m'amago, però si en lloc del Barça qui ve és el Madrid, la selecció espanyola, el Brasil o els de la Nike per fer un spot amb el Ronaldo, Rooney i companyia, els hi obro totes les portes de la NCA, si acabo ingressant 50.000 euros...

Menys mal que no anavem malament de pasta!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #5 el: 18 de de 2011, 21:23:49 pm »
Vaya por Diós, ya tenemos la excusa perfecta para no subir de categoria... falta dinero. Creo q lo q hay es un poco de miedo de disputar un Play Off y de afrontar una posible temporada en 2ª División. No es q no me crea q la situación económica no es excelente, pero también me sorprende q cuando nos interese presumamos de q estamos al día con el tema pagos a los jugadores y con una situación económica mas o menos estable y cuando llega el momento cumbre de la temporada ahora salgan comentarios como estos, me parece un poco de "excusilla" por si acaso no se cumplieran los objetivos de la temporada.

Y tema entreno del Barça no sé a q viene sacar esto ahora, como si fuera culpa nuestra q no hubiera venido el Barça a entrenar. Simplemente si no a venido el Barça a entrenar es porq la propia directiva se a dado cuenta de q esto era una chorrada q no saldría rentable de ninguna manera.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #6 el: 18 de de 2011, 21:40:33 pm »
No sé on veus l'excusa, si falten calers a aquestes alçades, falten calers i prou, però això no ens treu ni més ni menys possibilitats de jugar el play-off i pujar: els jugadors seran els mateixos d'aquí a final de temporada. Hi han equips que han pujat a segona A amb més de cinc nómines pendents als jugadors. On és l'excusa?

No amagaré que penso que potser és més un crit a la ciutat per que desperti que no pas una situació tan terrible econòmicament, però el que em dona més idea de la seva veracitat és que passa de la ciutat i els diners els hi demana directament a l'Ajuntament.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 18 de de 2011, 21:54:13 pm »
 :scut :bandera

Doncs jo el diumenge encontes d'ensenyar el carnet compraré una entrada. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #8 el: 18 de de 2011, 22:06:15 pm »

a pues me lo puedes dejar para un amigo? es broma xd

muy mala noticia para el club ahora que estamos muy bien en la clasificación

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 18 de de 2011, 22:12:40 pm »
Jo sóc anti-culé pero reconec que si el Barça hagues vingut, haguessim guanyat MOLTS diners.... no tant com es parla per aquí pero si ens ajudaria a afrontar possibles consquencies que podem trobar-nos ara.

El que no entenc tampoc, es perque estava ''tot previst'' i no han anunciat el perque no han fet l'entreno dels culés.

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 18 de de 2011, 22:19:06 pm »
Jo sóc anti-culé pero reconec que si el Barça hagues vingut, haguessim guanyat MOLTS diners.... no tant com es parla per aquí pero si ens ajudaria a afrontar possibles consquencies que podem trobar-nos ara.

El que no entenc tampoc, es perque estava ''tot previst'' i no han anunciat el perque no han fet l'entreno dels culés.

Te respondido anteriormente a tu pregunta Navarro, no lo han ni anunciado porq ellos mismos se han dado cuenta d q era una chorrada. D hecho estos rumores nunca salieron a la luz, se habló por aki pero oficialmente yo creo q nunca se a planeado un entreno del Barça y hablando del tema con socios veteranos d toda la vida también me han confirmado de q esto no era viable.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #11 el: 18 de de 2011, 22:24:29 pm »

:clap :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 18 de de 2011, 23:22:58 pm »
No calen suggeriments dels de sempre. De veritat. Cal sentit comú. Calen coses com:

-Obrir la tenda de General abans dels partits i a la mitja part (sobretot en partits amb molta afluència de públic).

-Tenir-hi evidentment material per vendre (O en el seu cas denunciar a Kelme si no el tenim).

-Tenir material de temporada (Joan, no em demanis els gorros que arribin a primavera ni les gorres a l'hivern).

-Saber on es poden vendre i on no es poden vendre les coses (qüestió d'imatge).

-Emprendre accions legals per cobrar alguna cosa de BD i Exca-Vallès (si, com van fer contra el club els del DVD i Laura del Rio, en el seu moment...).

-Rejovenir l'àrea social. Els iàios que hi han allà, no en tenen ni idea d'atreure els joves d'ara per que vagin cap al camp.

-Si s'envien entrades a les escoles, si us plau, que hi vagi algú jove i amb coneixements, no el primer avi que troben a les oficines...

-Menys intrusisme de certs directius del club en les iniciatives de penyes en viatges, quedades, etc... i més oferir-se ells a col-laborar per a intentar desprès fer més calaix.

Però és igual, recorreran el que és més fàcil, posar-se un cop més genuflexionats a davant de Don Manuel disposats a rebre una mísera quantitat a canvi de que ell desprès pugui apareixer en els moments estel-lars de la temporada si l'equip va bé.

El 28 d'Abril de 2008, l'ajuntament va aprovar aquestes quantitats per el CE Sabadell FC:

Temporada 2007/08: 75.000 euros
Temporada 2008/09: 160.000 euros
Temporada 2009/10: 170.000 euros
Temporada 2010/11: 180.000 euros

Quantitats ridícules respecte a la resta de clubs de la categoria que tenen 'ajuts públics'. Alguns van estar 2 anys tocant-se amb els calés rebuts i encara pateixen de l'esquena de donar tantes reverències. Ara, que vinguin a explicar-nos més històries partidistes.

M'apunto a la iniciativa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #13 el: 19 de de 2011, 08:59:57 am »

Me parece perfecto! Yo no lo habia pensado pero igual me sumo a tu iniciativa. Está claro que aunque no nos sobre el dinero y estemos en una época de vacas flacas , nuestro amor a estos colores es tanto que siempre a los sufridos socios nos seguiran encontrando.
Pero ¿como enganchamos a la ciudad o la comarca? Estamos arriba y no se respira un ambiente diferente. Estoy seguro que el 90% de los asistentes de más que vinieron contra l'Hospitalet o los que puedan venir mañana son gente "recomendadas" por el socio, ya que en mi caso , igual que debeis hacer el resto, siempre que llega un partido especial donde nos jugamos algo (y se acompaña con un precio reducido de las entradas) empiezo a convencer a hermanos y amigos.
Pero ¿y el que no tiene vinculos arlequinados y le gusta el futbol? Creo que estas acciones en medio de la temporada y cuando los números no cuadran son dificiles de llevar a cabo.
La campaña de marketing se tiene que hacer en verano. Los estand que se han puesto para un partido concreto tienen que aparecer una o dos semanas antes de empezar la liga, con videos de cuando estabamos en primera, posters, regalar adhesivos a todos los niños que se acerquen, hacerles a los niños un carnet con foto y al padre un carnet de simpatizante para 3 partidos o socio anual con reducción por sacarlo antes de empezar la liga, carnets familiares .... Bueno son ideas repetitivas, que ya las hemos dado muchas veces y que a lo mejor se ve muy fácil desde aquí y es complicado.
Ahora lo que nos toca es seguir apoyando y convenciendo amigos y familiares que vengan los partidos que quedan, para que el buen momento deportivo actual no se vea enturbiado por problemas económicos.
Seguro que lo salvamos entre todos!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #14 el: 19 de de 2011, 12:15:11 pm »
Yo mañana, por cinco euros, tmb compraré 1 entrada.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 19 de de 2011, 12:52:39 pm »
Inda, has tenido una buena iniciativa ya que muchos podrían pagar cinco euros pensando en una ayuda al Club, por algo se empieza. Por lo que he podido leer en la información de RS, esto lo sacan los socios o seguidores asiduos a la NCA para delante o es difícil que el daño económico disminuya, es pensoso ver una vez más que las gestiones que ha llevado la Directiva con nuestro Presidente a la cabaza para pedir apoyo económico a los empresarios de la Ciudad han caído en saco roto, pienso que si todos estos pusieran un granito de arena esa cantidad que falta para cerrar el presupuesto quedaría finiquitada o al menos quedaría en la mínima expresión, una vez más el Club más representativo de la localidad se queda solo a la espera de que el Excmo. SR. Alcalde pueda echarnos una mano.

A todo esto y sin ánimos de hacer propaganda electoralista, me gustaría saber que apoyo tendría nuestro Club si cambiara en las próximas elecciones Municipales del mes de mayo, la persona elegida para llevar los destinos de la Ciudad, me temo que de llegar a producirse dicho cambio, nos vendría una época de vacas muy, muy flacas, con lo que conlleva todo eso en perjuicio de nuestro equipo, ojala me equivoque y sea todo lo contrario.

Más que nunca necesitamos ascender y no podemos dejar escapar la oportunidad que se nos ha presentado esta temporada.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #16 el: 19 de de 2011, 13:02:13 pm »
Inda, has tenido una buena iniciativa ya que muchos podrían pagar cinco euros pensando en una ayuda al Club, por algo se empieza. Por lo que he podido leer en la información de RS, esto lo sacan los socios o seguidores asiduos a la NCA para delante o es difícil que el daño económico disminuya, es pensoso ver una vez más que las gestiones que ha llevado la Directiva con nuestro Presidente a la cabaza para pedir apoyo económico a los empresarios de la Ciudad han caído en saco roto, pienso que si todos estos pusieran un granito de arena esa cantidad que falta para cerrar el presupuesto quedaría finiquitada o al menos quedaría en la mínima expresión, una vez más el Club más representativo de la localidad se queda solo a la espera de que el Excmo. SR. Alcalde pueda echarnos una mano.

A todo esto y sin ánimos de hacer propaganda electoralista, me gustaría saber que apoyo tendría nuestro Club si cambiara en las próximas elecciones Municipales del mes de mayo, la persona elegida para llevar los destinos de la Ciudad, me temo que de llegar a producirse dicho cambio, nos vendría una época de vacas muy, muy flacas, con lo que conlleva todo eso en perjuicio de nuestro equipo, ojala me equivoque y sea todo lo contrario.

Más que nunca necesitamos ascender y no podemos dejar escapar la oportunidad que se nos ha presentado esta temporada.
:bandera :bandera :bandera :scut
 De fet això de pagar entrada ja ho he fet altres vegades, cinc euros, per a mi no son cap diner, no es que em sobrin però amb quantes coses que no ens aprofiten el llencem, desprès els escatimen al Sabadell i ens omplim la boca que si som els millors que volem pujar a segona que si patatin que si patatan, jo m'avia fet a la idea que aquesta jornada era de pagar així que pago els cinc euros i ja està, jo soc de la opinió que totes les coses comencen per un mateix, doncs comencem nosaltres mateixos i no esperem miracles que vindrà algú de fora i ho arreglara tot.
En quant a les eleccions jo no crec que canvii gaire la cosa uns vots mes o menys però tot continuarà igual
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 19 de de 2011, 16:54:36 pm »

Seria el mateix, ni més ni menys. No hi ha més. Els calés per el Sabadell, no es decideixen a la ciutat de Sabadell, ni el cap de llista del partit que governa. Hi ha una sèrie de factors que em donen la seguretat de que la cosa, anirà a pitjor governi qui governi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 19 de de 2011, 17:36:58 pm »

Seria el mateix, ni més ni menys. No hi ha més. Els calés per el Sabadell, no es decideixen a la ciutat de Sabadell, ni el cap de llista del partit que governa. Hi ha una sèrie de factors que em donen la seguretat de que la cosa, anirà a pitjor governi qui governi.

Ya me doy por contento si todo siguiera igual sea quién sea el que ocupe la alcaldía, mis dudas vienen desde el momento que se propuso la ayuda al Club y hubieron gente dentro de los representantes de la ciudad que se opusieron a ello alegando diferentes motivos y el actual alcalde lo sacó adelante de milagro, ahora con la crisis si la cosa va a peor, sea el que sea el edil elegido, me temo un futuro muy negro si no ascendemos.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #19 el: 19 de de 2011, 19:38:27 pm »

Ya me doy por contento si todo siguiera igual sea quién sea el que ocupe la alcaldía, mis dudas vienen desde el momento que se propuso la ayuda al Club y hubieron gente dentro de los representantes de la ciudad que se opusieron a ello alegando diferentes motivos y el actual alcalde lo sacó adelante de milagro, ahora con la crisis si la cosa va a peor, sea el que sea el edil elegido, me temo un futuro muy negro si no ascendemos.

Mi pensamiento es bastante similar al tuyo, Labtec, hay que recordar este episodio y hay que recordar también el desinterés (al margen de que fue un gran alcalde para otras cuestiones) del alcalde anterior respecto del club, que contrasta (caiga como caiga el alcalde actual), con el apego al CE Sabadell que se le percibe al Sr. Manuel Bustos.

Por tanto y en lo que se refiere al CE Sabadell (y repito, me estoy refieriendo exclusivamente al club), considero que un "vuelco" político no sería precisamente para mejorar.  De todos modos veo bastante improbable ese cambio, al menos en lo que concierne a la alcaldía.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.