Autor Tema: J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3  (Llegit 38157 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3
« Respondre #160 el: 10 de Abril de 2011, 21:42:39 pm »
Y de nuevo la afición de 10. Desde casa solamente se oía a la afición ARLEKINADA. Sois (somos) muy grandes...

Salud, suerte y por el primer puesto.

pues hoy no ha sido ni mucho menos de los mejores días... la Afición del Sant Andreu se han pasado los 90 minutos enteros animando aunque la nuestra no se ha quedado corta.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport
« Respondre #161 el: 10 de Abril de 2011, 21:43:10 pm »
GRAN victoria, y grande que por fin hayamos hecho un partido de 2aB para ganar los 3 puntos. Me da igual si hemos jugado mejor o peor, y me alegra enormemente que Carreras a estas alturas se de cuenta de que ya da igual jugar bien o tocar la pelota, que ahora lo mas importante es sumar y sumar y no perder

GRAN ambientazo en el Bar Gran Via Cerveseria, a tope de gente arlequinada, y mucho mas ambiente seguro que en las pobladas gradas del Narcis Sala... uhhhh que ambientazo, parecia el Ali Samí Yen.... No entiendo como no pudimos regalarles entradas en la primera vuelta para que se desplazaran en masa  a nuestro estadio.... En fin, sin palabras, y eso que se jugaban playoff

Y muy mal los de TV3.... Dando tropezientasmil repeticiones de manos e  historias raras, y luego no repitiendo el clarisimo empujon dentro del area a Eneko..... bueno, que les den tambien!

Ahora a regalarme una semana mas con la clasificación de fondo de pantalla     :icecream:

GRANDES!!!      :cheer
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport3
« Respondre #162 el: 10 de Abril de 2011, 21:43:55 pm »
Avui, apart de que s´ha guanyat 3 punts importantíssims i que l´equip i l´afició ja creuen totalment en les seves possibilitats en una comunió perfecta, s´ha aprovat una assignatura molt important de cara al "play-off", i que és el que tant demanava des de feia setmanes; que se sapigues fer variants tàctiques en funció de rival, estat del partit i camp....

En aquest sentit, s´ha parlat de "catenaccio" a la segona part.  Doncs felicito al Sr. Lluís Carreras per aquest plantejament tàctic que ens ha permès maniatar completament el joc d´atac del Sant Andreu i "amarrar" amb solvència aquests 3 punts "d´or". Això és precisament el que converteix a un equip en rocós i efectiu;  joc de toc quan es pot i defensa disciplinada de 5 quan toca.

Juvenal novament perfecte....es vegi o no es vegi, que crec que ja sí, ha de ser un jugador determinant de cara a aquest "play-off" que tant aprop es veu.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Leonderubi

• Visitant
Re:J.33: UE Sant Andreu - CE Sabadell , diumenge 10 d´abril, 17 hores per Esport
« Respondre #163 el: 10 de Abril de 2011, 21:50:16 pm »
GRAN victoria, y grande que por fin hayamos hecho un partido de 2aB para ganar los 3 puntos. Me da igual si hemos jugado mejor o peor, y me alegra enormemente que Carreras a estas alturas se de cuenta de que ya da igual jugar bien o tocar la pelota, que ahora lo mas importante es sumar y sumar y no perder

GRAN ambientazo en el Bar Gran Via Cerveseria, a tope de gente arlequinada, y mucho mas ambiente seguro que en las pobladas gradas del Narcis Sala... uhhhh que ambientazo, parecia el Ali Samí Yen.... No entiendo como no pudimos regalarles entradas en la primera vuelta para que se desplazaran en masa  a nuestro estadio.... En fin, sin palabras, y eso que se jugaban playoff

Y muy mal los de TV3.... Dando tropezientasmil repeticiones de manos e  historias raras, y luego no repitiendo el clarisimo empujon dentro del area a Eneko..... bueno, que les den tambien!

Ahora a regalarme una semana mas con la clasificación de fondo de pantalla     :icecream:

Sobretodo que le den al c****n del Gonzalvo. Una vez más Ha dado fe de sus pokas simpatías por nuestro CE SABADELL. Cómo le j**e vernos en lo más alto de la clasificación...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #164 el: 10 de Abril de 2011, 21:50:33 pm »
una pregunta, es pot veure el partit en difertit o per internet es que m'ensembla que he sortit!! :icon_mrgreen: ???
no has salido jordix

es que me han enfocado quando estava celebrando el gol i quizas tu estabas saltando i gritando como yo i no has visto la tele!
nose, si he salido seguro que me enterare por parte de algun amigo!
una pregunta, es pot veure el partit en difertit o per internet es que m'ensembla que he sortit!! :icon_mrgreen: ???
Aixi potser millor que no  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

:bigcry:

aqui teniu les imatges de la aficio,si surtiu estareu per aqui!

sant andreu 0-1 sabadell
SOM DE 2a A!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #165 el: 10 de Abril de 2011, 21:54:45 pm »
Y de nuevo la afición de 10. Desde casa solamente se oía a la afición ARLEKINADA. Sois (somos) muy grandes...

Salud, suerte y por el primer puesto.

pues hoy no ha sido ni mucho menos de los mejores días... la Afición del Sant Andreu se han pasado los 90 minutos enteros animando aunque la nuestra no se ha quedado corta.

por la tele se oian las dos como es logico pero los arlekinados que habeis ido se os a oido mucho y en algunas fases de juego mas que a ellos para ser 100/150 como siempre un 10 sobre 10 para nuestra aficion  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #166 el: 10 de Abril de 2011, 22:02:36 pm »
me dan una rabia los de Esports 3...

cuando Hiroshi le da con el pecho dicen que son manos claras, ponen la repetición y le da con el pecho pff...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #167 el: 10 de Abril de 2011, 22:12:22 pm »

Vaya que sí....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8988
« Respondre #168 el: 10 de Abril de 2011, 22:13:45 pm »

El Sabadell per història, es el tercer club mes gran de Catalunya, llògicament sempre tiren una mica cap al petit, sempre i cuan no sigui el Barça el que juga :whistle:

Un Espanyol-Sabadell, tirarien una mica mes cap al Sabadell que no pas l´Espanyol crec jo.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #169 el: 10 de Abril de 2011, 22:16:10 pm »

El Sabadell per història, es el tercer club mes gran de Catalunya, llògicament sempre tiren una mica cap al petit, sempre i cuan no sigui el Barça el que juga :whistle:

Un Espanyol-Sabadell, tirarien una mica mes cap al Sabadell que no pas l´Espanyol crec jo.
Ara no se que passaria, però quant el Sabadell estava a primera no passava, mes aviat l'ignoraven  :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #170 el: 10 de Abril de 2011, 22:58:09 pm »
http://www.resultados-futbol.com/Sabadell

que partón mirar donde pone equipo ideal

jajaj

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #171 el: 10 de Abril de 2011, 23:00:47 pm »
una vegada més voldria destacar els números del nostre equip en els partits fora de casa al llarg d'aquesta temporada, realment increible la puntuació q estem aconseguint fora de casa:

17 partits
8 guanyats
6 empatats
3 perduts

el que vindria a ser 30 pts de 51 possibles.

I ojo que a la segona volta tot això encara és més escandalós:

7 partits
5 guanyats
1 empatat
1 perdut

El que són 16 pts de 21 possibles, realment escandalós !!  i més escandalós em sembla encara el fet d'haver guanyat 4 partits seguits fora de casa, sumarem el cinquè a camp del Denia?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #172 el: 10 de Abril de 2011, 23:09:35 pm »
Partit amb molta lluita i molt dividit. Ha guanyat l'equip que simplement ha tingut la sort de marcar, i s'ha vist sobre el camp els que per mi son els dos millors porters de la categoria, i ho han demostrat amb De Navas fent una aturada impossible a un remat de cap de Pucho i Morales fent una a Joaquín, amb la punta del peu en un 1 X 1.

El nostre gol, Juvenal la ha baixat amb la mà i a mitja volta ha marcat. Jo ho he vist a pocs metres, ja que estava a la banda i davant seu, i esperava que l'àrbitre l'anul·les, però els àrbitres... si a Primera son dolents, en aquestes categories ja et pots acabar de ***** en ells.

La primera part hem tingut més la bola, i una mica més de domini territorial, però a la segona, el Sant Andreu s'ha posat les piles i ens ha creat molt més perill, Carreras ha reaccionat i ha acabat posant un 5-1-3-1, catenaccio absolut, però que ha mantingut a Miguélez, molt encerclat, per que el que és Blanco, a mi que em perdoni, però bé faria de buscar lloc a l'asil.

El més just era potser un empat, però en el futbol, tot es decideix en petits detalls, i a vegades en una jugada. També destaco que la gespa del Narcís Sala està totalment malmesa, amb bastants forats i molts pedaços que dificulten molt jugar allà.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1542
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #173 el: 10 de Abril de 2011, 23:13:00 pm »
solo tengo que decir una cosa un 10 para nuestra afición i un 10 para De Navas i otro 10 para Juvenal que hoy ha hecho un partidazo  .  eterno  ces :bandera :scut
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 516
  • el último choriso
« Respondre #174 el: 10 de Abril de 2011, 23:13:52 pm »
Partido práctico, con una segunda parte demasiado "amarrategui", pero lo importante de estos partidos es ganarlos. Lo que me parece vergonzoso son los comentarios de la televisió del régimen; lo del Gonzalvo ya clama al cielo, y el comentarista parecía querer decir que cuando el balón no quiere entrar... pero si lo único que han hecho en toda la segunda parte ha sido la que ha parado el Santo y lo demás ha sido colgar pelotas a la hoya y punto. Que sí, que no hemos jugado es cierto, pero el St. Andreu lo único que ha hecho ha sido empujar un poco  y nada más, aunque hay que reconocer que tiene bastate mérito que estén ahí arriba con un equipo de descartes. Hay que rematar la faena, el campeonato no se nos puede escapar: el domingo hay que meter 7000 personas en la NCA y empezar ganando desde el  minuto 0.

QUE SOMOS LIDERES C******¡¡¡ :clap2 :beer2 :trebol :clap2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #175 el: 10 de Abril de 2011, 23:26:39 pm »
Buen partido del sadadell y tres puntos de oro para aumentar al badalona y lo importante es que dependemos de nosotros para ser primeros y tener mas opciones para el ascenso . :bandera :scut :bandera :balla

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #176 el: 11 de Abril de 2011, 00:42:32 am »
Esports   La Pel·li del Partit   10_04_11

Unió Esportiva Sant Andreu 0 - Centre d'Esports Sabadell 1

http://www.radiosabadell.fm/RSPodcast-V1.0/faces/programSection.xhtml
« Darrera modificació: 11 de Abril de 2011, 00:46:30 am per jo »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #177 el: 11 de Abril de 2011, 07:31:08 am »
Avis pels inteligents de la directiva del Sant Andreu

Gramanet - Sabadell 350 persones X 10 Euros  3500 Euros
Sant Andreu - Sabadell 120 persones *18 Euros 2160 Euros

El que esta clar es que tenien por que fossim mes que ells

jordix

• Visitant
« Respondre #178 el: 11 de Abril de 2011, 10:17:56 am »
Ja he tornat de sant andreu i tot ha sigut espectacular, primer he anat al tren i me trobat a la speaker :icon_mrgreen: despres he agafat el tren i amb la gent que hi havia dins que eren del sabadell em cantat fins arribar a sant andreu, ens pensavem que els radicals del sant andreu ens estaven esperant perque li havien dit a una noia del tren a traves de una trucada mobil, pero al final res de res, em anat tranquils al camp i anavem per el carrer cantant i tothom mirant-nos, despres ens em sentat en un bar del costat del camp i em esperat uns 20 minuts, em entrat i els segurates ens han buscat de tot a las butxaces i els hi donava igual si erem nens o dones de 50 anys.
Quan em entrat ens ficat a un gol tots apretats i em començat a cantar sense parar, el partit ha estat molt bé ja que ha marcat el juve i despres només em tingut que esperar a que piti el final, despres ens han fet esperar 30 minuts dins del camp i em tornat amb tren.
Ha estat un dia perfecte! :happy2:

PD: jo no he pagat els 20 euros ja que me fet passar per un nen de 14 anys ;D ;D

:scut mai em cansare de veure la classificació!!!

Explica això !! xDDDD
el que?

Doncs això, quina de les 2 speakers has vist hi ha on? xDDD

aaaa okok he vist a la dolors! i em estat amb ella al tren i ell feia de speaker a dins el tren!! :laugh2:
va estar molt bé!!

jordix

• Visitant
« Respondre #179 el: 11 de Abril de 2011, 10:26:02 am »
http://www.resultados-futbol.com/Sabadell

que partón mirar donde pone equipo ideal

jajaj

jajajajajaja no tienen ni idea!! :laugh2: