Autor Tema: PLORAMIQUES  (Llegit 2342 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat aiuix

• Aleví
  • Missatges: 49
PLORAMIQUES
« el: 07 de Novembre de 2005, 09:42:48 am »
Vaig anar a veure el partit i lamento si molesto al "forumat" però us he de dir que són uns ploramiques tan els jugadors com l'afició, criticant a l'àrbit (amb raó pk era terrible), però moltes accions dels jugadors del CE són llençaments a la piscina, cosa k prefereixen abans de lluitar la pilota, són bastant g***** ja us ho diré, només han corregut quan els hi han marcat el gol, gol k si en comptes de protestar tant haguéssin corregut més no ens l'haurien marcat en la vida, pots aixecar la mà reclamant un fora de joc, però no pots aturar-te tu i tota la defensa abans de que l'àrbit hagues pitat res

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: PLORAMIQUES
« Respondre #1 el: 07 de Novembre de 2005, 11:01:24 am »
Doncs jo no estic gens d'acord amb tu, els dos penals han estat clarissims, però de llibre. Això si, un dels dos l'arbitre no ho podia veure, pero el linier SI i no ho ha pitat, en quant a que hem reaccionat amb el seu gol, tampoc, ja que tota la segona part ens hem menjat al rival, aixi que no se quina mena de partit has vist tu...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat aiuix

• Aleví
« Respondre #2 el: 07 de Novembre de 2005, 15:20:21 pm »
he vist el mateix k tu, però jo sóc més objectiu (suposo k al no ser soci i només venir de tant en tant), amés de cridar tant als àrbitres (cosa k passa kada partit k vinc) haurieu de cridar més als jugadors k son uns mantes i uns jetes, començant pel cañadas i acabant pel chiki..., tenim la mala sort d'estar a 2a. B i no poder veure la repetició de les jugades i l'analisis per la tele, pk t'asseguro ke sus desmontarien moltes teories..., els jugadors es tiren a la piscina abans de lluitar la pilota, prefereixen picar pilotada amunt abans que tocar-la i córrer una mica, els laterals són passius i només carrilen en contades ocasions, rès uns g*****, el Sabadell no és un equip de moltíssima qualitat ni creia tampoc en l'ascens, però estan on estan per GANDULS!!, i el públic els hi hauria de fer saber, només ke krideu als arbits i els jugadors ja tenen l'excusa per a culpar a algú de la derrota de l'equip i tbé l'excusa per tirar-se i per fotre el capullo...TOT I K SÉ KE L'ÀRBITRE S'HA EKIVOCAT MOLTES VEGADES AVUI, AMB AKESTA ACTITUT L'EQUIP NO REACCIONARÀ MAI, s'han d'acabar les excuses, ni kels pitin 3 penals en contra i 2 fores de joc k no ho siguin AKEST EKIP HA D'ESTAR MÉS AMUNT I FOTRA-HI MÉS PEBROTS. (+ igual ki no estigui d'acord no em fareu canviar d'opinió)

wimpi

• Visitant
« Respondre #3 el: 07 de Novembre de 2005, 15:30:02 pm »
no crec ke el ke has definit es pugui descriure am el mot "ploramiques", en tot cas digues: kejicas, subjectius, tocacollons arbitrals, exageradors.....   pero ploramikes? jo no vai plorar ahir....

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #4 el: 07 de Novembre de 2005, 18:06:48 pm »
Mira aiuix. només dir-te que no m 'he pres la molèstia ni d'acabar de llegir els teus dos sublims missatges per contestar. En el futbol, no existeix el terme "objectiu" i menys amb tot el q vam patir ahir.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 07 de Novembre de 2005, 18:15:12 pm »
Aiuix si t'hi vas fixar... quants jugadors van protestar després de que markessin el gol? Cap! Així que potser no ho son tant de ploramikes ni kejikes ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 07 de Novembre de 2005, 18:46:25 pm »
gol k si en comptes de protestar tant haguéssin corregut més no ens l'haurien marcat en la vida, pots aixecar la mà reclamant un fora de joc, però no pots aturar-te tu i tota la defensa abans de que l'àrbit hagues pitat res

En això és en lúnic en que estic d'acord amb tu.
Una jugada no està invalidada fins que l'àrbitre pita i assenyala la infracció. El que van fer de no seguir-la va ser un gran error, ja que el línier no podia veure mai l'off-side, ja que el paio estava més atent a les queixes d'un jugador alcoià que al joc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #7 el: 07 de Novembre de 2005, 19:08:19 pm »
Quines tonteries...
Els meus ulls han vist 45 minuts de lluita a tope per part del nostre  :scut

El canvi de mentalitat al descans a sigut brutal i això déu haber sigut per una bronca d'aupa del Sr. Montes als jugadors.

Esperem que sigui un punt d'inflexió.
Honor al Sabadell

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 07 de Novembre de 2005, 20:54:19 pm »
Doncs jo estic d'acord amb l' Aiuix, veritat que l'arbitre era dolentot pero pels dos bandols, ara que nosaltres estem fets uns pisineros impresionants tot per a no correr....... la nostra afició que està agafant la mala mania de donar sempre les culpes a l'arbitre (suposo que sera la impotencia de veure que l'equip no juga com hauria de jugar....), ahir em va decebre força insultant a l'arbitre quan encara no duiem ni 1/3 de partit.... 5 min dsp de treure la targeta de criatura del Sergio Iglesias (totalment merescuda), al final ens agafaran mania per a ser l'afició ploramiques d la categoria i no vull que passi aixo, tiguem paciencia (jo soc el primer q el dia del derbi l'hagues matat al l'arbitre) pero ahir no crec q ni hagues per tan.....

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #9 el: 07 de Novembre de 2005, 21:43:55 pm »
Los arbitros son muy malos .El de ayer la primera parte se la ha tirado todal encontra del SABADELL.Era rozar auno del ALCOYANO y falta.Tanbien venia con la leccion aprentida ,de no pitar faltas al porte del area.Por lo menos habido dos.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 07 de Novembre de 2005, 22:36:43 pm »
he vist el mateix k tu, però jo sóc més objectiu (suposo k al no ser soci i només venir de tant en tant), amés de cridar tant als àrbitres (cosa k passa kada partit k vinc) haurieu de cridar més als jugadors k son uns mantes i uns jetes, començant pel cañadas i acabant pel chiki..., tenim la mala sort d'estar a 2a. B i no poder veure la repetició de les jugades i l'analisis per la tele, pk t'asseguro ke sus desmontarien moltes teories..., els jugadors es tiren a la piscina abans de lluitar la pilota, prefereixen picar pilotada amunt abans que tocar-la i córrer una mica, els laterals són passius i només carrilen en contades ocasions, rès uns g*****, el Sabadell no és un equip de moltíssima qualitat ni creia tampoc en l'ascens, però estan on estan per GANDULS!!, i el públic els hi hauria de fer saber, només ke krideu als arbits i els jugadors ja tenen l'excusa per a culpar a algú de la derrota de l'equip i tbé l'excusa per tirar-se i per fotre el capullo...TOT I K SÉ KE L'ÀRBITRE S'HA EKIVOCAT MOLTES VEGADES AVUI, AMB AKESTA ACTITUT L'EQUIP NO REACCIONARÀ MAI, s'han d'acabar les excuses, ni kels pitin 3 penals en contra i 2 fores de joc k no ho siguin AKEST EKIP HA D'ESTAR MÉS AMUNT I FOTRA-HI MÉS PEBROTS. (+ igual ki no estigui d'acord no em fareu canviar d'opinió)
Que menos que decirte que ya he visto algunas jugadas en la tele, las que han dado, y despues del remate de cabeza de Medina que va al palo, uno de los penaltis que se reclamaron se ve que es clarisimo, simplemente cuando gallo va a por el balon le empujan, arrollan o como lo quieras decir por detras, sin hacer teatro. Ademas, en la jugada del gol nadie se queda parado quejandose, simplemente quando empezo la jugada ya le comente a mis compañeros que estavan en el campo con migo que nos havian pillado en bragas, en inferioridad, y nos la ivan a colar. Asi fue (no kiere decir que sea un pitoniso), simplemente quiero demostrar que no fue por quejarse, sino por que estavamos descaradamente a por el gol.
Y bueno, ya que como dices que no cambiaras de opinion, pos mejor dejamos el tema.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat aiuix

• Aleví
« Respondre #11 el: 08 de Novembre de 2005, 09:05:59 am »
efectivamente, la única jugada clara, el penalty a Gallo..., nada más, la mayoria de faltas k se reclamaron fueron picinazos descarados... Y, bien, vale, dejemoslo  :-X (pero hasta k no estemos de media clasificación pa rriba...no pararé...  >:D )

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #12 el: 08 de Novembre de 2005, 20:54:52 pm »
Que bé, criticar a l'equip en l'únic partit que TOTS han suat la samarreta  :clap :clap

Esperem que a partir d'ara es jugui igual que amb l'Alcoyano perquè ben segur que obtindrem millors resultats. I jo prefereixo perdre jugant com aquest partit que guanyar com el dia de l'Alfaro.
Honor al Sabadell

Desconnectat aiuix

• Aleví
« Respondre #13 el: 09 de Novembre de 2005, 08:48:33 am »
suar la samarreta  :icon_question: :icon_question:  :laugh: , si, sobretot la primera part no?, collons, ara m'adono k kom deuen haver sigut els altres partits si amb akest esteu contents..., no sigueu tant condescendents amb els jugadors que son uns jetes..., feu-me cas, se'ls hi ha de fotre més canya a ELLS i no als del pitu... vinga, de bon rotllo, ja no critico més, com deia el el superman... AMUNT, AMUNT I FORA!!! (era el superman?  ??? )

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #14 el: 09 de Novembre de 2005, 09:55:26 am »
què vols q el públic local xiuli als jugadors locals? aquesta no és la manera d'ajudar... sino la manera de fer q partits com el de l'altre dia no es guany. pressionar als àrbitres -independentment de l'actuació- és molt més eficient psicològicament q enfonsar als propis jugadors. És la meva opinió... i és q no entenc quan es diu "donar canya als jugadors". Això posat a la pràctica què vol dir?  ???
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #15 el: 09 de Novembre de 2005, 12:55:08 pm »
suar la samarreta  :icon_question: :icon_question:  :laugh: , si, sobretot la primera part no?, collons, ara m'adono k kom deuen haver sigut els altres partits si amb akest esteu contents..., no sigueu tant condescendents amb els jugadors que son uns jetes..., feu-me cas, se'ls hi ha de fotre més canya a ELLS i no als del pitu... vinga, de bon rotllo, ja no critico més, com deia el el superman... AMUNT, AMUNT I FORA!!! (era el superman?  ??? )

No estic dacord amb tu, als arbitres se li ha de fotra molta pressió k se estan rient de nosaltres cada cop k venen aki, i als jugadors se'ls ha de animar a tope!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #16 el: 09 de Novembre de 2005, 13:27:06 pm »
Els jugadors si convé ja els critiquem aquí un cop acabat el partit ( que ja ho fem i massa sovint per desgràcia).

En quan a aquesta defensa dels del xiulet sembla que siguis àrbitre o familiar d´algún.
Per un general son lamentables i si a sobre són concients que pitin el que pitin a la NCA marxaran tan panxos doncs responsabilitat 0
Sempre he defensat que s´ha de presionar al màxim a l´árbitre perquè com a mínim no ens marquin en contra, si a sobre davant el dubte escombra cap a casa millor que millor