Autor Tema: Fantàstiques declaracions del nostre directiu Arnau Isard a l'Arlequinat  (Llegit 4849 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Sr. Isard

Del tot improcedents les crítiques que avui ha fet a l'Arlequinat referides al nostre ex-entrenador Sr. Ramón Moya...i més quan vostè era directiu en l'etapa en la que ell era  entrenador...

Per valorar l'actual entrenador...no cal deixar per terra la labor del Sr. Moya...i  no tinc perquè recordar-li les fites assolides en l'equip del que vostè n'és directiu...

Els seus comentaris mai els criticaria si vinguéssin d'un soci o aficionat del nostre Centre d'Esports, però tractant-se d'un directiu les trobo, francament, del tot fóra de lloc i mostren fins i tot el rebuig de la nostra història recent...

Ho sento, però la seva intervenció diu molt poc a favor d'alguns directius del nostra preuat  :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Fantàstiques declaracions del nostre directiu Arnau Isard a l'Arlequinat
« Respondre #1 el: 28 de de 2011, 23:16:11 pm »
Que s'ha dit  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 28 de de 2011, 23:25:24 pm »
El que ha dit és el que potser pensem molts aficionats, però que mai penso pot dir un directiu que ja ho era en l'època del Moya...

Que ara juguem amb el Carreras molt bé a futbol...que això mai ho havíem vist en l'època del Moya, que era un entrenador resultadista...que quan marcavem tal com va fer ahir amb la Grama tots a darrera...etc

No recorda el que va assolir en Moya quan ell era Directiu ?. Aquestes declaracions són del tot aceptaables si venen de qualsevol soci o aficionat, però d'un Directiu que ho era en l'etapa Moya les trobo del tot desencertades....

I fins i tot van en contra de la història recent del  :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 28 de de 2011, 23:27:51 pm »
Ha dit coses que molts pensem, com per exemple que el partit d'ahir escenifica el passat del CE Sabadell, amb Ramon Moya a la banqueta, jugant a pilotada llarga i quan marcàvem ens tiràvem tots cap darrera i a patir, i que en canvi amb Carreras es juga a futbol, jugant la bola i anant a per els partits des del minut 1.

Però dit per un directiu, i amb les paraules que ha fet servir, no queda de club senyor. La veritat és que s'ho podia haver estalviat o podia haver tingut més diplomàcia en la seva intervenció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 28 de de 2011, 23:38:12 pm »
Ha dit coses que molts pensem, com per exemple que el partit d'ahir escenifica el passat del CE Sabadell, amb Ramon Moya a la banqueta, jugant a pilotada llarga i quan marcàvem ens tiràvem tots cap darrera i a patir, i que en canvi amb Carreras es juga a futbol, jugant la bola i anant a per els partits des del minut 1.

Però dit per un directiu, i amb les paraules que ha fet servir, no queda de club senyor. La veritat és que s'ho podia haver estalviat o podia haver tingut més diplomàcia en la seva intervenció.

I menys dit per un directiu que ja ho era en tota l'etapa Moya...

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
« Respondre #5 el: 29 de de 2011, 00:50:53 am »
Es que ja no recordem que la trajectoria de Moya va ser excelent.
Primer any varem pujar a Segona B, segon any varem mantenir l'equip a mitja tabla i al tercer any play-off amb robatori a Irun.
Al menys aixo es el que deiem tots llavors, oi !!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #6 el: 29 de de 2011, 01:15:04 am »
A mi em va dir un ocellet que quan la grama va marcar el 1-0 el Sr Moya va fer un " corte de mangas " a la aficio del sabadell.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #7 el: 29 de de 2011, 06:13:24 am »
Pues desde mi humilde punto de vista creo que el partido de la Grama no lo gano para nada el Sr. Carreras.Para mi el merito es de los jugadores y de la aficion, pues desde el primer partido,aun estoy esperando que cambie algun dia el sistema y no lo hace nunca (lo mismo que Moya).
Ningun entrenador del Sabadell a tenido nunca una plantilla tan amplia y con tanta calidad como este hombre.Ya dije antes que todo lo que no sea Playoff, con esta plantilla seria un gran fracaso.
No quiero restarle el merito que tiene, el querer dar ese estilo vistoso a su juego, pero creo que el Domingo tuvo mucha suerte.Tal vez hoy, en caso de derrota, huviera sido muy criticado.
Millor Seguidor

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 29 de de 2011, 07:06:30 am »
A mi tampoc m´han agradat aquestes declaracions....

Una cosa és que valorem la trajectòria de Lluís Carreras, molt bona si establim un balanç general, tant en resultats com en proposta de joc i més si això ho posem en relació a un pressupost que s´havia reduït i que pot arrivar fins i tot a tindre un "final feliç".

L´altra és que per remarcar això, s´hagi de recórrer a la comparativa;  "aquest sí i l´altre no".... no em sembla correcte des d´un mitjà de comunicacií i/o des d´un  punt de vista directiu i tampoc em sembla just si tenim en compte que Ramón Moya, amb totes les limitacions que se li pugui adjudicar, va agafar una entitat a Tercera trencada moralment pel descens i al cap de dues temporades, va faltar només que un desaprensiu validés un gol legal i 180 minuts més per deixar l´equip a Segona A.

I no recordo tampoc que a la temporada 2006-2007 o 2008-2009 ningú comentés que "Moya sí" i en canvi "Pere Valentí Mora o Manolo Fernández, no".  Si hagués estat així, hagués sigut el primer en criticar-ho, fos forero, directiu o jugador.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #9 el: 29 de de 2011, 13:50:25 pm »
Pues desde mi humilde punto de vista creo que el partido de la Grama no lo gano para nada el Sr. Carreras.Para mi el merito es de los jugadores y de la aficion, pues desde el primer partido,aun estoy esperando que cambie algun dia el sistema y no lo hace nunca (lo mismo que Moya).
Ningun entrenador del Sabadell a tenido nunca una plantilla tan amplia y con tanta calidad como este hombre.Ya dije antes que todo lo que no sea Playoff, con esta plantilla seria un gran fracaso.
No quiero restarle el merito que tiene, el querer dar ese estilo vistoso a su juego, pero creo que el Domingo tuvo mucha suerte.Tal vez hoy, en caso de derrota, huviera sido muy criticado.

A raiz de la expulsión de Azparren, minuto 60 aprox., pasemos a jugar con 3 defensas. Otro entrenador hubiera sacado a Pagès y hubiera quitado a un delantero.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #10 el: 29 de de 2011, 14:12:56 pm »
Jo penso que Moya mereix tots els respectes, i més d'una directiva que va confiar en ell uns quants anys. Això de retreure-li ara la seva manera d'afrontar partits em sembla lamentable. Va fer grans coses pel club amb apenes tres anys i de poc ens puja a Segona amb un equip que no era ni molt menys el millor del grup ni de la categoria.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #11 el: 29 de de 2011, 14:20:14 pm »
A mi tampoc m´han agradat aquestes declaracions....

Una cosa és que valorem la trajectòria de Lluís Carreras, molt bona si establim un balanç general, tant en resultats com en proposta de joc i més si això ho posem en relació a un pressupost que s´havia reduït i que pot arrivar fins i tot a tindre un "final feliç".

L´altra és que per remarcar això, s´hagi de recórrer a la comparativa;  "aquest sí i l´altre no".... no em sembla correcte des d´un mitjà de comunicacií i/o des d´un  punt de vista directiu i tampoc em sembla just si tenim en compte que Ramón Moya, amb totes les limitacions que se li pugui adjudicar, va agafar una entitat a Tercera trencada moralment pel descens i al cap de dues temporades, va faltar només que un desaprensiu validés un gol legal i 180 minuts més per deixar l´equip a Segona A.

I no recordo tampoc que a la temporada 2006-2007 o 2008-2009 ningú comentés que "Moya sí" i en canvi "Pere Valentí Mora o Manolo Fernández, no".  Si hagués estat així, hagués sigut el primer en criticar-ho, fos forero, directiu o jugador.
Jo penso que Moya mereix tots els respectes, i més d'una directiva que va confiar en ell uns quants anys. Això de retreure-li ara la seva manera d'afrontar partits em sembla lamentable. Va fer grans coses pel club amb apenes tres anys i de poc ens puja a Segona amb un equip que no era ni molt menys el millor del grup ni de la categoria.
Totalment d´acord amb aquestes afirmacions,TOTS,i quan dic TOTS,vull dir TOTS,LI HEM D´ESTAR AGRAITS AL SR.MOYA PER TOT EL QUE VA FER QUAN ELL ERA EL MAXIM RESPONSABLE TECNIC DEL NOSTRE SABADELL !!! :xin-xin :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #12 el: 29 de de 2011, 14:26:27 pm »
Doncs jo penso q te tota la rao i tot el dret de diro, si es el que pensa, nose pq sa de criticar q una persona expresa la seva opinio i mes veien q el senyor Moya ens va dedicar un corte de manga quan va marcar la grama, per mi tots els respectes q mereixia els a perdut.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #13 el: 29 de de 2011, 14:34:19 pm »
Doncs jo penso q te tota la rao i tot el dret de diro, si es el que pensa, nose pq sa de criticar q una persona expresa la seva opinio i mes veien q el senyor Moya ens va dedicar un corte de manga quan va marcar la grama, per mi tots els respectes q mereixia els a perdut.

Això del "corte de mangas" voleu dir que és veritat? jo estava al camp i no vaig veure res d'això ni a ningú al meu voltant comentant-ho.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #14 el: 29 de de 2011, 14:42:34 pm »
A mi em va dir la meva xicota, que quan van marcar ells, es va girar i ens va fer un corte de mangas, jo tampoc ho vaig veure, mes que res perque estava miran't al camp, pero aixo es el que va dirme i no veig perque m'hauria de mentir.

De fet, quan vam marcar el segon, algu va cridar " haz un corte de mangas ahora moya "

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 29 de de 2011, 14:48:20 pm »

Això del "corte de mangas" voleu dir que és veritat? jo estava al camp i no vaig veure res d'això ni a ningú al meu voltant comentant-ho.

El Sr. Moya tant quan era el nostra entrenador i fins i tot quan va deixar de ser-ho...sempre ha fet declaracions valorant a l'afició del Sabadell...Mai ha tingut un retret en contra de l'afició arlequinada...sinó tot el contrari.

Podeu consultar hemeroteques.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
« Respondre #16 el: 29 de de 2011, 15:09:54 pm »

El Sr. Moya tant quan era el nostra entrenador i fins i tot quan va deixar de ser-ho...sempre ha fet declaracions valorant a l'afició del Sabadell...Mai ha tingut un retret en contra de l'afició arlequinada...sinó tot el contrari.

Podeu consultar hemeroteques.
pero diumenge va fer un gest q pel q he llegit mes amunt no vaig ser l'unic q el vaig veure i a mi com a aficionat del sabadell no em va agradar gents pq l'aficio mai li vam faltar el respecte

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #17 el: 29 de de 2011, 15:29:19 pm »
Això del corte de mangas no m'ho crec. Jo el vaig veure tot el partit gesticulant molt vistosament, com és habitual en ell. I encara que ho hagués fet (que és altament improbable) m'és absolutament igual i no canviaré la idea que tinc d'ell.  A més, és un home que sempre que pot va a la NCA el diumenge a veure el partit de l'equip que va entrenar durant 3anys.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 29 de de 2011, 15:42:54 pm »
Això del corte de mangas no m'ho crec. Jo el vaig veure tot el partit gesticulant molt vistosament, com és habitual en ell. I encara que ho hagués fet (que és altament improbable) m'és absolutament igual i no canviaré la idea que tinc d'ell.  A més, és un home que sempre que pot va a la NCA el diumenge a veure el partit de l'equip que va entrenar durant 3anys.

I si l'hagués fet...com es pot afirmar que anava, precisament, cap a l'afició arlequinada...?

Però, a més el tema d'aquest post no és precisament aquest...

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
« Respondre #19 el: 29 de de 2011, 15:57:14 pm »

I si l'hagués fet...com es pot afirmar que anava, precisament, cap a l'afició arlequinada...?

Però, a més el tema d'aquest post no és precisament aquest...
pero si es parla de lo q es parla en el post sa de dir tot, pq puse li va molestar aquest gest