Enquesta

EN CAS D'ACABAR LA LLIGA COM A LÍDERS, A QUIN RIVAL PREFERIU ?

LUGO (Amb molts números de ser líder del Grup I)
10 (16.7%)
MIRANDÉS (actual líder del Grup II)
32 (53.3%)
EIBAR (2º classificat del Grup II)
7 (11.7%)
DEPORTIVO ALAVÉS (3er classificat del Grup II)
4 (6.7%)
REAL MURCIA (líder del Grup IV)
7 (11.7%)
SEVILLA ATLÉTICO (segon classificat del Grup IV)
0 (0%)

Total de vots: 59

Autor Tema: EN CAS D'ACABAR LA LLIGA COM A LÍDERS, A QUIN RIVAL PREFERIU ?  (Llegit 6937 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
EN CAS D'ACABAR LA LLIGA COM A LÍDERS, A QUIN RIVAL PREFERIU ?
« el: 03 de Abril de 2011, 23:43:18 pm »
Doncs això... a quin rival preferiu?

He possat aquests 6 ja que és bastant poc provable que en poguem tenir a cap altre de rival veient les puntuacions de cada grup. Només dir-vos que el tercer del grup IV (St Roque) va a 14 pts del Murcia, vaja que quedant 6 jornades és casi impossible q algun altre equip excepte el Sevilla Atlético li prengui el liderat.

En el cas del Grup I el Lugo li porta 8 pts al segon i 10 al tercer, vaja q també sembla un líder consolidat i més emoció hi ha en el grup II on hi ha 3 equips amb séries opcions de ser primers, ara bé, el quart classificat (Real Unión) el descartaria per a ser líder ja q va a -10 pts.

Partint d'això us diré que el meu rival escollit per a jugar a Play Off seria el Mirandés. els motius són varis:

1- PROXIMITAT GEOGRÀFICA (mentre q a Lugo tenim 1007 Km hi ha Murcia 627, a Miranda de Ebro en tenim 533 km, casi la meitat q Lugo).

2- HISTÒRIA: El Mirandés no és un rival amb massa història ja que la major part de la seva vida com a equip l'ha passada a 3ª divisió i mai a estat a 2ªA.

3- PUNTUACIÓ: Després de nosaltres, són els líders q han sumat menys punts (62).

4- AFICIÓ: Conec gent de Burgos i sempre m'han parlat molt bé de l'afició de Miranda d'Ebro, una bona afició, amb bona fama i que acostuma a montar desplaçaments massius.

5- ESTADI: L'estadi Anduva només té capacitat per a 6000 espectadors, amb lo qual amb uns 700-1000 arlequinats jo crec q l'equip es podria sentir bastant còmode apesar de jugar fora de casa, bastnat diferent q no pas jugar en un Sánchez Pizjuan amb 15.000 sevillistes recolzant el filial o una Nueva Condomina amb 30.000 espectadors o un Mendizorrotza amb uns 19.000 espectadors.

en fi, aposto per a aquesta eliminatoria, si pot ser amb tornada a casa

CD MIRANDÉS - CE SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re:EN CAS D'ACABAR LA LLIGA COM A LÍDERS, A QUIN RIVAL PREFERIU ?
« Respondre #1 el: 04 de Abril de 2011, 08:18:15 am »

M'encantaria el Múrcia.

Sabadell 0 Múrcia 0
Múrcia 1 Sabadell 1

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #2 el: 04 de Abril de 2011, 10:46:41 am »
Jo hi ha tres equips que no em vull trobar en un playoff, Murcia, Sevilla i Castilla...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 04 de Abril de 2011, 10:53:13 am »
Jo hi ha tres equips que no em vull trobar en un playoff, Murcia, Sevilla i Castilla...

Totalmet d'acord em fa molt apor el Murcia te mot bona plantilla i el Castilla per pressions perque el facin pujar

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #4 el: 04 de Abril de 2011, 11:14:47 am »
ya lo puse en mi facebook, preferiria ir a Lugo o a Miranda de Ebro
no quiero saber nada de los murcianos    :wink2:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 04 de Abril de 2011, 11:37:20 am »
Si quedamos primeros,yo quiero cualquiera del grupo 2, Mirandes, Eibar o Alaves .. ida en el Pais Vasco o Miranda, vuelta en la Nova Creu Alta y el año que viene Celta - Sabadell laralalala xD

PD- He votado por el Eibar.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 04 de Abril de 2011, 11:37:50 am »
Yo también prefiero el lugo o el mirandes. No quiero ningún filial ni de broma. Y el murcia tampoco ya que tiene un equipazo y es el rival más complicado. De todas formas vamos asegurarnos nosotros el liderato.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #7 el: 04 de Abril de 2011, 12:23:34 pm »
a mi me gustaria el Murcia pero solo pro proximidad y por que alli tendria alojamiento gratis para todo el finde, pero a de ser el rival mas complicado, buena plantilla y mas de 8.000 socios y estadio con capacidad para mas de 30.000 personas, creo que el lugo o el Mirandes serian mas flojos, prefiero el Mirandes si al final quedara lider de su grupo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #8 el: 04 de Abril de 2011, 13:31:14 pm »
a mi me gustaria el Murcia pero solo pro proximidad y por que alli tendria alojamiento gratis para todo el finde, pero a de ser el rival mas complicado, buena plantilla y mas de 8.000 socios y estadio con capacidad para mas de 30.000 personas, creo que el lugo o el Mirandes serian mas flojos, prefiero el Mirandes si al final quedara lider de su grupo  :beer2 :beer2

Cert!

Peró t'imagines ascendre a una Nueva Condonmina plena a vessar amb 30.000 espectadors, uns 2.000 d'ells arlequinats, marcant un gol apoteòsic acabant el partit?

A mi, personalment, m'agradaria tornar a ser el Sabadell i pujar d'una vegada contra un equipàs. I podem!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #9 el: 04 de Abril de 2011, 13:55:41 pm »

Cert!

Peró t'imagines ascendre a una Nueva Condonmina plena a vessar amb 30.000 espectadors, uns 2.000 d'ells arlequinats, marcant un gol apoteòsic acabant el partit?

A mi, personalment, m'agradaria tornar a ser el Sabadell i pujar d'una vegada contra un equipàs. I podem!
eso si seria un orgasmo subir en la Condomina o si lo hicieramos en el Carranza seria llegar a 2ªA por la puerta grande sin duda alguna, pero a mi mientras pudieramos subir me daria igual en que campo fuera, tmb me he imaginado muchas veces quedar lideres que nos tocase el Murcia con la ida en su campo y la vuelta en la nca con 0-0 en la ida, spolo de pensarlo se me pone la piel de gallina  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
que equipo quereis para el playoff lugo ,murcia o mirandes,alaves,eibar
« Respondre #10 el: 04 de Abril de 2011, 16:45:34 pm »
yo si pudiera elegir lugo y mirandes, pero cero que sera el lugo.Atencion soteras quiere el murcia es muy cachondo jajajajaja

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 05 de Abril de 2011, 19:52:22 pm »
El Mirandés crec que és el més abastable, però el seu camp, plé, és un infern.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 06 de Abril de 2011, 19:05:37 pm »
He votat pel Lugo... pel nom i pel lloc.

Rebutjo de principis als filials pq poden fer 'trampes' i reforçar els equips amb jugadors de l'A si els interessa guanyar i rebutjo tambe a altres que em sonen a 'ex-primeres'...

El Mirandes tampoc em desagradaria...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

jordix

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Abril de 2011, 21:36:16 pm »
He votat pel Lugo... pel nom i pel lloc.

Rebutjo de principis als filials pq poden fer 'trampes' i reforçar els equips amb jugadors de l'A si els interessa guanyar i rebutjo tambe a altres que em sonen a 'ex-primeres'...

El Mirandes tampoc em desagradaria...

no crec que facin aixo ja que els jugadors de l'A s'hi negarien, us imagineu a el cristiano ronaldo jugan contra nosaltres?
jajaja :laugh2:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 06 de Abril de 2011, 21:39:16 pm »
Crec que queda clar que quan em refereixo a "jugadors de l'A" em refereixo a jugadors que tant estan entrenant amb l'A una setmana, com jugant amb el B a la seguent. No em refereixo a pseudo-galactics ni estrelletes varies.

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 06 de Abril de 2011, 23:08:31 pm »
M´inclino pel Lugo perquè la presió ambiental i l´exigència mediàtica d´ascens pot no ser especialment elevada.. El petit "hándicap" és que pot afrontar la fasse final de Lliga amb tranquilitat i sabent-se classificat pel "play-off" i quasi segur líder. Això també ho podem mig aconseguir nosaltres si fem els deures.

El Mirandés també m´agradaria, sobretot perquè és una distància molt assequible, esportivament penso que és perfectament guanyable, encara que difícil com tots, però hem de comptar que allà SI que pot haver-hi una presió ambiental més gran.

Aquesta temporada tinc bones vibracions al voltant de l´Eibar. El veig molt a l´abast nostre i no hem d´oblidar que la temporada passada l´Ontinyent ja el va eliminar.

Els filials "ni en pintura", juguen amb aventatge i són un instrument de vanitat dels equips "grans".  Tot i així penso que al Real Murcia no se li escaparà la primera plaça i tampoc al Lugo.

El Real Murcia és l´altre equip amb el que preferiria no coincidir....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 06 de Abril de 2011, 23:37:59 pm »
Eibar. Un equip que és perfectament guanyable, i encara que el seu camp és petit i pesat, en el nostre rebrien força pressió.

I si no, Alabés. Seria un gust aconseguir l'ascens a Mendizorrotza i anar-ho a celebrar per el centre de Gasteiz.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #17 el: 06 de Abril de 2011, 23:41:21 pm »
Lugo, ja fa molt temps que ho dic... i en elseu defecte, Mirandés.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 06 de Abril de 2011, 23:53:50 pm »
Bufff.... jo crec que encara queda massa...... 6 jornades em semblen una eternitat encara!! Tan de bo aquest debat s'obri de debò un cop acabada la jornada 38 de lliga..... això voldria dir que hauriem finalitzat líders de grup.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #19 el: 08 de Abril de 2011, 17:34:06 pm »
yo quiero al Mirandés más que nada por que pilla más cerca que cualquier otro equipo y podría ir a ver la eliminatoria

si nos toca con el Mirandés estoy seguro que estarán más cagados ellos que nosotros