Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141300 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat forin

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #80 el: 25 de Abril de 2011, 22:21:24 pm »
Jo vaig estar fa unes semanes veient un partit del lugo al seu camp i haig de dir que encara que sigui molt lluny em sembla un dels rivals mes asequibles que ens poden tocar. Aixo si ja se sap que en el futbol mai se sap pero vaja si ens toca A PER ELLS :bandera :bandera

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8844
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 25 de Abril de 2011, 22:32:40 pm »
Jo vaig estar fa unes semanes veient un partit del lugo al seu camp i haig de dir que encara que sigui molt lluny em sembla un dels rivals mes asequibles que ens poden tocar. Aixo si ja se sap que en el futbol mai se sap pero vaja si ens toca A PER ELLS :bandera :bandera

Estic d´acord, es un equip sense cap jugador destacat tret de Gorka Azkorra, ara bé, está molt ben conjuntat i molt ben dirigit pel mític Quique Setien
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat forin

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #82 el: 25 de Abril de 2011, 22:39:24 pm »

Estic d´acord, es un equip sense cap jugador destacat tret de Gorka Azkorra, ara bé, está molt ben conjuntat i molt ben dirigit pel mític Quique Setien

si tens tota la rao es un equip ben conjuntat,aixo vaig veure pero tenien forces problemes en defensa, a l'atac eren una mica perillosos,sobretot els extrems centraven força be. Ara si els presiones no saben sortir molt b amb la pilota controlada,es un equip que lluita molt aixo si

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #83 el: 25 de Abril de 2011, 23:02:04 pm »
Jo també vull el Lugo, i amb l'anada allà.

El primer desplaçament, si juguem el primer partit fora, no podrem organitzar-ho tant bé com hauríem de fer-ho. Tindrem de dilluns 16 de Maig a dissabte 21 de Maig per preparar-organitzar-jugar el partit d'anada. Si és a Lugo, menys problema, es desplaçarà menys gent i l'operatiu serà més fàcil. I més comptant que a l'àrea social del club hi ha gent que no és gaire competent. És una de les parcel·les en que més falla en aquest club.

Així, podrem preparar la tornada, per al 29 de Maig amb força temps per motivar a la comarca i per fer 'caixa' amb els gallecs que vinguin. També es podran valorar millor iniciatives per omplir el camp (invitar a clubs de futbol-base), i si cal remontar, pot ser millor per el tema anímic. A més, es pot preparar una xarangueta la nit anterior a la porta del seu hotel, si cal (es broma) :Paletas: .

També per el que he anat veient i el que m'han anat comentant, és un equip que és un bloc, però que tampoc destaca en la sortida de bola ni en l'aspecte defensiu, a més, porta tres setmanes sense guanyar i potser passen un mal moment.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #84 el: 25 de Abril de 2011, 23:06:17 pm »
Jo també vull el Lugo, i amb l'anada allà.

El primer desplaçament, si juguem el primer partit fora, no podrem organitzar-ho tant bé com hauríem de fer-ho. Tindrem de dilluns 16 de Maig a dissabte 21 de Maig per preparar-organitzar-jugar el partit d'anada. Si és a Lugo, menys problema, es desplaçarà menys gent i l'operatiu serà més fàcil. I més comptant que a l'àrea social del club hi ha gent que no és gaire competent. És una de les parcel·les en que més falla en aquest club.

Així, podrem preparar la tornada, per al 29 de Maig amb força temps per motivar a la comarca i per fer 'caixa' amb els gallecs que vinguin. També es podran valorar millor iniciatives per omplir el camp (invitar a clubs de futbol-base), i si cal remontar, pot ser millor per el tema anímic. A més, es pot preparar una xarangueta la nit anterior a la porta del seu hotel, si cal (es broma) :Paletas: .

També per el que he anat veient i el que m'han anat comentant, és un equip que és un bloc, però que tampoc destaca en la sortida de bola ni en l'aspecte defensiu, a més, porta tres setmanes sense guanyar i potser passen un mal moment.
jo tío, pensaba que lo decías enserio  :bigcry:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #85 el: 26 de Abril de 2011, 00:06:02 am »
Hasta miranda de ebro no hay 10 horas ni de coña. Yo he ido muchas veces a un pueblo del sur de navarra, que se tarda 4 horas, y miranda de ebro queda a 1:15 horas de ahi, asi que en coche son unas 5 horas y media, tirando a muchisimo. Esta mas cerca que ir a IRUN, es desde luego el desplazamiento mas cercano.

Para ir a lugo, si se va con coche, pues unas 10-11 no las quita nadie... desde luego.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 26 de Abril de 2011, 00:44:49 am »
Ir hasta Lugo en autocar es una auténtica locura y una auténtica rallada de campeonato jaja, Avion a Santiago o Coruña y luego autobus, coche alquilado o tren. A Murcia, Miranda o Eibar aun se aguanta el autocar.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #87 el: 26 de Abril de 2011, 01:34:44 am »
Jo tinc molt clar que toqui Múrcia, Lugo, Eibar o Miranda aniré on sigui i pel preu que sigui. Si s'han de fer 12 hores d'autocar, es fan. He vist tots els partits a casa d'aquest any, però no només aquest any, sinó anys i anys, sempre parlant del pou, que no en sortiriem mai, que no teniem sort... He anat a 7 desplaçaments aquest any, i tot això per perdre'm l'eliminatòria que ens podria tornar a 2ªA 18 anys després i per primer cop a la meva vida -en tinc 17- ?

Les hores que calguin, els kilòmetres que calguin i el €uros que calguin. I si m'he de trencar allà la veu animant, me la trenco.

Centre d'Esports Sabadell Futbol Club  :bandera  :bandera  :scut  :scut  :happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7189
« Respondre #88 el: 26 de Abril de 2011, 07:13:20 am »
Lugo:

151 euros

09:49 hores

1014 KMS

Murcia

90 euros

05:57 hores

591 kms
Això seria anant amb cotxe o autocar? Per cert, si ens toca el Lugo i la volta allà serà fotut si volem fer un desplaçament massiu :mmmm

PER ANAR A LUGO, SEMPRE ES PODEN FLETAR QUATRE AVIONS A MOLT BON PREU

NOMÉS CAL MOURE'S UNA MICA!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #89 el: 26 de Abril de 2011, 08:41:56 am »
Si toca Murcia o Miranda, autopista i tirant. Si toca Lugo, que ho deixen en mans de PIPO, que és expert en viatges a Galicia.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #90 el: 26 de Abril de 2011, 11:49:59 am »
En cas de quedar campions de 2aB, no em refereixo ni ha ascendre ni ha quedar campions del nostre grup. Sinó campió de tots els grups de 2aB. Donen alguna compensació econòmica o algun petit trofeu?

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #91 el: 26 de Abril de 2011, 14:14:47 pm »
Per mi, seria molt maco que amb qualsevol rival que ens trobem, les dues aficions ens avinguem i fer una festa abans del partit. I en cas de que guanyéssim l'eliminatòria de campions (dóno per suposat que quedarem primers) animar a l'altre equip a que aconsegueixi la seva fita.

Quin bon record tinc d'aquell Sabadell-Alcoyano soporífer, lo bé que ens ho vam passar després del partit  :bandera :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #92 el: 26 de Abril de 2011, 14:42:24 pm »
mis orígenes distan a 35 km. de Lugo y sé MUY bien lo que es viajar en coche hasta allí

antiguamente era imposible hacerlo en menos de 12 horas por las carreteras que había.

hoy en día -en coche, no en autobús- se puede hacer en unas 10 u 11 horas sin parar demasiado.

el precio rondará los 150 euros (300 ida y vuelta)... pero evidentemente si se comparte el coche, se comparten los gastos.

en avión hay que ir hasta el aeropuerto de Labacolla en Santiago (a unos 100 kilómetros de Lugo).

la opción tren o autobús no es tan disparatada, pero hay que ser consciente de que se dedica un día al viaje.

el Lugo es, sin lugar a dudas, el que mejor fútbol (me refiero a vistosidad y toque de balón) practica de los campeones. es un conjunto hecho a la imagen y semejanza de Quique Setién (un ex jugador MUY MUY técnico). En el debe, una afición que no está acostumbrada a las altas esferas (pese a todo, el equipo es mucho más débil como visitante, ya que como locales, en el Ángel Carro, todavía no han perdido). La última vez que estuvieron en Segunda, creo recordar, fue a principios de los 90, donde coincidió con el Sabadell. Quizá mi memoria se equivoca, pero creo que fue la temporada que descendieron los dos.
el Murcia es la solidez (un equipo fiable, compacto y seguro... además de la aureola de histórico y una gran afición). y el Mirandés y el Eibar son el reflejo del fútbol norteño (contacto, lucha, mucho juego aéreo y campos muy difíciles).

os dejo una noticia sobre el Lugo en marca.com
http://www.marca.com/2011/01/17/futbol/mas_futbol/1295258150.html?a=PR23df971ab3453c234b0f999e15971dd30&t=1303821131
« Darrera modificació: 26 de Abril de 2011, 14:47:16 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #93 el: 26 de Abril de 2011, 14:51:07 pm »
He podido observar que el Lugo es muy peligroso en jugadas a balón parado.. si nos tocara seria una cosa a vigilar.. y a tener en cuenta!

http://www.resultados-futbol.com/video/goles-cd-lugo-2010-2011_56089

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #94 el: 26 de Abril de 2011, 15:45:49 pm »
Si toca Murcia o Miranda, autopista i tirant. Si toca Lugo, que ho deixen en mans de PIPO, que és expert en viatges a Galicia.

Jo si voleu us organitzo una bona mariscada a Coruña jaja! que ens toqui el Mirandes i aixi segur que no tenim cap problema per anar-hi !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #95 el: 26 de Abril de 2011, 15:52:17 pm »
si nos tocara el Murcia desde aqui hasta a valencia por la autopista una vez pagas en el peaje de valencia, tiras para la font de la figuera y te ahorras un monton de kilometros y la autopista de alicante haciendolo asi son 64 euros aprox de peajes y unos 90 en un  coche de gasoil  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #96 el: 26 de Abril de 2011, 16:12:21 pm »
Yo tengo la sensacion de que nos va a tocar Lugo y nos va a tocar hacer muchos kilometros...  Que quereis que os diga, así será más emocionante vernos las caras por allí  :tongue3:

Vamos que ya queda menos para el ansiado play off...    :trebol
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #97 el: 26 de Abril de 2011, 20:40:57 pm »
Kita a Lugo no hi ha aeroport  has d'anar a Santiago per Ryannair( El dia 29 de maig  anar i tornar el 30 al mati 13 euros)

Però poc a poc

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #98 el: 26 de Abril de 2011, 21:58:08 pm »
Es nota que anem bé i hi ha ganes de playoff veien el forum, normalment només llegeixo i no parlo, però veig tans posts oberts i tan ritme i dinamisme que em venen ganes de postejar. Es veuen les ansies de playoff en els foreros. Vinga que queda poc, sigui on sigui el lloc on ens toqui anar hem de ser una massa arlequinada.
VISCA EL SABADELL

jordix

• Visitant
« Respondre #99 el: 26 de Abril de 2011, 22:01:02 pm »
Es nota que anem bé i hi ha ganes de playoff veien el forum, normalment només llegeixo i no parlo, però veig tans posts oberts i tan ritme i dinamisme que em venen ganes de postejar. Es veuen les ansies de playoff en els foreros. Vinga que queda poc, sigui on sigui el lloc on ens toqui anar hem de ser una massa arlequinada.

aixi m'agrada felix! :ok