Autor Tema: EL CE SABADELL FC NECESITA DINERO PARA TERMINAR LA TEMPORADA  (Llegit 14362 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:EL CE SABADELL FC NECESITA DINERO PARA TERMINAR LA TEMPORADA
« Respondre #20 el: 19 de de 2011, 22:12:20 pm »
Vaya por Diós, ya tenemos la excusa perfecta para no subir de categoria... falta dinero. Creo q lo q hay es un poco de miedo de disputar un Play Off y de afrontar una posible temporada en 2ª División. No es q no me crea q la situación económica no es excelente, pero también me sorprende q cuando nos interese presumamos de q estamos al día con el tema pagos a los jugadores y con una situación económica mas o menos estable y cuando llega el momento cumbre de la temporada ahora salgan comentarios como estos, me parece un poco de "excusilla" por si acaso no se cumplieran los objetivos de la temporada.

Y tema entreno del Barça no sé a q viene sacar esto ahora, como si fuera culpa nuestra q no hubiera venido el Barça a entrenar. Simplemente si no a venido el Barça a entrenar es porq la propia directiva se a dado cuenta de q esto era una chorrada q no saldría rentable de ninguna manera.

no creo que sea por eso :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #21 el: 19 de de 2011, 23:57:53 pm »
de aquí a final de temporada nos podrían cobrar 3 euros a cada socio, no creo que nadie se queje si es por ayudar al club

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 20 de de 2011, 00:12:15 am »
A todo esto y sin ánimos de hacer propaganda electoralista, me gustaría saber que apoyo tendría nuestro Club si cambiara en las próximas elecciones Municipales del mes de mayo, la persona elegida para llevar los destinos de la Ciudad, me temo que de llegar a producirse dicho cambio, nos vendría una época de vacas muy, muy flacas, con lo que conlleva todo eso en perjuicio de nuestro equipo, ojala me equivoque y sea todo lo contrario.

Seria el mateix, ni més ni menys. No hi ha més. Els calés per el Sabadell, no es decideixen a la ciutat de Sabadell, ni el cap de llista del partit que governa. Hi ha una sèrie de factors que em donen la seguretat de que la cosa, anirà a pitjor governi qui governi.

Ya me doy por contento si todo siguiera igual sea quién sea el que ocupe la alcaldía, mis dudas vienen desde el momento que se propuso la ayuda al Club y hubieron gente dentro de los representantes de la ciudad que se opusieron a ello alegando diferentes motivos y el actual alcalde lo sacó adelante de milagro, ahora con la crisis si la cosa va a peor, sea el que sea el edil elegido, me temo un futuro muy negro si no ascendemos.

Labtec, és que les quantitats ofertes per l'ajuntament, en el seu moment, per mi eren escasses i pobres, i si les comparem amb altres equips amb ajuts del mateix estil, eren directament irrissories. Soc dels que preferiria que s'hagués votat que NO, i haver de buscar més recursos d'on fos, que ser esclaus per quatre euros de més en determinats aspectes del club.

La gent es fixa molt en el cap de llista, de que si va al camp o no, i no és el cap de llista el que decideix si es vota una cosa o una altre. És més, hi han alguns dels que van votar que SI, que han estat al camp i els importa una vertadera m**** el que faci el nostre CE Sabadell, però així tenen content al seu superior.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #23 el: 20 de de 2011, 09:34:45 am »

SR. JOAN SOTERAS:

Tranquil pels 100-150.000€ que n'estic segur que en taquilles es superaran. Només cal entrar als play-off's.

RECOMANACIÓ: entrades a 5€ per veure els partits des dels gols, i a 12€ en play-off's amb una jornada econòmica de 5€ pels que som socis.

Queden 5 partits a casa. Si som capaços de vendre 3000 de mitjana seran 15000 entrades, és a dir, 75000€.

I amb els play-off's es superarà de carrer.

Si algun soci no hi està d'acord, que vingui i posi la pasta.

Un es fa soci del CES, sobretot, per sentiment. No pel preu.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #24 el: 20 de de 2011, 09:39:10 am »

SR. JOAN SOTERAS:

Tranquil pels 100-150.000€ que n'estic segur que en taquilles es superaran. Només cal entrar als play-off's.

RECOMANACIÓ: entrades a 5€ per veure els partits des dels gols, i a 12€ en play-off's amb una jornada econòmica de 5€ pels que som socis.

Queden 5 partits a casa. Si som capaços de vendre 3000 de mitjana seran 15000 entrades, és a dir, 75000€.

Es juntament com s´ha de contemplar aquesta qüestió.  Totalment d´acord amb tu  :clap...afegeixo que a més a més es podria buscar un "sponsor" adicional que cobrís la fasse del "play-off" (desplaçaments, publicitat)....a l´any 2001 això ho va fer El Corte Inglés.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix

• Visitant
« Respondre #25 el: 20 de de 2011, 11:42:21 am »

SR. JOAN SOTERAS:

totalment d'acord amb la idea proposada!! :ok

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 20 de de 2011, 12:02:49 pm »

SR. JOAN SOTERAS:

Doncs a mi em sembla una mica el conte de la lletera, però imaginem que es aixi i que el que dius es compleix, tenim un detall que no se si hi has pensat, si anem als play-off els jugadors se'ls tindrà que donar un "estimul" en forma de calés, espero que també puguin sortir d'aquest números i ja dic tan de bo es compleixin els teus contes  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #27 el: 20 de de 2011, 12:33:01 pm »

SR. JOAN SOTERAS:

Doncs a mi em sembla una mica el conte de la lletera, però imaginem que es aixi i que el que dius es compleix, tenim un detall que no se si hi has pensat, si anem als play-off els jugadors se'ls tindrà que donar un "estimul" en forma de calés, espero que també puguin sortir d'aquest números i ja dic tan de bo es compleixin els teus contes  :mmmm

Un "estímul" que si m´apures i en cas d´ascens es pot pagar a l´Agost un cop girats els nous carnets de Segona A. (proporcionalment no seria important).

En cas de "play-off" i no ascens, tampoc crec que l´estímul hagi de ser massa elevat....Ja n´hem jugat i perdut d´altres de "play-off".

Em vinc a referir que l´òptica de Kitanovski és molt necessària avui en dia....Tothom obsessionat en reduïr despeses (empreses, famílies, administracions). Això està bé, és necessari i saludable,  però no oblidem que encongeix cada cop més l´economia..Perquè no començar a parlar com entrar (TOTS).  novament en el CAMI DEL CREIXEMENT DE L´ACTIVITAT ECONOMICA ?....  Obviament, m´estic referint a creixement controlat i racional.     Ah, és clar, me n´oblidava; els "mercats" no deuen voler  :ejem    Si home sí, l´assumpte és encendre el foc i no deixar després que s´apagi    :paret
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #28 el: 20 de de 2011, 12:37:21 pm »

Un "estímul" que si m´apures i en cas d´ascens es pot pagar a l´Agost un cop girats els nous carnets de Segona A. (proporcionalment no seria important).

En cas de "play-off" i no ascens, tampoc crec que l´estímul hagi de ser massa elevat....Ja n´hem jugat i perdut d´altres de "play-off".

Em vinc a referir que l´òptica de Kitanovski és molt necessària avui en dia....Tothom obsessionat en reduïr despeses (empreses, famílies, administracions). Això està bé, és necessari i saludable,  però no oblidem que encongeix cada cop més l´economia..Perquè no començar a parlar com entrar (TOTS).  novament en el CAMI DEL CREIXEMENT DE L´ACTIVITAT ECONOMICA ?....  Obviament, m´estic referint a creixement controlat i racional.     Ah, és clar, me n´oblidava; els "mercats" no deuen voler  :ejem    Si home sí, l´assumpte és encendre el foc i no deixar després que s´apagi    :paret

Amen
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #29 el: 20 de de 2011, 12:38:12 pm »
Que hi hagi prespectives de tancar la temporada amb un dèficit, hi pot influir la crisis, hi pot influir el que no hagi vingut un equip de la lliga BBVA a fer un entrenament,hi pot influir denuncies per morositat, però és això, només hi influeix. Però la raó priincipal és la mala gestió en com àrea la social o de màrqueting, com bé ha detallat el birrero.

Posaré dos exemples que he viscut en un mes:
1.- Compra de gorro.-el 5 de febrer vaig voler adquirir un gorro per anar a Terol, només quedava el de l'aparador.
2.- Compra de bandera.- el 5 de març volia anar a Mallorca amb una bandera, no n'hi havia cap, uns dies abans, el Berni s'havia quedat la de l'aparador.
Això si, l'article que més hi ha a l'stock de la botiga oficial durant aquest mes eren jerseys de màngia curta que van arribar al novembre, quan havien estat demanats en ple estiu......

Si el Sabadell tot i la crisis, els no entrenaments i la gestió molt dolenta en més d'una àrea, especialment màrqueting, només acaba la temporada amb un dèficit de 100.000-150.000, vol dir que som un club que podriem estar hiper sanejats, si fessim les coses una mica bé..

En conclusió, més treballar i menys plorar.

Salut i visca el Sabadell

P.D.:  I fer cacera de bruixes com algú ha intentat fer amb el Ferni, ho torbo molt decencertat, és propi d'una cacera de bruixes.
« Darrera modificació: 20 de de 2011, 12:53:18 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #30 el: 20 de de 2011, 20:04:19 pm »
Que hi hagi prespectives de tancar la temporada amb un dèficit, hi pot influir la crisis, hi pot influir el que no hagi vingut un equip de la lliga BBVA a fer un entrenament,hi pot influir denuncies per morositat, però és això, només hi influeix. Però la raó priincipal és la mala gestió en com àrea la social o de màrqueting, com bé ha detallat el birrero.

Posaré dos exemples que he viscut en un mes:
1.- Compra de gorro.-el 5 de febrer vaig voler adquirir un gorro per anar a Terol, només quedava el de l'aparador.
2.- Compra de bandera.- el 5 de març volia anar a Mallorca amb una bandera, no n'hi havia cap, uns dies abans, el Berni s'havia quedat la de l'aparador.
Això si, l'article que més hi ha a l'stock de la botiga oficial durant aquest mes eren jerseys de màngia curta que van arribar al novembre, quan havien estat demanats en ple estiu......

Si el Sabadell tot i la crisis, els no entrenaments i la gestió molt dolenta en més d'una àrea, especialment màrqueting, només acaba la temporada amb un dèficit de 100.000-150.000, vol dir que som un club que podriem estar hiper sanejats, si fessim les coses una mica bé..

En conclusió, més treballar i menys plorar.

Salut i visca el Sabadell

P.D.:  I fer cacera de bruixes com algú ha intentat fer amb el Ferni, ho torbo molt decencertat, és propi d'una cacera de bruixes.

Qui ha fet "cacera de bruixes"? A què li dius fer "cacera de bruixes"?

Si ho dius per mi, que últimament he tingut un intecanvi d'opinions amb ell, crec que exageres en anomenar-ho cacera de bruixes. Simplement ha estat un intercanvi de missatges entre ell i jo, res orquestrat. Sempre parlo en nom propi, no tinc afinitat amb cap altre forero que em pugui seguir la corrent, com sí tenen alguns.

Ara, continuo insistint en que refusar la possibilitat de diner fàcil alegant motius d'orgull antibarcelonista, manifestar que la situació econòmica del Sabadell no es pas tan dolenta i, ara que ens falten calers, dir que la culpa de la situació econòmica és de la Directiva, veient el que es veu a gairebé tots els clubs de segona b, em sembla parlar de forma molt gratuita.

Crec que a vegades ens creiem que tenim un club i una ciutat de Champions i que únicament ens trobem a la segona b per la ineptitud de les diferents directives que van passant pel club, es tracta sempre de culpabilitzar "als altres", donem quatre idees i, ale, la situació del club sanejada i amb superàvit. Resulta que tots som uns grans gestors empresarials i no ho sabem aprofitar...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 21 de de 2011, 00:24:34 am »
Una altre mostra de com deixem de guanyar diners en el club alegrement. Tenda de general, de nou tancada. He trobat a un que volia comprar una bufanda, i jo mateix, que volia comprar cromos, i res, calés a la butxaca i he preferit gastar-me'ls en un refresc i una tapeta al final del partit en un bar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #32 el: 21 de de 2011, 09:55:56 am »
home, si es puja a segona divisió, s'han de mirar les coses positives... (apareixeriem a les travesses, mes facil d'aconseguir nous i millors sponsors, possiblement més socis, més caixa d'entrada degut als desplaçaments dels rivals, etç...)

No ho veig tan dificil, s'ha d'anar a play-off si o si, i seria molt important quedar primers i tindre dues oportunitats. I en cas de no poder pujar, hauriem obtingut calers extra d'haver jugat un play-off i tindriem l'alcalde que podria fer algun esforç.

@javi_gt86

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #33 el: 21 de de 2011, 11:18:33 am »
La paraula correcte és EFICIÈNCIA. És lo que falta en este club.
Soteras és un empresari del vell estil, e intenta controlar tot massa personalment. Ha de delegar, però lo més important, és que ha de saber delegar. Algunes coses les delega a l'Albert d'oficines, un simple currant que l'acaben agobiant de tantes coses que le donen al final del dia. A més, a vegades les seves finalitzacions no son les adequades.

Un altri problema que hi ha, és que entre massa gent per el morro a l'estadi, i en els 5 anys que porta Soteras, tranquilament, i amb la època que vaig estar calculant les colades per tribuna i alguna porta de general, vaig fer una mitjana de entre pitos i flautes, uns 800€ perduts per partit, amb lo que açò serien 15.200 per temporà, 76.000€ per les 5 temporades que portem. Està de **** mare el sistema d'ara, però ha arribat tard i lo que és pitjor, a vegades veig a gent que se seguix colant, amb una simple acreditació de plàstic al coll. I ja vos dic que estos no venen a fer cap faena al club.

Qui ha fet "cacera de bruixes"? A què li dius fer "cacera de bruixes"?

Ja fa temps que alguns directius i coleguilles seus estan en ella. Estan buscant a gent que no mos casem amb ningú, tipo com jo, o han acosat i/o tocat lo que no sona a altris foreros com vimo, MUTIO, birrero o Pedrito, de diverses formes.

ara que ens falten calers, dir que la culpa de la situació econòmica és de la Directiva, veient el que es veu a gairebé tots els clubs de segona b, em sembla parlar de forma molt gratuita.

El problema, és que la directiva en algunes coses actua de forma erràtica, com per exemple la política de preus de les entrades o en altres coses de manera incongruent, com permetre a certes penyes o bars que actuen com si fos casi la oficina del club.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #34 el: 21 de de 2011, 14:43:58 pm »
Unos càlculos asi hechos por encima, las taquillas a 5€ siguiendo en la zona alta nos pueden dar bastante dinero, me explico:

Sabadell- orihuela : 5200 espectadores. Si le quitamos 2000 socios (para redondear un poco) se vendieron 3200 entradas a 5 euros = 16000€.

Nos quedan cuatro partidos más:

Sabadell- AT Balears : se prevee una buena entrada, si el equipo es capaz de ganar en campo de la grama más todavia, es al mediodia y hace buen tiempo puede que tengamos una entrada aproximadamente como la de ayer si sigue el precio de 5€ esto supondrian aproximadamente 16.000-17.000€ más.

Sabadell- Ontinyent: Partido poco atractivo para el publico pero si somos lideres o con posibilidades de estar arriba y entradas a 5€ podremos tener una buena taquilla y aproximadamente 18.000€ se pueden conseguir.

Sabadell- Alcoyano: Rival directo en la lucha por el playoff y que puede que nos juguemos el liderato del grupo. Seguro que sera la jornada economica que falta. 2000 socios a 10 euros = 20.000€. Si las entradas son a 10-12€ para la general puede que vengan 1000 personas que no sean socios, 10.000 € extras. Total en este partido serian 30.000€.

Sabadell- Santboià: Ultimo partido de liga que seguro que nos jugamos algo: entrar en playoff, quedar segundos, terceros o siendo optimistas quedar LIDERES! Entradas a 5 puede la Nova Creu Alta estar a rebentar si nos jugamos el liderato: en este caso podrian haber 7000 personas 25.000 € que se recaudarian.

Total en los 4 partidos que jugamos en nuestro estadio con entradas a 5€ y siendo un poco optimistas y el equipo siga arriba se pueden recaudar: 16.000+18.000+30.000+25.000 = 89.000€

Si le sumamos esta cantidad la taquilla del partido de ayer: 89.000+16.000=105.000€!!!

Todo esto es muyy por encima pero se podria llegar a la cantidad que nos falta para cuadrar el presupuesto, sino se llega se estaria bastante cerca y la cantidad de dinero que falta seria bastante menoor!

Os parece demasiado optimista estas cantidades???

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 21 de de 2011, 14:47:01 pm »
Unos càlculos asi hechos por encima, las taquillas a 5€ siguiendo en la zona alta nos pueden dar bastante dinero, me explico:

Sabadell- orihuela : 5200 espectadores. Si le quitamos 2000 socios (para redondear un poco) se vendieron 3200 entradas a 5 euros = 16000€.

Sabadell- AT Balears : se prevee una buena entrada, si el equipo es capaz de ganar en campo de la grama más todavia, es al mediodia y hace buen tiempo puede que tengamos una entrada aproximadamente como la de ayer si sigue el precio de 5€ esto supondrian aproximadamente 16.000-17.000€ más.

Sabadell- Ontinyent: Partido poco atractivo para el publico pero si somos lideres o con posibilidades de estar arriba y entradas a 5€ podremos tener una buena taquilla y aproximadamente 18.000€ se pueden conseguir.

Sabadell- Alcoyano: Rival directo en la lucha por el playoff y que puede que nos juguemos el liderato del grupo. Seguro que sera la jornada economica que falta. 2000 socios a 10 euros = 20.000€. Si las entradas son a 10-12€ para la general puede que vengan 1000 personas que no sean socios, 10.000 € extras. Total en este partido serian 30.000€.

Sabadell- Santboià: Ultimo partido de liga que seguro que nos jugamos algo: entrar en playoff, quedar segundos, terceros o siendo optimistas quedar LIDERES! Entradas a 5 puede la Nova Creu Alta estar a rebentar si nos jugamos el liderato: en este caso podrian haber 7000 personas 25.000 € que se recaudarian.

Total en los 4 partidos que jugamos en nuestro estadio con entradas a 5€ y siendo un poco optimistas y el equipo siga arriba se pueden recaudar: 16.000+18.000+30.000+25.000 = 89.000€

Si le sumamos esta cantidad la taquilla del partido de ayer: 89.000+16.000=105.000€!!!

Todo esto es muyy por encima pero se podria llegar a la cantidad que nos falta para cuadrar el presupuesto, sino se llega se estaria bastante cerca y la cantidad de dinero que falta seria bastante menoor!

Me parece bien, pero con éste planteamiento....no hace falta que hagan carnets de socio.... :whistle:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #36 el: 21 de de 2011, 15:26:13 pm »

Me parece bien, pero con éste planteamiento....no hace falta que hagan carnets de socio.... :whistle:

Home, si tenim en compte algo en que força raó he de donar a sexeibirra, que hi ha massa gent que entra sense pagar, diria que ahir es van vendre aproximadament uns 12000€.

Els números són fàcils: 5200 espectadors (crec que de poc s'equivoquen), dels quals uns 1600 socis (no tots els socis van a tots els partits, i a més hi han socis que no poden anar casi mai peró paguen carnet), 400 que no paguen i 3200 en teoria pagadors.

Dels 3200 pagadors compteu que uns 1000 no ténen més de 12 anys, i que 2200 van pagar 5€. En total 10000-12000€ de caixa.

Peró crec que amb entrades a 5€ des d'ara a finals de temporada salvarem els números del club.

Crec que tots els partits seran atractius ja que molt malament ho hauria de fer el Sabadell per que els darrers partits no ens hi juguessim res.

El dia del Balears ens hi jugarem la vida passi el que passi a Sta Coloma. És fàcil veure un dia com el d'ahir amb fins i tot més espectadors ja que farà més bona temperatura si no plou. 12000€ serien factibles.

El dia de l'Ontinyent més del mateix.

El dia de l'Alcoyano serà un partit d'aquells de 7000 espectadors amb afició visitant. Seria important obligar als de l'Alcoyano per motius de seguretat que vagin a un sector de tribuna pagant 20 eurillos. És un partit per fer uns 18000€ de caixa.

I el dia del Santboià, si ens hi juguem alguna cosa, amb preus a 5 o 10€ podríem treure 24000€ més.

EN JOAN SOTERAS VA DIR QUE NECESSITAVEN 100-150 MIL EUROS ABANS DEL PARTIT D'AHIR

12000 SBD - Orihuela
12000 SBD - Balears
12000 SBD - Ontinyent
18000 SBD - Alcoyano
24000 SBD - Santboià

78000 total

Els diners de play-off suposo seran per pagar objectius i poca cosa més.

El que probablement, el 'presi' hagi fet els números tenint en compte aquests ingressos, i per tant faltarien aquests calers.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #37 el: 22 de de 2011, 09:38:26 am »
No són càlculs desmesurats, potser arrodonir un 10% a la baixa. Si es complissin, rebaixem un 50% del que falta. La resta que el posi l´Ajuntament, que per variar segur que encara edeuda una part de la famoso aportació. A més el Bustos podrà sortir a la foto ara que venen municipals.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #39 el: 22 de de 2011, 17:40:50 pm »
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=739573&idseccio_PK=1055

¿Soluciona't? ¿O noticia falsa?

Ni solucionado ni es noticia falsa, se está trabajando para buscar una solución y el Alcalde es el que está con los empresarios estudiando el asunto.

Que bonita frase la última de la información:

"una temporada que estamos seguros que será histórica y que será la del ‘adiós’ a Segunda B y la del ‘hola’ a Segunda A”.

Que Dios te oiga y que la Federación lo permita.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia