Autor Tema: LA CALCULADORA - potser a 5 punts del campionat...  (Llegit 7959 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
LA CALCULADORA - potser a 5 punts del campionat...
« el: 27 de de 2011, 19:36:26 pm »
Bueno, fa uns dies comentava q encara quedaven masses jornades per a fer previsions de les últimes jornades. En part faltava desencallar una miqueta la zona perseguidora cosa q avui considero q ja a passat. Ho dic pel cas del Castelló i de l'Hospitalet q ja no els vec com a possibles amenaces per a atrapar-nos, i si em forceu al Lleida tampoc el vec. Partint d'aquesta idea farem una mica de pronóstics de com poden anar les últimes jornades hi ha partir d'aquí treure algunes conclusions de com acabarà la temporada:

CE SABADELL (68 pts)

At Balears 1
St Andreu X
Ontinyent X
Castelló 1
Alcoià 1
Denia 2
Santboià 1

BADALONA (67 pts) He fet un pronóstic q ens beneficia però és el q vec més perillós per pendre'ns el liderat vist el calendari q tenen... molt dependrà del q passi amb el partit contra l'Alacant, he comptat un empatet i q perden a Terol....

Sp. Mahonés X
Benidorm 1
Terol 1
Alacant X
Alzira 2
Gandia 1
Mallorca B 2

ALCOIÀ (66 pts)

Alzira 2
Gandia 1
Mallorca B 2
Hospitalet X
Sabadell 1
Gramanet 1
At. Balears X

ORIOLA (60 pts)

Gramanet X
Sp. Mahonés 1
At Balears 1
Benidorm 1
St Andreu 1
Ontinyent X

ST ANDREU (65 pts)

Hospitalet X
Sabadell X
Gramanet 2
At Balears 1
Oriola 1
Ontinyent X
Castelló X

ALACANT (62 ps)

Denia 1
Santboià X
Lleida X
Badalona X
Sp. Mahonés 1
Benidorm X
Terol 1

Total q em surt això:

1- CE SABADELL 68 PTS
2- Badalona 67 pts
3- Alcoià 66 pts
4- St Andreu 65 pts
----------------------------
5- Alacant 62 pts
5- Oriola 60 pts

Resumint, em preocupa bastante l calendari de Badalona i Alcoià, especialment dels primers ja q l'Alcoià si els sabem guanyar amb un NCA plena a la jornada 36 els hi portaríem a més a més el gol average particular guanyat. Lo dit, em preocupa el Badalona ja q si en comptes de perdre a Terol empata ,i si tingués la xurra de guanyar a l'Alacant a casa ens podria fotre el liderat sense problema. Clar q també li costarà bastant puntuar la propera setmana a Maó contra un Sporting Mahonés  necessitat d punts per a salvar-se i quan jugui contra el Gandia a casa segons com també pot patir bastant... ara bé els partits contra Alzira, Mallorca  o Benidorm crec q seran de costellada per a ells.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
Re:ARA SÍ, QUEDEN 7 JORNADES, PODEM COMENÇAR A FER NÚMEROS....
« Respondre #1 el: 27 de de 2011, 19:52:42 pm »
Aquesta temporada, és totalmente de bojos fer pronóstics, ja que pasa de tot, menys lo espera't. Jo esperaria a les 4 últimes jornades, com ha dit en Carreras.

De moment, a sumar el máxim, i a no preucuparnos dels demés.

Jo sol sé que si sumem els 3 punts la próxima semana, no m'importa en absolut que els demés guanyin.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 27 de de 2011, 20:03:54 pm »
Aquesta temporada, és totalmente de bojos fer pronóstics, ja que pasa de tot, menys lo espera't. Jo esperaria a les 4 últimes jornades, com ha dit en Carreras.

De moment, a sumar el máxim, i a no preucuparnos dels demés.

Jo sol sé que si sumem els 3 punts la próxima semana, no m'importa en absolut que els demés guanyin.

Home, particualrment el q em costa és fer pronóstics dels altres equips, més q res perq no vec els seus partits. Jo considero q guanyar a l'At. Balears bé a ser una obligació tenint en compte la mala ratxa de partits q portem a casa, llavors almenys puntuar a St Andreu jo crec q podem, el Narcís Sala és un camp q s'ens dona bastant bé i tenint en compte q a fora de casa estem sapiguent treure bons resultats podem puntuar, llavors contra l'Ontinyent espero guanyar però he comptat q tindríem la típica pàjara dels partits de casa i k és viable acabar empatant,  després visitem Castalia q desde principi de temporada tinc la mania q perdrem, d fet dels 7 partits q ens queden considero q encara ens en falta perdre un i aquest en té tots els números,  després rebem a l'Alcoià q vec amb obligació total de guanyar, possiblement sigui el partit q generi més expectació de tota la temporada, per sobre i tot d la última jornada, llavors anem a Dènia q he comptat q guanyaríem tenint en compte q ells possiblement no s'hi juguin res i q nosaltres els hi tenim moooooltes ganes i per últim un partit q no tindria q tenir massa història davant del Stboià.

Jo ho vec factible, són 14 pts de 21 possibles, algo menys q la mitjana anglesa. En cas de no ser així podria ser q fèssim uns 11 o 12 punts de 21 possibles cosa q ens deixaria amb 65-66 pts q considero q seríen suficients per a com a mínim ser quarts classificats (important no perdre el gol average favorable q tenim amb el St Andreu, d moment 2-0). Tot el q sigui menys de fer 11 punts dels 21 possibles seria senyal de q no mereixem estar entre els 4 primers i q ens toca altre cop afrontar la trista realitat de jugar a 2ª B.
« Darrera modificació: 27 de de 2011, 20:08:21 pm per FerniSBD »

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7268
« Respondre #3 el: 27 de de 2011, 21:00:51 pm »

El meu pronóstic:

CAMPIO farà 67 punts
QUART farà 62 punts
CINQUÈ farà 61 punts

Ens fan falta només 7 punts per ser als play-off's. És a dir, un 0-7-0, un 1-4-2, un 2-1-4,...
De fet, el cinquè ara el tenim a 5 punts. Si fem 7 punts serien 12-13 que hauríen de fer el cinquè o el sisè en 7 partits.

I per ser campions crec que ens falten 12-13 punts. Aixó és un 3-4-0, un 4-1-2, ...

Avui, crec que la cosa acabarà així...

sabadell
badalona
alcoià
alacant (ojalà fos sant andreu)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 27 de de 2011, 22:47:22 pm »
Jo situo el liderat en 69-70 punts i la 4ª plaça en 64-65 punts....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #5 el: 27 de de 2011, 23:07:43 pm »
Jo situo el liderat en 69-70 punts i la 4ª plaça en 64-65 punts....

N'estàs segur?

Avui:

54: sabadell
53: badalona
52: alcoià
51: orihuela
49: sant andreu i alicante

Darreres sis jornades:

13: teruel i hospi
11: sabadell
10: lleida i sant andreu
9: Balears, Denia, Badalona, Alcoià, Santboià, Grama
8: Oriola, Alicante
7: Castelló, Ontinyent
6: Gandia
5: Mallorca i Benidorm
4: Alzira
0: Mahonés

PRIMER DE TOT:
El Sabadell, primer classificat, porta 54 en 31 partits, a 1,74 punts per partit. Amb aquesta mitja acabaria amb 66 punts.
El cinquè classificat avui en porta 49 punts. Un punt més del cinquè classificat assegura play-off's. La mitja del cinquè avui és de 1,58 punts per partit, el que és el mateix acabaria amb 60 punts. Per tant, 61 donaríen els play-off's.

SEGON
Hi ha molta igualtat: recorda que cada setmana hi han partits directes entre els ara nou aspirants als play-off's.

TERCER
Segons tú el futur campió ha de fer com a mínim 16 punts de 21 possibles, i el cinquè 15 sobre 21 punts, per no atrapar el quart. Que TOTS els equips facin tants punts és estadísticament impossible.

I QUART
Si mires la web 'futbolme' i sempre has consultat les classificacions els darrers sis partits, sempre s'ha donat una classificació semblant a la que t'adjunto amunt. Per tant, es suposa que el primer, si coincideix amb el primer actual, acabaria fent 13+54= 67 punts. El quart, si també coincideix amb el quart faria 51+10= 61 punts. Serà així amb poc marge d'error.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #6 el: 27 de de 2011, 23:38:55 pm »
Aqui va la meva:

67: CE SABADELL (54+13)

At Balears 3 (per fi...)
St Andreu 1
Ontinyent 1
Castelló 3
Alcoià 1
Denia 1
Santboià 3

65: BADALONA (53+12)

Sp. Mahonés 0
Benidorm 3
Terol 1
Alacant 1
Alzira 1
Gandia 3
Mallorca B 3

64: ALCOIÀ (52+12)

Alzira 3
Gandia 3
Mallorca B 0
Hospitalet 1
Sabadell 1
Gramanet 3
At. Balears 1

62: ORIOLA (51+11)

Gramanet 0
Sp. Mahonés 3
At Balears 1
Benidorm 3
St Andreu 1
Teruel 0
Ontinyent 3

59: ST ANDREU (49+10)

Hospitalet 3
Sabadell 1
Gramanet 0
At Balears 1
Oriola 1
Ontinyent 3
Castelló 1

61: ALACANT (49+12)

Denia 3
Santboià 3
Lleida 0
Badalona 1
Sp. Mahonés 1
Benidorm 3
Terol 1

Total q em surt això:

1- CE SABADELL 67 PTS
2- Badalona 65 pts
3- Alcoià 64 pts
4- Alacant 61 pts
----------------------------
5- St Andreu 59 pts
5- Oriola 60 pts

Crec que la cinquena plaça estarà entre Alacant i Orihuela

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #7 el: 28 de de 2011, 10:25:31 am »
El nostre màxim rival és el Badalona. Nosaltres ens hem deixat punts com el del Gandía o Hospi molt importants, i ells ara tenen partits teòricament assequibles.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 28 de de 2011, 10:45:27 am »
Fer números tal i com esta la lliga crec que no val la pena xD Fixeu-vos ahir, només vem guanyar nosaltres (de miracle) i el Lleida dels 10 primers classificats. Com vaig dir la setmana passada, qualsevol equip pot complicar-te la vida, está tot igualadissim! fins i tot l'unic que no ho feia, com el Santboià, no para de guanyar partits !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #9 el: 28 de de 2011, 14:01:54 pm »
Veient aquesta igualtat que tenim, he mirat lo ben o mal parats que sortiriem en casos de triples empats i ho tenim prou bé sempre que el Orihuela no estigui pel mig :

*Sabadell,Badalona,Alcoyano : Badalona (6pts), Sabadell (5pts), Alcoyano (1pt). Falta el Sabadell-Alcoyano.

*Sabadell,Badalona,Orihuela : Orihuela (6pts), Badalona (4pts), Sabadell (3pts).

*Sabadell,Badalona,Sant Andreu : Sabadell (5pts), Sant Andreu (4pts), Badalona (3pts). Falta el Sant Andreu - Sabadell.

*Sabadell,Badalona,Alicante : Sabadell (6pts), Alicante (4pts), Badalona (3pts). Falta el Badalona - Alicante.

*Sabadell,Alcoyano,Orihuela : Orihuela (5pts), Sabadell (4pts), Alcoyano (4pts). Falta el Sabadell - Alcoyano.

*Sabadell,Alcoyano,Sant Andreu : Sabadell (6pts), Alcoyano (3pts), Sant Andreu (3pts). Falta el Sant Andreu - Sabadell i el Sabadell - Alcoyano.

*Sabadell,Alcoyano,Alicante : Sabadell (7pts), Alcoyano (4pts), Alicante (2pts). Falta el Sabadell - Alcoyano.

*Sabadell,Orihuela,Sant Andreu : Orihuela (7pts), Sabadell (4pts), Sant Andreu (0pts). Falta el Sant Andreu - Sabadell i el Sant Andreu - Orihuela.

*Sabadell,Orihuela,Alicante : Orihuela (8pts), Sabadell (5pts), Alicante (2pts).

*Sabadell,Sant Andreu,Alicante : Sabadell (7Ppts), Sant Andreu (4pts), Alicante (2pts). Falta el Sant Andreu - Sabadell.

Algú sap que es mira si també empaten a punts en un triple empat?
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 29 de de 2011, 08:17:42 am »
buah!  que poca feina que tienes eh pipo    ::)
la verdad es que el otro dia yo tambien me hacia mis calculos en caso de empate a puntos y tal.
y por cierto, segun lo visto, mejor que el Orihuela vaya pinchando, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #11 el: 29 de de 2011, 11:34:20 am »
buah!  que poca feina que tienes eh pipo    ::)
la verdad es que el otro dia yo tambien me hacia mis calculos en caso de empate a puntos y tal.
y por cierto, segun lo visto, mejor que el Orihuela vaya pinchando, no?

jajaja, la verdad es que cada dia tengo menos faena jaja! hacia ya dias que quería tener controlado lo de los triples empates y ayer me animé xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4310
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #12 el: 29 de de 2011, 19:57:23 pm »
Jo diria que en triples o més empats, se conta com si fos una lligueta particular entre els implicats.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #13 el: 29 de de 2011, 23:51:43 pm »
Jo diria que en triples o més empats, se conta com si fos una lligueta particular entre els implicats.

si si, això es el que he contat, el que no sé és que si també empaten en aquesta "lligueta particular", que podria ser, que es deu contar, suposo que la diferencia de gols a favor i en contra.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 03 de Abril de 2011, 00:28:54 am »
d moment l'empat del Badalona l'hem acertat... comencen a sortir els números, menys mal ja q si avui guanyava el Badalona si q començava a veure moooooooooooooooool t complicat el quedar líders veient el calendari q tenen ells i veient el nostre

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 03 de Abril de 2011, 19:32:03 pm »
Amb els resultats d'avui la veritat és q cada cop vec més clar q si no fotem massa el b***o podem quedar primers sense problema. Em segueix preocupant el Badalona però q vist lo vist avui amb l'Alcoià, l'Alacant i l'Oriola crec q tenim molts números per a ser primers. De fet comptant que sumaríem només 2 pts dels propers 9 possibles també em surten els comptes. No obstant, preferiria sumar-ne 5 i així no tenir q anar amb tanta necessitat d guanyar els últims 3 partits.

Em d'intentar puntuar a St Andreu i Castelló i guanyar a l'Ontinyent d'aquí a 2 setmanes, q potser no ens caldrà ni arrivar a 68 pts per a ser campions de grup. Podria ser q amb 9 pts més (66 pts) ho fóssim.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #16 el: 03 de Abril de 2011, 20:21:23 pm »
el partit clau será el de L'alcoyà
@javi_gt86

Desconnectat kitanovsky

• President
LA CALCULADORA - potser a 8 punts del campionat...
« Respondre #17 el: 04 de Abril de 2011, 10:20:09 am »
A hores d'ara i a falta de només 6 jornades ens és impossible no agafar la calculadora i fer números...

La classificació avui:

57 SABADELL
54 Badalona
53 Alcoyano
51 Orihuela
- - -
50 Lleida
50 Sant Andreu
49 Alicante
...

El que ens queda...

Sant Andreu - SBD
SBD - Ontinyent
Castelló - SBD
SBD - Alcoyano
Denia - SBD
SBD - Santboià

SUPOSEM QUE AFLUIXEM i dels partits que ens queden fem 8 punts: 2 victòries, 2 empats i 2 derrotes.

Per no fer els play-off's s'hauria de complir:
· Badalona hauria de sumar 11/18 punts
· Alcoyano 13/18 punts o un menys si ens guanya a casa
· Orihuela hauria de sumar 14/18 punts
A més que...
· Lleida o Sant Andreu haurien de sumar 16/18 punts ó Sant Andreu guanyar-nos diumenge i sumar 12/15 punts.

SINCERAMENT, EXCEPTE UNA HECATOMBE CREC QUE FAREM PLAY-OFF'S

LA QUARTA POSSICIÓ S'ASSOLIRÀ AMB 59 PUNTS

Per ser campions de grup i tenir més opcions:
· Badalona hauria de fer almenys 11 punts i superar-nos en el gol-average general. Aixó significaria un 4-0-2, un 3-3-0.
· Alcoià, si perdem d'un gol amb ells, haurien d'aconseguir almenys 9 punts en 5 partits i goal-average general, és a dir, un 2-3-0 o un 3-0-2, que afegit al partit que ens guanyen seria un 3-3-0 o un 4-0-2.
· Alcoià, si empatem amb ells, hauríen d'aconseguir almenys 13 punts en  els cinc partits restants. És a dir, hauríen de guanyar-los tots.
· Alcoià, si els guanyem ens hauríen de superar de 8 punts en els cinc partits restants. Per tant, si l'Alcoià perd a la Nova Creu Alta peró guanya tots els altres partits, per poder-nos pendre el liderat el Sabadell màxim hauria de sumar 7 punts en la resta de partits.
· Un triple empat entre Sabadell, Badalona i Alcoià decidiria entre Sabadell i Badalona segons el resultat Sabadell-Alcoià. Empat o victòria ens beneficiaria.

PER TANT, NO PERDRE AMB L'ALCOIÀ ENS DONA MIG CAMPIONAT

GUANYAR L'ALCOIÀ ENS DONA PEU I MIG PER GUANYAR EL CAMPIONAT

Per una altra banda, descartem la resta d'equips. L'Oriola, fent nosaltres 8 punts ells hauríen de fer 14 de 18 i no estan 'per la labor'.

SINCERAMENT, CREC QUE GUANYANT 8 PUNTS ENS ENDUEM EL CAMPIONAT

LA PRIMERA PLAÇA COSTARÀ 65 PUNTS

COSES MOLT A FAVOR: CASI TOTS ELS EQUIPS S'HI JUGUEN ENCARA AVUI LA VIDA!!

Aquesta jornada...:

ORIHUELA - MAHONÉS  X
Un Orihuela errant que no vol caure fora de play-off's contra un Mahonés que l'hi va la categoria.

BADALONA-BENIDORM  1
Un Badalona que vol el campionat contra un Benidorm que fa temps que no cobren, i sembla que 'pasen'. No puntúen fora des de novembre.

LLEIDA - TERUEL  1
Un Lleida que vol ser-hi i un Teruel que crema les darreres cartes de posar-se a 3-4 punts de play-off's  o de places de copa.

SANTBOIÀ - ALICANTE  X
Un desconegut Santboià que no para de sumar punts i que poc té a perdre, contra un Alicante que l'hi va la vida.

DENIA - ALZIRA  1
Un Denia que encara pot apropar-se a places de copa del rei i un Alzira amb molt poques probabilitats de salvar-se.

ALCOYANO - GANDÍA  X
Un Alcoyano que vol refermar places de play-off's contra un Gandia que encara podria donar la sorpresa o, almenys, lluitar per plaza de copa. Ojo que és potser la darrera opció del Gandia i no la deixarà perdre.

CASTELLÓN - MALLORCA B  1
El Castelló si no guanya es pot despedir, i ojo que no paguen a uns jugadors que es volen plantar aquest diumenge. I atenció amb un Mallorca B que aquest cap de setmana juga les darreres opcions de permanència.

ONTINYENT - HOSPITALET  1
Ontinyent juga la darrera opció de poder buscar plaça de copa i, a la vegada, confirmar la permanència. Hospi, juga la darrera opció. Una victòria local els deixaríen amb 1 punt de diferència.

SANT ANDREU - SABADELL  2
Sense dubte, el partit de la jornada. Un Sant Andreu que de perdre, es podria complicar molt la vida contra un Sabadell que de guanyar, faria un gran pas pel campionat.

AT BALEARES - GRAMENET  2
Un partit amb la permanència en joc. Interesa que guanyi la Grama per ana posant pressió avall.

TOTHOM S'HI JUGA ALGUNA COSA!!

« Darrera modificació: 04 de Abril de 2011, 13:10:50 pm per kitanovsky »

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
Re:LA CALCULADORA - potser a 8 punts del campionat...
« Respondre #18 el: 04 de Abril de 2011, 16:32:07 pm »
Després de guanyar dos partits seguits, s'ha demostrat una cosa: Tots els equips de la part alta estan cremats, excepte el Lleida.
Realment sumant d'en 3 en 3; veient lo vist, tenim tots els números per pujar.
Queden 6 jornades. Amb 3 victories o 9 punts, crec que acabem primers:

Sant Andreu - SBD 1 punt
SBD - Ontinyent  3 punts
Castelló - SBD 1 punt
SBD - Alcoyano 1 punt
Denia - SBD 1 punt
SBD - Santboià 3 punts

Total: 10 punts ...

Som primers, pocs calculs hem de fer. Hem de guanyar si o si.

En quant als cálculs dels play-offs, gunyant al At.Balears prácticament hem aconseguit ja l'entrada.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2214
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:LA CALCULADORA - potser a 8 punts del campionat...
« Respondre #19 el: 04 de Abril de 2011, 18:04:59 pm »
Hem conformo a fer els mateixos punts que vem fer a la anada amb els mateixos equips!!XD

14 punts: 4 victories i 2 empats!!XD

Acabem la lligar segur que liders amb 71 punts
Sempre seré Arlekinat!!!