Avui llegint algunes cròniques d'alguns diaris em sembava que al Sant Andreu l'haguéssin atracat d'una manera descarada.... i d'això res de res. Hi ha 2 jugades polèmiques durant el partit (perque evidentment la caiguda de Blanco al minut 20 ni es pot plantejar com a jugada dubtosa perque no hi ha res) i si hi ha mans de Juve (crec que involuntàries però que es podien pitar), també hi ha un penal clamorós a Eneko i davant de l'àrbitre que no en vol saber res. Per tan aquí la cosa queda repartida.
Que diferent es veu tot desde el camp, jo no vaig veure cap mà de Juvenal,també és cert que ens va pillar a l'altre porteria, la caiguda de Blanco em va semblar penalt claríssim i la jugada d'Eneko em va semblar que es tirava només sentir el contacte perquè ja no arribava a la pilota, o sigui tot diferent de lo que sembla que va ser jajaja!
Jo estava a l'altre banda del camp (gol nord) i vaig veure a en Hiroshi ajudant-se amb la mà, després la centra i en Juve més de lo mateix. Tots els de l'extrem nord (jo inclós) vem veure les dos mans. I sobre lo de Blanco... a mi em va semblar que es va tirar a la desesperada...
Això demostra que depén d'on estiguem, i sobretot, d'on estigui l'àrbit, el partit pot ser molt diferent...
A vegades els critíquem masa. Aquest finde per això, van ser realment dolents.