Doncs això... a quin rival preferiu?
He possat aquests 6 ja que és bastant poc provable que en poguem tenir a cap altre de rival veient les puntuacions de cada grup. Només dir-vos que el tercer del grup IV (St Roque) va a 14 pts del Murcia, vaja que quedant 6 jornades és casi impossible q algun altre equip excepte el Sevilla Atlético li prengui el liderat.
En el cas del Grup I el Lugo li porta 8 pts al segon i 10 al tercer, vaja q també sembla un líder consolidat i més emoció hi ha en el grup II on hi ha 3 equips amb séries opcions de ser primers, ara bé, el quart classificat (Real Unión) el descartaria per a ser líder ja q va a -10 pts.
Partint d'això us diré que el meu rival escollit per a jugar a Play Off seria el Mirandés. els motius són varis:
1- PROXIMITAT GEOGRÀFICA (mentre q a Lugo tenim 1007 Km hi ha Murcia 627, a Miranda de Ebro en tenim 533 km, casi la meitat q Lugo).
2- HISTÒRIA: El Mirandés no és un rival amb massa història ja que la major part de la seva vida com a equip l'ha passada a 3ª divisió i mai a estat a 2ªA.
3- PUNTUACIÓ: Després de nosaltres, són els líders q han sumat menys punts (62).
4- AFICIÓ: Conec gent de Burgos i sempre m'han parlat molt bé de l'afició de Miranda d'Ebro, una bona afició, amb bona fama i que acostuma a montar desplaçaments massius.
5- ESTADI: L'estadi Anduva només té capacitat per a 6000 espectadors, amb lo qual amb uns 700-1000 arlequinats jo crec q l'equip es podria sentir bastant còmode apesar de jugar fora de casa, bastnat diferent q no pas jugar en un Sánchez Pizjuan amb 15.000 sevillistes recolzant el filial o una Nueva Condomina amb 30.000 espectadors o un Mendizorrotza amb uns 19.000 espectadors.
en fi, aposto per a aquesta eliminatoria, si pot ser amb tornada a casa
CD MIRANDÉS - CE SABADELL