El primer de tot es demanar disculpes als moderadors del forum perque se que aquest misatge no ha d'anar aqui, pero prego que el deixin uns dies avanç de mourel, perque aquest es l'apartat mes llegit. Gracies.
Que esta pasant a aquest forum????M'explico, ultimament han sorgit uns cuants "amics veins" que entren aqui al foro a aixecar pols i res mes,si no tenen res millor a fer alla ells. Pero ho sento molt la culpa es nostre i res mes que nostre, perque senyors si ja sabem qui son perque cuan obren un nou tema us molesteu en contestarli?? si es que ni tan sols ens hauriem de molestar en llegir-lo, jo es que no em molesto ni en obrirlo,ja es cansaran de que no li fagi cas ningu i si no doncs es igual alla ells. Per cert en aquest sac hi fico tambe a d'altres "personatges" com per exemple el tal benji, que sempre te una conducta mes que deplorable. Senyors si sabem qui son i que no aporten res al foro, pasem d'ells i llestos. Jo no demano ni que siguin censurats, perque tothom pot dir el que pensa amb respecte i un saber estar, pero tota aquesta gent ha demostrat que no son ni persones(com diria el neng). Vui fer una excepcio i es el "Vei" que sempre a entrat a aquest foro defensant el seu equip
jejeje pero amb molt de respecte cap al nostre i una coherencia en les seves paraules.
Tambe volia fer una peticio senyors.....no obrim tants posts per tractar els mateixos temes constanment, es a dir si ja hi ha un post que posa per exemple Sabadell-Alcoia, cuan acavi el partit tots els comentaris envers a aquest enfrontament feu-lo en aquest post i no obrir cada un un post amb...."por fin hemos ganado"..."otro gol de cañadas"...."por fin marca gallo" etc etc etc perque al final un es torna boig i ja no sap on escriure.
Sento si algu es sent ofes(menys els esmentats al principi evidenment) pero es el que penso, i es una bona manera de mantenir un ordre i una mica d'organitzio al foro i no tornar bojos tambe als moderadors que no poden esta constanment movent posts i temes d'un lloc a l'altre.
I res mes, una salutacio a tots els que estimem aquest equip i la nostra ciutat.