Del tema de les entrades, m'estic cansant i molt, dels llepons de la directiva i de gent que simplement aplaudeix qualsevol paraula dels amos del cotarro. També em cansen els 2-3 provocadors dels fòrums on participem socis (i suposats aficionats, que son els pitjors) dels dos equips.
Sota el meu punt de vista, és quelcom que no va amb els aficionats 'normals', si no que està relacionat amb la tonteria de la nostre pròpia directiva de que a cada temporada fotin preus exagerats quan vé la UE Sant Andreu. Jo comprenc perfectament la postura dels socis de la UE Sant Andreu i aplaudeixo la mesura de la directiva de la UE Sant Andreu en el tema preus, encara que perjudiqui als seguidors del meu equip. La primera temporada, tenia una bona justificació, que era que estàvem els dos equips en zona de play-off, la segona temporada no tenia cap tipus de justificació, ja que estàvem en zona de ningú i venia el líder, i posem la jornada econòmica, com si fóssim un club petitó que rep a un equip de Xampions, per això, i vist el descontrol de les entrades, un amic meu d'allà va entrar amb un carnet de Jubilat i un altre amiga amb un d'Infantil. Patètic. I aquesta temporada, amb el partit per televisió, hem repetit, exprimint un cop més al soci arlequinat, despreciant un acord que beneficiava a socis i seguidors del CE Sabadell FC i que a més, segurament hagués augmentat el taquillatge.
La temporada passada, gràcies als contactes que em va proporcionar sexeibirra i a alguns contactes meus, la temporada passada es va aconseguir per els socis de La Força Arlekinada entrades a 8€, mentre que el demés públic del CE Sabadell pagava 10€ solament. Un bon preu per un partit de Segona B, i jo ja vaig avisar, que aquesta temporada, com estan bastant cremats amb la nostre directiva per que sempre que venen els fotem jornada econòmica i a sobre no vàrem ni contestar a la proposta de conveni de preus d'entrades ens intentarien buidar les butxaques convenientment.
Aquest any, suposo que els de La Força Arlekinada hi seran presents, però tampoc tinc ganes de ficar-me a negociar res, ja que veient que desprès de l'èxit d'uns socis que no tenen res a veure amb la directiva en el tema de les entrades per a arlekinats a Santa Coloma, la directiva ha intentat ficar-se per enmig i només ha aconseguit fer el préssec, suposo que aniré, amb la meva bandera del CE Sabadell a animar el meu equip, i el que vulgui, que pagui els 18€.
El que espero, és que sigui un partit bonic, espectacular i que enganxi a la gent a venir als camps de Segona B, i es deixin de tant Barça, Madrid i plumífers en vinagre
a que hora es el partido?
17 hores.