Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141023 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #680 el: 27 de Juny de 2011, 23:10:16 pm »
pues si, vaya banda estos del Mirandés..... y es que los dos goles son fallos clamorosos tanto de defensas como de portero. Y en vaya partido han ido a fallar.....

vaya m... yo que tenia un desplazamiento fijo a Anduva, y haber hecho parada obligada en Logroño. Ya no hay ningún desplazamiento para el norte    :paret
y OJO al Guadalajara, que esta gente tiene dinero. Ultimamente hay mucha industria por esa zona, no nos engañemos, del cinturón de Madrid aunque sea otra provincia, y si invierten en el futbol.... ojito     :o
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #681 el: 27 de Juny de 2011, 23:17:34 pm »
jo preferia l'asvens de mirandés i lugo per potencial, ja que tenien els números de ser dues autèntiques 'cenicientas'.

en canvi, alcoià i guadalajara ténen potencial i seran dos rivals a batre

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #682 el: 27 de Juny de 2011, 23:45:40 pm »
Algú té alguna estadística feta sobre probabilitat de passar eliminatories a doble partit en cas de jugar el partit a casa i el segon fora, o a l'inrevés? M'explico, començo a donar-me compte de que, en cas d'igualtat de nivell, els equips que comencen jugant a casa el primer partit de l'eliminatoria solen ser, estadísticament, els equips que més probabilitats tenen de guanyar l'eliminatoria. Exemples aquesta temporada hi han hagut molts: Granada, Sabadell, Alcoià, Murcia, Guadalajara, Reus, Sestao, etc...

Raons que donarien explicació a aquest fet seria que normalment en els partits d'anada els equips solen jugar més reservats (per tant, menys gols) i que en els partits de tornada el fet de la classificació obliga a buscar el gol sense tantes reserves, fet que beneficiaria clarament a l'equip que en aquest partit de tornada li valen doble els gols (equip visitant).

Això, unit a que en cas d'empat en la eliminatoria es juguen 30 minuts d'afegit en els que igualment els gols de l'equips visitant valdrien doble en cas d'empat, em fan pensar que l'avantatge és clar a favor del visitant.

No sé exactament com estaría l'estadística en aquest sentit, però crec força probable que no sigui 50-50.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #683 el: 28 de Juny de 2011, 01:54:01 am »
jo preferia l'asvens de mirandés i lugo per potencial, ja que tenien els números de ser dues autèntiques 'cenicientas'.

Jo crec que al contrari, l'Alcoià té l'Elx i l'Hércules molt a prop treient-li 'força', i el suport d'una ciutat que no és ni capital de província ni la 2a ciutat més important. Tot pot passar, però veig l'Alcoià baixant la temporada vinent. El Guadalajara, s'ha convertit en el 1er equip de Castella la Manxa, i tindrà tota una diputació provincial i tota una Comunitat Autònoma al darrera, així que no els veig per baixar. El Mirandés si que l'hagués vist un cas més com l'Alcoià, o com la Ponferradina l'any passat, pujar per baixar.

Però tot pot ser, potser baixem nosaltres -Déu no ho vulgui- i puja l'Alcoià a 1a, mai se sap  :blush:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #684 el: 28 de Juny de 2011, 15:15:55 pm »

Jo crec que al contrari, l'Alcoià té l'Elx i l'Hércules molt a prop treient-li 'força', i el suport d'una ciutat que no és ni capital de província ni la 2a ciutat més important. Tot pot passar, però veig l'Alcoià baixant la temporada vinent. El Guadalajara, s'ha convertit en el 1er equip de Castella la Manxa, i tindrà tota una diputació provincial i tota una Comunitat Autònoma al darrera, així que no els veig per baixar. El Mirandés si que l'hagués vist un cas més com l'Alcoià, o com la Ponferradina l'any passat, pujar per baixar.

Però tot pot ser, potser baixem nosaltres -Déu no ho vulgui- i puja l'Alcoià a 1a, mai se sap  :blush:

ALCOI és una ciutat de 80.000 habitants amb una força industrial. És un equip que ha estat per alguna raó socioeconómica molts anys a 2a i 1a.