Autor Tema: CE SABADELL - CD ALCOYANO  (Llegit 12948 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Re: Per fi em guanyat
« Respondre #60 el: 06 de Novembre de 2005, 20:52:11 pm »
Sí, per fi hem guanyat i això ens ha permès sortir de la zona de descens i fins i tot de la promoció, però la situació encara és bastant incòmode.

Fa una mica de ràbia veure com un equip tan defensiu i sobretot tan limitat com l'Alcoià, almenys pel que s'ha vist avui, pugués anar 6è o 7è a la classificació. És una altra mostra de que el nivell del nostre grup és bastant baix i de que hi ha molta igualtat, sens dubte. De moment, després de l'Hospitalet, l'Alcoià m'ha semblat l'equip més dolent del grup.

El proper partit serà al camp de l'Alacant, que últimament se li dona bastant bé al Sabadell, però és un camp molt difícil, sens dubte. Una segona victòria seguida i la primera a domicili aniria fantàstic per la moral dels jugadors, del tècnics i de l'afició. Tal com està ara mateix la classificació, si el Sabadell encadenés un parell de victòries seguides, escalaria moltes posicions i tindria a tir els llocs de privilegi. Toquem fusta!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: CE SABADELL - CD ALCOYANO
« Respondre #61 el: 06 de Novembre de 2005, 21:33:31 pm »
M'ha fet molta gràcia llegir els cometaris d'aquest foro. Que vagin en compte l'Iván i el Garcés quan vagin allí jejejeje  :police:

Avui la 1a part, fluixeta per part dels 2.
A la 2a MOLT BÉ. Jo he rajat molt de la mala actitud de molts partits d'aques any, i avui he de dir que a la 2a part han demostrat que tenen collons i que han jugat força bé. La victoria és més que merescuda, i l'entrada del Medina s'ha notat per bé. El que no pot jugar és l'Iglesias. Un autèntic PAQUET. Que no jugui més. No aporta res de bo a l'equip i de passades bones....... doncs potser 1 avui. Dic bones, les que fa cap emdavant, les que passa enrrera no las conto....  :ko

Tres puntets, i ara toca almenys 1 empat a Alicante  :icon_exclaim: Jo crec que guanyarem 1 a 2  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #62 el: 06 de Novembre de 2005, 21:45:29 pm »
Jo trovo a faltar un mig del camp, em guanyat per coratge i per ganes, però jo espero més pk se k akest ekip pot donar més de si, els gols la veritat esk no han sigut de jugades colectives, en Cañades amb una gran jugada individual, deixa a dos jugadors plantats i marca el gol (de revot), despres un gol de pilota parada, en k la falta es produeix per una altre individualitat. En Medina a la segona part ha repartit el joc una mica però no es suficient, això si em millorat respecte el partit de L'hospi, ja k del patada i perdre la pilota, em pasat al patada i disputar-la.

Vinga el proxim partit el guanyarem ja sigui pk correm més k el rival.

salu2 ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Per fi em guanyat
« Respondre #63 el: 06 de Novembre de 2005, 22:14:32 pm »
Jordineng quin partit has vist l'orife marcar? desde la grada?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Tres punts d´or
« Respondre #64 el: 06 de Novembre de 2005, 22:30:08 pm »

Victòria autènticament balsàmica del C.E.sabadell, que sobretot a la segona part, ha posat l´actitud que es notava a faltar en tots els altres partits anteriors, excepte el del Terrassa.  Diria que ha sapigut jugar a l´Alcoyano amb les seves mateixes armes (ordre defensiu, disciplina tàctica i lluita constant).  A partir d´aquí, la capacitat de definició i la "chispa" de 5 minuts providencial han marcat la diferència, en un partit que, injustament, s´havia complicat molt.

Era bàsic, tal com havia comentat durant la setmana, acabar el partit amb 11.  Avui s´ha sapigut fer i s´ha pogut amarrar una important victòria, que en el cas del dies del Sant Andreu i Benidorm va ésser només empat, en gran part motivat per aquesta circunstància.

Començara ja el cicle golejador del "trident" d´atac?.  El gol de Gallo es veia venir durant les últimes semanes.  A veure si Madrigal ho aconsegueix també a la seva terra diumenge que ve.

Els seguidors del C.E.Sabadell ens emportem molts disgustos, però l´"èpica" que tenim en alguns moments i partits concrets a la NCA és impagable.

Felicitats per tota l´afició i a seguir sumant.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #65 el: 07 de Novembre de 2005, 00:52:10 am »
Sencillament, un bon partit també a la primera part, el problema han estat els nervis.
Vull donar les gràcies al entrenador del Alcoyano, ja que m'ha ajudat molt a treure l'estres acumulat durant les últimes setmanes, han estat deu minuts que el mai oblidara  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #66 el: 07 de Novembre de 2005, 12:09:05 pm »
http://www.diarioinformacion.com:/secciones/deportes/deportes.jsp?pVar=1131361660353#
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

davisabadell

• Visitant
PARTIT ABURRIT
« Respondre #67 el: 07 de Novembre de 2005, 12:45:08 pm »
Esteu contents amb el partit d'ahir????Jo no!!!Si,vem guanyar,però crec que no vem jugar gens bé....
Creieu en l'alineació que va fer Montes per deixar-la com a 11 titulars???
No em va gradar gens ni Sergio Iglesias,ni Pablo Sanz(que anava caminant tota l'estona),ni....
Per mi va ser un partit aburridíssim,fins l'últim quart d'hora quan van començar a caure gols

benji_sbd20

• Visitant
Re: PARTIT ABURRIT
« Respondre #68 el: 07 de Novembre de 2005, 12:48:24 pm »
Estic dacord amb tu si posesim mes ganeres aconseguiriem millors resultats perque cualitat hi ha

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #69 el: 07 de Novembre de 2005, 14:44:00 pm »
La primera part si k va ser aburridissima, pero la segona no va estar malament  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #70 el: 07 de Novembre de 2005, 14:46:05 pm »
Doncs per mi va ser un dels millors partits del  :scut amb diferència... :yes: :ok Va haver moments d'aburriment, pero pel meu gust, van ser molt pocs ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #71 el: 07 de Novembre de 2005, 15:04:00 pm »
Bien , bien , fuera Alcoyanistas jejeje  :laugh:.Sabadell 2-Alcoyano 1 . Vaya remontada con el 0-1 uno ya pensaba en q iban a perder. En 2 partidos q he ido a ver el Sabadell dos victorias por 2-1 contra el Terrassa y contra el Alcoyano. Parece q le doy suerte al Sabadell ... Mala suerte tuvo el Terrassa en perder 1-0 al campo del Levante B que ahora es el nuevo lider. No pasa nada ahora ganaremos al Osasuna B en casa. Ahora la liga está más igualada. Ahora a sacar un empate al campo del Alicante un rival muy complicado que seguro estará arriba.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #72 el: 07 de Novembre de 2005, 15:16:05 pm »
Però si el Pablo Sanz va jugar molt bé! Tu quin partit has vist?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #73 el: 07 de Novembre de 2005, 17:34:48 pm »
Tendras que venir siempre...  :yes:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #74 el: 07 de Novembre de 2005, 17:40:42 pm »
Yo tambe opino que el Pablo Sanz ho va fer molt be, va donar molt caracter i va recuperar un munt de pilotes i no va perdre gaires. En cuant al partit, no va ser aburrit, no voldras un partit de 5-0 a casa no??  :no:

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #75 el: 07 de Novembre de 2005, 17:56:50 pm »
El partit va ser molt bo per part dels dos equips. El problema q té la gent q no li va agradar  és q es pensa q el futbol és només atacar i atacar, però, en aquests moments, el més important són els punts, i ahir els vàrem aconseguir. L'únic q no entenc és el tema Orife, però confio en el montes i si ho va fer és per alguna rao. Ahir van jugar tots amb un parell. Si l'alcoià només va arribar un cop...  és pq defensivament juguem molt bé.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #76 el: 07 de Novembre de 2005, 18:12:58 pm »
doncs noi vem veure partits diferents,ahir el pablo sanz va estar molt be donant força al mig del camp i tallant moltissimes pilotes

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #77 el: 07 de Novembre de 2005, 18:48:58 pm »
Home... no em pots dir que Pablo Sanz no va estar bé, ja que les va lluitar totes al centre, va tallar molt joc del rival i a més va intentar donar criteri (altre cosa que arribessen) a les sortides de l'equip.

A vegades, la feina bruta de mig del camp, no es nota tant, però hi és. I a vegades totes aquestes accions poc valorades de cara a l'espectacle, son les que et fan guanyar el mig camp i et provoquen menys accions en contra i més a favor.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 07 de Novembre de 2005, 18:52:04 pm »
En 2 partidos q he ido a ver el Sabadell dos victorias por 2-1 contra el Terrassa y contra el Alcoyano. Parece q le doy suerte al Sabadell ...

Òstra :icon_exclaim:

Haver-te identificat, pregunta per mi, que t'invito a una  :beer al proper partit que vinguis :icon_exclaim:

Si t'estem 'convertint' i tot en un aficionat  :bandera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #79 el: 07 de Novembre de 2005, 19:07:55 pm »
LLAVORS NO FALTIS A CAP PARTIT ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009