Primer de tot felicitar-vos per la gran victória d'ahir, pel liderat i per la gran temporada que esteu fent. Es nota el paper de l'entrenador i el gran bloc que s'ha format. Pinta molt bé aquest equip pels playoffs i veient els darrers resultats crec que si que sereu campions.
Després i sense ànim de crear polémica, i que consti que jo sempre que puc us he vingut a animar i ho tornaré a fer si tot va bé als playoffs (potser faré alguna visita més abans que s'acabi la lliga) i també defenso sovint l'afició arlequinada en segons quins llocs, crec que algu hauria de fer alguna cosa amb els HHVV. Ahir vaig tenir el 'gust' de caminar prop seu des del Narcís Sala fins al tren (ells anaven acompanyats de 3 mossos) i em va doldre molt que durant tot el viatge cantessin 'Put* Sant Andreu, Put* Sant Andreu!'. La gent que passava pel carrer flipava i preguntava qui c*** eren i alguns aficionats andreuencs que anaven amb bufandes o samarretes fins i tot canviaven de carrer o esperaven a que marxessin (i és una anécdota aixó comparat amb el que han patit altres persones). En fi, crec que donen una mala imatge a la vostra afició i hi haurieu d'almenys intentar posar-hi remei (sobretot des de la directiva) perqué qui no visiti com jo he fet la Nova Creu Alta s'endú una visió que no és correspon a la gran majoria de l'afició arlequinada.
En fi, visca el futbol modest català i aquest any si el Sabadell a 2aA!