RESPOSTA MEVA:
Bones, sóc andreuenc i he volgut registrar-me per poder fer algunes consideracions sobre tot el que esteu dient, en molts casos coses sense cap mena de fonament i absurdes i en altres amb molta lògica.
Anem a pams:
1- el preu que se us posa es sezillament per pagar amb la mateixa moneda a la directiva del Sabadell, si ho voleu anomenar venjança, és correcte.
EN PART TENIU RAÓ, PERÓ ÉS COM JUSTIFICAR-SE DE QUE UN ES TIRA PER LA FINESTRA PER QUE UN ALTRE HO HA FET.
AMB ENTRADES A 20€ EN VENDREU MOLTES MENYS QUE AMB ENTRADES A 10-15€, JA QUE PSICOLÒGICAMENT ES CONVERTEIX EN CAR. NO US ÉS RENTABLE.
TAMBÉ ÉS ESTÚPID PER PART DE LA NOSTRE DIRECTIVA POSAR A 18€ L'ENTRADA CONTRA EL VOSTRE EQUIP, EN PLE HIVERN I ON ENCARA RESTA MOLT CAMÍ. I HO PAGUEN AMB BAIXA AFLUÈNCIA D'ANDREUENCS.
CREC QUE 'COPIAR I ENGANXAR' LES PÍFIES ÉS DE MEDIOCRE. ELS LLESTOS EN AQUEST CAS (I MÉS FENT-SE EL PARTIT PER TV3) POSARIEN LES ENTRADES A 6€ I MIRARIEN D'OMPLIR EL CAMP, AMB ANDREUENCS I ARLEQUINATS, SENSE DEPENDRE DE CAP SOCI QUE ET TREU L'ENTRADA.
Per què? és senzill: nosaltres com a club vam escoltar les queixes dels nostres socis que sempre ens deien que cada cop que anàvem a un camop de fora, els preus cap a la gent del St Andreu, una de les aficions que més es desplaça ( després ja parlarem del perque no es va en massa a Sabadell) sempre era desorbitat. Com a club es va decidir OFERIR a tots els clubs catalans de 2B un pacte mutuu d' entrades a 10 euros per les aficions respectives.
Aquest acord ens el va refrendar: Santboià, Lleida, Gramenet i Badalona. Només es van despenjar el Sabadell i l' Hospitalet. Totes les altres aficions catalanes que han vingut al Narcís Sala han pagat 10 euros, igual que nosaltres a casa seva.
Se'ls va dir a la vostra directiva que era un bon acord per tothom, que nosaltres podríem dur més gent a la Nova Creu Alta i vosaltres a la tornada igual. La vostra Directiva no en va voler saber res, va dir que ( un altre any més) el partit contra nosaltres seria jornada econòmica i que si els nostres aficionats volien anar, havien de pagar 18 euros !!!!!!!!!
Us recordo que l' any passat la nostra gent ja va pagar 17 euros i vosaltres a casa nostra vau pagar 10 euros. Un any pot passar, dos anys que et passi el mateix, només té un nom: ser burros, cornuts i pagar el beure.
PAGAR EL BEURE, PERÓ RECAPTAR POC EN UNA LLIGA ON ELS CALERS VAN MOLT BÉ, PER POCS QUE SIGUIN. JA VA COMETRE L'ERROR LA NOSTRA DIRECTIVA, ARA EL COMETEU VOSALTRES.
Aquest fet de la negativa de la directiva del CE Sabadell a pactar cap mena de rebaixa al preu, va indignar la nostra afició que veia com amb la resta de clubs catalans s' arribava a acords, de manera que la nostra directiva va decidir, pressionada també per la seva massa social, pagar amb la mateixa moneda al Sabadell.
2- Jo fa 3 anys que vaig a Sabadell a veure el meu equip, i CADA any m' han fotut una clavada que m' he quedat tieso: 17 euros els anys anteriors i 18 euros aquest any.
`potser que us aneu preguntant aquells que aneu tan de sobrats, el perquè de fer sempre jornada econòmica amb nosaltres si som com dieu un equip tan "petit" i modest, no??? coherència si us `plau !!
PER QUE ALGUNS ES PENSEN QUE AMB JORNADES ECONÒMIQUES ES FA GAIRE CALAIX, I NOMÉS S'ACONSEGUEIX CLAVAR 5€ ADDICIONALS ALS QUI SEMPRE PAGUEN, ELS SOCIS. I AL ZOCI NO SE'L POT ENGANYAR...!
3- El tema del desplaçament andreuenc a la NCA: és fàcil d' entendre el perquè la gent no fa ostentació de cap mena de simbologia andreuenca: per por i per prudència! Si senyors, és així de trist.
TOTA LA RAÓ DEL MÓN
No us creieu que només hi havien 7 o 10 aficionats del St Andreu al partit d' anada, ni de broma !!! . Jo mateix vaig estar amb una bona colla a la mitja part al bar del gol fent una birreta i NINGU duiem cap bufanda ni element identificatiu.
Per què?? senzill també: per la colla de salvatges neonazis i/o feixistes o el que siguin aquella colla que teniou al darrera d' una de les porteries, que només van intimidant i buscant brega arreu on van, i que malauradament estan donant una imatge de vostre club, un club senyor , admirat i estimat arreu del país, vergonyosa.
EL NOSTRE CLUB CAU BASTANT SIMPÀTIC A LES ESPANYES, PERÓ NOMÉS FALTA QUE PUGEM A 2A A I VISITEM CAMPS ESPANYOLS AMB CERTA AFICIÓ QUE TENIM, PER PERDRE LES SIMPATIES QUE VAM GUANYAR AMB CASI UN SEGLE D'HISTÒRIA.
Exemples en sobren: la destrossa del bar de Lleida, l' intent d' atropellament dels mossos a lleida també, l' agressió de l' altre dia als nanos de L' Hospitalet, les amenaces als seguidors andreuencs, el llençament d' una tanca groga d' obra a l' autocar dels nostres jugadors l' any passat quan arribaven a la NCA ( i si, ho vaig veure jo mateix, amb els meus ullets!!!) i de diverses ampolles de cervesa..., bronques també a Snt Boi... unes joietes vaja !!
i principalment és tot això , si ho voleu veure perfecte, sinó, estareu enganyats i podeu seguir pensant que si, que el St Andreu ha posat aquestes entrades per por a que sigueu molts... i a no se quines tonteries més, però la única i veritable resposta és que la vostra directiva NO va voler pactar preus. Com a mostra un botó: l' any passat a play-off vam donar més de mil entrades a la gent de la Ponferradina.
Com diuen : donde las dan, las toman!!!
I res més, si voleu venir al Narcís Sala, sereu molt benvinguts, com sempre ho heu estat (la gent normal clar, no els nazis aquells que teniu, evidentment).
Això si, haureu de pagar els 18 euros com nosaltres vam fer a la primera volta i fa anys que fem a la NCA
NO SÓN 18, EN SÓN 20. I POTSER PASO DE PAGAR-LOS. PER QUÈ?
PRIMER: ENCARA QUEDEN DOS DESPLAÇAMENTS MOLT IMPORTANTS
SEGON: NO ÉS UN PARTIT 100% DECISSIU
TERCER: EL DÓNEN PER ESPORTS 3
PERÓ AMB TOT, PROBABLEMENT ACABEM BAIXANT AL NARCÍS, VÉS A SABER...
Una abraçada, i molta sort al play-off de tot cor !!!
Visca la UE Sant Andreu!
Visca Catalunya Lliure!!!!
I UN COP MÉS, US RECORDO QUE A ESPANYA LA GENT NO VA AL FUTBOL PER CAR. LLIGUES COM L'ANGLESA I LA ITALIANA OMPLEN ELS ESTADIS AMB PREUS, EN EL CAS D'ITALIA, INFERIORS ALS 15€ PER VEURE PARTITS DE LA SERIE A.
I A LA SÈRIE QUE ES CORRESPON AMB LA NOSTRA, ELS PREUS MAI SUPEREN ELS 10€, ABUNDANT ENTRE 5 I 8€. ELS COSTA OMPLIR PER QUE PER ENTRAR CAL ESTAR PREVIAMENT REGISTRAT A UN REGISTRE DE LA POLI PEL TEMA DELS TIFFOSI, PERÓ OMPLIR OMPLEN MOLT MÉS QUE ALS CAMPS ESPANYOLS.