Acabo de veure que la final de la Champions es jugarà el dissabte 28, el dia abans del partit de TORNADA de l'eliminatòria directa del CES per l'ascens, el partit més important del nostre club en els últims 18 anys d'història, i per tant, el partit més important del CES que hauré presenciat en la meva vida de 17 anys.
Afectarà d'alguna manera el fet que la final sigui disputada per un club d'una ciutat a 25 kilòmetres de la nostra?
Espero que no... No vull veure més banderes d'aquell club que del CES abans del partit, em tocaria molt i molt la moral
Em responc jo mateix.
Ens afectarà en moltes coses, i negativament. Un exemple és la repercussió mediàtica. Abans del notre vital partit, CAP televisió ni diari diràn res... Estaràn centrats en la final de la lliga de campions. A més, guanyi o perdi, diumenge també tindrem 100% ocupats a tots els mitjans...
I si guanya l'equip que cau més a prop de Sabadell, serà pitjor, perquè la ressaca de la festa durarà fins el nostre partit. Posant-nos més enllà, pot ser que les celebracions i claxonades no deixessin dormir bé els jugadors?
En fi, pel bé del CES esperem que guanyi l'equip anglès que disputarà l'esmentat partit...