Bé partit de bojos i de patiment a la NCA jeje, em començat el partit més o menys bé fins al min 10 que llavors a sigut el joc dels desproposits per als dos equips, ens em trobat davant un equip que no entenc d cap manera com pot estar en 5ª posició, llavors a la segona part tot a canviat molt, l'equip s'ha volcat cap a la porteria visitant amb insistència, em fet un pal i una pilota que han salvat a la ratlla de gol, fins que ens a marcat en una jugada tonta el gol l'alcoià, allà a sigut quan jo ja em veia perdent de nou, però no........... a aparescut a la següent jugada el nostre crack CAÑADASSSSS i ens a fet empatar el partit; el general era un show entre l'alegria del gol, la presió a l'arbitre i els nervis, així doncs al a següent jugada la bojeria a arribat un mes després de guanyar el derbi amb el gol de KIKIRIKIIIII GALLOOOOOOOOO, llavors em sapigut matar el partit i no entrar massa en les provocacions patètiques d'alguns jugadors del Alcoià que segons a dit el Montes a mitja part i final del partit tmb, s'han encarat amb els nostres jugadors amb insults i paraules com: "estais undidos", " bajareis",etc...
El millor: 3 punts que ens tornen a pujar la moral i reconcilien una mica l'afició i l'equip + primer gol en lliga d'un davanter.
El pitjor: l'arbitre per variar.......... i la poca professionalitat de l'Alcoià al igual que l'any passat quan en el seu estadi la paraula educació i joc net encara no la tenien massa apresa.