Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141433 cops)

0 Usuaris i 10 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
  • Gènere: Masculí
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #320 el: 12 de Maig de 2011, 13:26:36 pm »
Ojalà baixi el Getafe, no em cau gens bé.

Ara bé, obviament si finalment el Sabadell retornés a la 2aA, m'agradaria que baixés la Real, el Depor o el Saragossa. No precisament per que em caiguin malament, més aviat per deure un partidàs al nostre estadi.

Per mi, ojalà baixi el Nàstic i el salvi Salamanca. I ascensos ojalà pugessin Murcia, Cadiz, Madrid B o equips que porten gent a la NCA, o a males pugessin catalans (Baladona). Tornar a veure un Badalona-Sabadell a 2aA? Donc tindria el seu morbo!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #321 el: 12 de Maig de 2011, 14:51:09 pm »
badalona amb el camp que tenen no ni ganes jo vull cadiz murcia, o la real societat perquè m'encanta el seu camp. clar que nosaltres pugem.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #322 el: 12 de Maig de 2011, 17:20:59 pm »
Rumors a Castello de que dilluns Luismi Loro pot fitxar per un equip que jugara els playoff d'ascens...haurem d'estar atents de si aixo es produeix, l'equip que el fitxa i si es rival nostre.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #323 el: 12 de Maig de 2011, 17:26:15 pm »
Rumors a Castello de que dilluns Luismi Loro pot fitxar per un equip que jugara els playoff d'ascens...haurem d'estar atents de si aixo es produeix, l'equip que el fitxa i si es rival nostre.

Aviam si serem nosaltres  :icon_mrgreen:

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #324 el: 12 de Maig de 2011, 17:33:28 pm »

:sleep: :sleep: :sleep:

Son fons fiableS!!???
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #325 el: 12 de Maig de 2011, 18:02:36 pm »

nosotros tenemos a Joaking, que por que que se a perdido casi toda la liga si no llevaría más o menos los mismo goles que Loro.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #326 el: 12 de Maig de 2011, 18:42:20 pm »
espero que no sea el murcia por que tiene lesionado al bueno de antonio cañadas por lo que resta de temporada miedo me da espero que no vamos sabadell que poco queda y que nervios :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra CAMPEONES CAMPEONES

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #327 el: 12 de Maig de 2011, 18:59:20 pm »
badalona amb el camp que tenen no ni ganes jo vull cadiz murcia, o la real societat perquè m'encanta el seu camp. clar que nosaltres pugem.

Per mi si pujem nosaltres i el Badalona també collonut, sio més no tindrem un desplaçament al costat de casa i un partit més on podrem recolzar l'equip.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #328 el: 12 de Maig de 2011, 19:57:21 pm »

Pues si nosotros para poder fixar a un portero teníamos que tener presente que nuestro jugador tuviera una lesión de más de 5 meses de recuperación y que el jugador a fixar tuviera la baja federativa desde enero de 2011... Creo que Luismi Loro no cumple con este último requisito, asi que tranquilos que el fixaje será de cara a la próxima temporada, y xq no por nuestro CE SABADELL.

Salud y suerte, muxísima suerte de cara a los Play Off que la vamos a necesitar...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #329 el: 12 de Maig de 2011, 20:16:19 pm »
lo que nos espera o.o

si yo en los partidos contra benidorm, balears, ontinyent y orihuela me iba 1 hora antes al estadio por que estaba nervioso para el partido del play-off supongo que me tendré que llevar un bocadillo y comérmelo alli en la puerta..  :confused:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #330 el: 12 de Maig de 2011, 20:25:37 pm »
Seria important més que tot equips taquilleros, Córdova, Celta, Depor, Granada, Múrcia, Cádiz, Almeria, Zaragoza, etc, per fotre calaix si pugem.
(este post me recorda a algo)
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #331 el: 12 de Maig de 2011, 20:43:03 pm »
Espero que no toque el murcia, sino es algo casi imposible subir a la primera.
sus numeros son impresionantes :botador

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #332 el: 12 de Maig de 2011, 21:09:26 pm »
Espero que no toque el murcia, sino es algo casi imposible subir a la primera.
sus numeros son impresionantes :botador

Es un duro rival pero tampoco debe mitificarse en exceso.  Si hablamos de números;

El año que ascendimos a Segunda B, el Reus había encajado 12 goles en toda la Liga y había totalizado 80 puntos. Encajó
6 goles (la mitad que en toda la Liga) en 4 partidos de "play-off", no subió y ahí sigue....

Una de las temporadas, creo que fue la 2002-2003, el Castellón estuvo sin perder los primeros 26 o 27 partidos, de manera que en Marzo ya estaba clasificado. Jugó la última eliminatoria con el Ciudad de Murcia (equipo "artificial" y 4º clasificado de su grupo), y fue derrotado con total claridad (empate en Castalia y derrota 3-0 en feudo murcianista).

Imposible no hay nada....los partidos hay que jugarlos....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #333 el: 12 de Maig de 2011, 21:11:01 pm »
O el Sant Andreu la temporada passada, o fa unes quantes el Múrcia també le va passar el mateix. El futbol per açò apassiona, a voltes és impredectible.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #334 el: 12 de Maig de 2011, 23:25:11 pm »
jo, despres de mirar estadistiques i estudiar als rivals, he decidit que vull al Lugo.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #335 el: 12 de Maig de 2011, 23:34:37 pm »
jo, despres de mirar estadistiques i estudiar als rivals, he decidit que vull al Lugo.

Totalment d'acord amb tu, company.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #336 el: 12 de Maig de 2011, 23:57:44 pm »
estadístiques jo prefereixo al Mirandes només mira les seves màxims golejadors. una altra cosa m'he estat informant del tema Luismi lloro i l'únic equip que té una baixa de llarga durada és murcia no crec que fitxin a Luismi loro però tot és possible.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

• Entrenador
« Respondre #337 el: 13 de Maig de 2011, 00:08:24 am »
desitjem que vinguin tots aquests equips que dius fariem molta caixa i llàstima que el betis pugi si no també hi ha molts bètics a barcelona i a catalunya.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #338 el: 13 de Maig de 2011, 09:58:53 am »
estadístiques jo prefereixo al Mirandes només mira les seves màxims golejadors. una altra cosa m'he estat informant del tema Luismi lloro i l'únic equip que té una baixa de llarga durada és murcia no crec que fitxin a Luismi loro però tot és possible.

Si Luismi Loro puede fixar por el Murcia (o cualquier otro equipo de Play Off) nosotros podríamos haber fixado a cualquier portero de 2ª B? Creo que no era posible y por eso habían tan pocos candidatos...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #339 el: 13 de Maig de 2011, 11:11:50 am »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem