Autor Tema: CE SABADELL - CD ALCOYANO  (Llegit 12949 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
Re: Per fi em guanyat
« Respondre #40 el: 06 de Novembre de 2005, 19:36:16 pm »
No pensava ke la lleugera millora de joc vista a hospitalet (alguna cosa vam crear, encara ke am akell rival aviem daver wañat 0-5...) es convertiria en una confirmació aquest diumenge, l'equip a millorat, tot i ke encara li falta. Avui hem vist moltes ocasions, un pal, el cañadas de sempre, i gallo ke ja marca gols....

seguim aixi!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #41 el: 06 de Novembre de 2005, 19:37:53 pm »
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: CE SABADELL - CD ALCOYANO
« Respondre #42 el: 06 de Novembre de 2005, 19:42:44 pm »
CUIDADO! nomes em guanyat un partit, el farem bo si la semana k be guanyem o empatem i l'altre GUANYEM! sino res de res i tornarem al de sempre...
ANIMS SABADELL! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #43 el: 06 de Novembre de 2005, 19:44:27 pm »
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #44 el: 06 de Novembre de 2005, 19:48:46 pm »
Cada equip lluita amb les seves armes. L'Alcoyano a falta de qualitat individual es fa fort gracies a un bon bloc pero tambe gracies a especular molt, acumular gent darrera i deixar que siguin els altres els que posin el futbol per posar ells els gols sense gairebe jugar a res. Fins aqui tot molt respectable. Pero que a sobre es vulguin mofar de la aficio rival com ho ha fet avui el seu mister-clown donç va a ser que no. Despres de que el senyor Benigno s'hagi volgut afegir al show del senyor Hernandez posant la cirereta amb la celebracio del 0-1 totalment inmerescut vist el futbol absolutamenr RONYOS I ULTRADEFENSIU que posen en practica, donç el menys que es mereixia era perdre d'aquesta forma. Ja era hora de que aquesta gent tastessin de la seva propia medecina. Al seu camp el public ja sabem com les gasta i si no recordeu la expulsio d'en Dot la temporada passada propiciada en gran part per les provocacions del seu public. A qualsevol mister visitant per molt menys de les pallassades que ha protagonitzat avui el seu a la Creu Alta l'haurien de treure protegit per la força publica i el mateix es podria dir de l'arbitre. Donç ja va be que ells tambe sapiguen el que es la pressio ambiental, l'amagar pilotes etc... Si ells saben apretar donç nosaltres tambe. A ells avui els ha faltat humiltat i pot ser aixo ha esperonat als nostres per fer possible la remontada final. Aixo i el fet del que no es pot admetre que s'emporti els tres punts qui renuncia al futbol per practicar l'antifutbol amb la complaença d'un arbitre que castiga mes a qui vol jugar la pilota que a qui va a destruir. Espero tambe que l'equip afronti el partit d'Alacant en la linea de com a acabat avui i tambe felicitarlos perque no diguin que nomes ens enrecordem d'ells quan ho fant malament.

VISCA EL SABADELL!!!
« Darrera modificació: 06 de Novembre de 2005, 20:26:55 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #45 el: 06 de Novembre de 2005, 19:51:16 pm »
randel "duro con ellos" com es nota que no an vist el partit, es queixen de radio sabadell? doncs quan juguin a badalona i l'escoltin per la radio fliparan!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #46 el: 06 de Novembre de 2005, 20:00:14 pm »
Aquests no deuen recordar que l'any passat l'arbitre es va empassar la segona groga d'un d'ells despres d'una dura entrada a Marc Perez a principis de partit per por de que els garrins de la granja d'El Collao se li tiressin al damunt i despres parlen d'objectivitat i d'esportivitat. Donç si ja ens veurem alla i suposo que com que no saben guanyar esportivament tornarant a fer us dels seu lamentable comportament encoratjats suposo per la BBC d'Alcoi que encara deu portar una cartxofa per microfon ai no! perdo un datil que deu ser l'unic que coneixen els d'aquell forum perque el que es la educacio ja es veu que no.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 06 de Novembre de 2005, 20:06:08 pm »
Ara, queda la rabieta de la derrota.
Total, que avui hem jugat (i guanyat) contra 13, els d'Alcoi, l'arbitre xoriço i el línier baixet, cap-gros i gooooooordo!

Quines ganes i webs li hem ficat a la segona part :icon_exclaim: :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #48 el: 06 de Novembre de 2005, 20:07:27 pm »
Bé partit de bojos i de patiment a la NCA  jeje, em començat el partit més o menys bé fins al min 10 que llavors a sigut el joc dels desproposits per als dos equips, ens em trobat davant un equip que no entenc d cap manera com pot estar en 5ª posició, llavors a la segona part tot a canviat molt, l'equip s'ha volcat cap a la porteria visitant amb insistència, em fet un pal i una pilota que han salvat a la ratlla de gol, fins que ens a marcat en una jugada tonta el gol l'alcoià, allà a sigut quan jo ja em veia perdent de nou, però no........... a aparescut a la següent jugada el nostre crack CAÑADASSSSS i ens a fet empatar el partit; el general era un show entre l'alegria del gol, la presió a l'arbitre i els nervis, així doncs al a següent jugada la bojeria a arribat un mes després de guanyar el derbi amb el gol de KIKIRIKIIIII GALLOOOOOOOOO, llavors em sapigut matar el partit i no entrar massa en les provocacions patètiques d'alguns jugadors del Alcoià que segons a dit el Montes a mitja part i final del partit tmb, s'han encarat amb els nostres jugadors amb insults i paraules com: "estais undidos", " bajareis",etc...

El millor: 3 punts que ens tornen a pujar la moral i reconcilien una mica l'afició i l'equip + primer gol en lliga d'un davanter.
El pitjor: l'arbitre per variar.......... i la poca professionalitat de l'Alcoià al igual que l'any passat quan en el seu estadi la paraula educació i joc net encara no la tenien massa apresa.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #49 el: 06 de Novembre de 2005, 20:15:10 pm »
estos del alcoyano son mas mataos de lo k creia
jajajajajajaajajaja jajaja, k no tienen ni radio :laugh: y no juegan a nada.
con los arbitros es normal k vayan 5.
aver si cogemos carendilla y llegamos entre los 10 priemros 

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #50 el: 06 de Novembre de 2005, 20:17:28 pm »
Tenemos ekipo para estar arriba, solo ace falta k le pongan lo k no le ponen, i un buen preparamiento fisico-tactico para k esten donde tienen k estar i conseguir el ascenso

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #51 el: 06 de Novembre de 2005, 20:20:43 pm »
Molt bona Randel la Batalla particular a casa del "contrincant" amb ajuda del Cudi, la veritat és que fa mal perdre un partit que ja el veien guanyat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #52 el: 06 de Novembre de 2005, 20:23:02 pm »
Algun dia aquest arbitre se li hauria de fer una proba psicologica. Es de frenopatic. Ensenya les tarjetes en funcio de les consecuencies d'una entrada en lloc de per la seva perillositat, deixa sense sancio una falta per sancionar una d'identica segons depres, primer ho pita tot despres no pita res per a continuacio tornar-ho a pitar tot, en definitiva de psiquiatre. Als pobres davanters no paren de pitarlis faltas en atac quan ells son els que estan sent agafats, placats. gairebe emanillats per uns defenses als que s'els permet gairebe tot fins i tot montarse a coll i be com ha fet el Kike Alcazar amb el Gallo sense que l'arbitre hagi apreciat cap falta. Aixo li fan al Ronaldinho i es falta i si m'apureu tarjeta, pero com que aquest es diu Gallo i aixo es la segona "B" donç Ajo y Agua.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #53 el: 06 de Novembre de 2005, 20:25:22 pm »
Como rabian los del alcoyano jajaja  :laugh: :laugh: :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #54 el: 06 de Novembre de 2005, 20:27:52 pm »
O per exemple quan el Pablo Sanz s'ha cansat de que l'estiguessin agafant per darrera i s'ha tret de sobre d'un cop de colze un defensa que feia de moscardot. Mal fet, però ja que l'àrbitre pitava el que no era, doncs... és el que hi havia.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #55 el: 06 de Novembre de 2005, 20:35:25 pm »
Al col.legi d'arbitres se li hauria de concedir el premi Principe de Asturias a la concordia donç fa possible possar d'acord a tothom en que son una colla d'inutils sense criteri ni sentit comu.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #56 el: 06 de Novembre de 2005, 20:39:46 pm »

KIKIRIKI !!!!!  GALLO, GALLO !!! GALLO GALLO !!!!   :yes:
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #57 el: 06 de Novembre de 2005, 20:41:20 pm »
Per fi s'ha tornat a guanyar i vejam si d'una punyetera vegada en resulta un punt d'inflexió

Per cert, l'àrbitre ha esta fatal, per moments semblava una mena de psicòpata i ha perjudicat clarament al Sabadell, no pas a l'Alcoià (què hipòcrita l'entrenador de l'Alcoià). Al Sabadell li ha estafat dos penals i no li ha pitat a favor moltes faltes clares. Però  a l'arbitrot en qüestió, no li ha sortit bé i el Sabadell ha guanyat igualment.

Que es foooooooti.

:bandera Visca el Sabadell !!!!!  :bandera
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #58 el: 06 de Novembre de 2005, 20:41:33 pm »
O per exemple quan el Pablo Sanz s'ha cansat de que l'estiguessin agafant per darrera i s'ha tret de sobre d'un cop de colze un defensa que feia de moscardot. Mal fet, però ja que l'àrbitre pitava el que no era, doncs... és el que hi havia.

mes que re en pricipi no havia pitat res, i al girar-se i veure un defensa de lalcoyano al terra i am la ma a la kara a pitat i no savia si treure groga o vermella, perque no savia kom avia sigut i els de lalcoyano li naven dient "tarjeta" "tarjeta! i señalan al pablo sanz...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #59 el: 06 de Novembre de 2005, 20:51:01 pm »
Si ha hagut de ser el línier grassonet (no sé com es deia) el que l'indiqués quin jugador estava per allà quan ha passat l'acció :icon_exclaim:
Això si... tampoc sabia que havia passat. Si és que, aquesta tripleta arbitral... dolents, dolents seria poc... millor: PÈSIMS :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: