Doncs jo penso q te tota la rao i tot el dret de diro, si es el que pensa, nose pq sa de criticar q una persona expresa la seva opinio i mes veien q el senyor Moya ens va dedicar un corte de manga quan va marcar la grama, per mi tots els respectes q mereixia els a perdut.
El primer que vull dir, es que tal com està l'equip, no és moment de discussions, ni baralles, però alguns senyors es pensen que el Sabadell és de quatre, i segueixen fent molt de mal!!!
Doncs no pensava jo que la tasca d'un directiu és criticar els exentrenadors, públicament!!!
Pobre de mi, jo que em pensava que estan per buscar solucions perquè el club vagi com una bassa d'oli, (i no preocupar-se, si l'entrenador contrari fa botifarres) però sembla que no, com tot això que diu Sexeibirra. que té més raó que un sant
Agraïments i pals del cap de setmana i jo afegeixo la última del Senyor President, plorant com un posseït que no hi ha diners, i ha de sortir l'alcalde a apagar el foc, com si a Sabadell no haguessin problemes, per exemple la contaminació.
Recomano als directius, que es dediquin al Seu, i que ho facin el millor possible (que vist el vist fins ara, no és gens difícil)