Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141299 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #180 el: 04 de Maig de 2011, 00:29:02 am »
Miki, t´has contestat tu mateix en tot encert. Així serà, ni més ni menys. Jo tinc quasi 3 vegades la teva envejable edat i comparteixo totalment les teves reflexions. L´equip de la ciutat a 25 Kms. ens tornarà a fer molt mal, com ha passat históricament i ara molt més pel seu grandios efecte mediàtic. Ja pots comptar doncs que les teles, sobre tot la que paguem tots els catalans, es volcaran amb qui tu ja saps i les celebracions posteriors (espero equivocarme). O sigui que veig molt dificil que el partit del Sabadell, sigui a la Creu Alta o a fora, es vegi per televisio aquell dia 29. I en quan a les banderes, crits, claxons, etc., un altre encert. Es molt trist i em produeix indignació que a la teva propia ciutat es vegin més colors d´altres equips que del Sabadell.

Ni FCB ni RM, només Centre d´Esports !!!!!!!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #181 el: 04 de Maig de 2011, 07:30:10 am »
Miki, t´has contestat tu mateix en tot encert. Així serà, ni més ni menys. Jo tinc quasi 3 vegades la teva envejable edat i comparteixo totalment les teves reflexions. L´equip de la ciutat a 25 Kms. ens tornarà a fer molt mal, com ha passat históricament i ara molt més pel seu grandios efecte mediàtic. Ja pots comptar doncs que les teles, sobre tot la que paguem tots els catalans, es volcaran amb qui tu ja saps i les celebracions posteriors (espero equivocarme). O sigui que veig molt dificil que el partit del Sabadell, sigui a la Creu Alta o a fora, es vegi per televisio aquell dia 29. I en quan a les banderes, crits, claxons, etc., un altre encert. Es molt trist i em produeix indignació que a la teva propia ciutat es vegin més colors d´altres equips que del Sabadell.

Ni FCB ni RM, només Centre d´Esports !!!!!!!!!

Es evident que haurem de tindre previst amb "pla de xoc" per evitar que se´ns "menjin massa". Per començar, el tema banderes arlequinades als balcons s´haurà de promocionar i molt....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #182 el: 04 de Maig de 2011, 15:17:27 pm »
Per mi, seria molt maco que amb qualsevol rival que ens trobem, les dues aficions ens avinguem i fer una festa abans del partit. I en cas de que guanyéssim l'eliminatòria de campions (dóno per suposat que quedarem primers) animar a l'altre equip a que aconsegueixi la seva fita.

Quin bon record tinc d'aquell Sabadell-Alcoyano soporífer, lo bé que ens ho vam passar després del partit  :bandera :bandera

Doncs bé, em responc a mi mateix.

Alguna gentussa de Murcia sobretot, ja va escalfant els partits pels fòrums...

''lo siento por el sabadel xro si os toca en play off el murcia, no vais a conseguir el ascenso directo... ademas la gente no quiere mas catalanes en 2ª, ya los k ay sobran...''

M'encantaria que pujéssim contra ells.

Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #183 el: 04 de Maig de 2011, 15:30:30 pm »
Per mi, seria molt maco que amb qualsevol rival que ens trobem, les dues aficions ens avinguem i fer una festa abans del partit. I en cas de que guanyéssim l'eliminatòria de campions (dóno per suposat que quedarem primers) animar a l'altre equip a que aconsegueixi la seva fita.

Quin bon record tinc d'aquell Sabadell-Alcoyano soporífer, lo bé que ens ho vam passar després del partit  :bandera :bandera

''lo siento por el sabadel xro si os toca en play off el murcia, no vais a conseguir el ascenso directo... ademas la gente no quiere mas catalanes en 2ª, ya los k ay sobran...''

Ni p.utu cas a aquest analfabet que no sap ni escriure Sabadell.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #184 el: 04 de Maig de 2011, 15:37:31 pm »

Veig molta prepotència en les aficions dels nostres possible rivals, excepte en la del Mirandés.

Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #185 el: 04 de Maig de 2011, 15:40:11 pm »

Hay un dicho desde los tiempos de Carlos III que dice "Ni gitanos, ni murcianos, ni gente de mal vivir", asi que el amigo "ese" que se apunte el cuento.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #186 el: 04 de Maig de 2011, 15:42:44 pm »

Veig molta prepotència en les aficions dels nostres possible rivals, excepte en la del Mirandés.
Això no t'ha de preocupar xaviró, qui riu l'últim riu millor. Encara que no entenc perquè van tant de sobrats, si som el primer equip que vam quedar primers...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #187 el: 04 de Maig de 2011, 15:43:14 pm »
Aquests del Murcia ja es veuen a 2ºA sense baixar de l'autocar,i la batacada que es poden donar pot ser molt grossa(a mi la veritat no em fan po,encara que millor evitar-los) i sobre la famosa frase del Carreras al diari Marca TRANQUILS que en Carreras es molt llest,i dient aixó fica pressió al rival que ens toqui aixi pensaran que anirem de ventafocs i aleshores patapam ESTOCADA MORTAL.Cada vegada que em faig la pregunta de si pujarem en primera eliminatoria ho tinc CLARISSIM de que pujarem.VISCA EL SABADELL!!!! :hurra :hurra
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #188 el: 04 de Maig de 2011, 15:57:23 pm »
vull sapiguer quin dia es fa el sorteig i quina data es el partit d'anada com el de tornada
@javi_gt86

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
« Respondre #189 el: 04 de Maig de 2011, 16:00:22 pm »
vull sapiguer quin dia es fa el sorteig i quina data es el partit d'anada com el de tornada
El sorteig es el dia 16 de maig a Madrid i el partit d'anada es el 22 de maig i el de tornada el 29 de maig. :smile2:

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #190 el: 04 de Maig de 2011, 16:02:13 pm »
El sorteig es el dia 16 de maig a Madrid i el partit d'anada es el 22 de maig i el de tornada el 29 de maig. :smile2:
lo darán por la tele?

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #191 el: 04 de Maig de 2011, 16:09:33 pm »
lo darán por la tele?
no creo peró ojala lo den ojala que si pero no creo
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #192 el: 04 de Maig de 2011, 16:11:04 pm »
lo darán por la tele?

Tele?? a olvidarse de la tele y todos a apoyar al equipo!! Carreras es muy listo, nada más que decir.

• Entrenador
« Respondre #193 el: 04 de Maig de 2011, 16:18:26 pm »
i tanto carreras  ha hechado indirectas a los demas equipos para ir  de mosquitas muertas i a la que se despisten  plas  3a 0 i a 2a es asi sabe muy bn mover los hilos es un gran entrenador
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #194 el: 04 de Maig de 2011, 16:19:19 pm »

També hi ha algun arlequinat, o que diu ser arlequinat, que va menyspreant als equips i entrenadors rivals; per tant, diem tota la veritat. Jo crec que no hem de ficar-nos en rivalitats absurdes que no van enlloc. Queden dues setmanes pel sorteig i si anem fent "amics" d'aquesta manera això pot acabar com els Barça-Madrid d'enguany.

A més el nivell d'aquests usuaris ja es veu que és molt baix, jo personalment em ric molt. Ja poden dir el que vulguin; el Sabadell parlarà al camp.

• Entrenador
« Respondre #195 el: 04 de Maig de 2011, 16:22:28 pm »
si soc jo es que en van enviar l'altre dia un privat pel forum futbolplus i  em van comenzar a rajar molt del sabadell i em vaig empreñar molt i desde aquest moment estic  fastiguejat de getn tant asquerosa que no te c...... de  dirme les coses a la cara aixo son foreros de cadiz murcia i real irun   per aixo avui  he explotat 

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #196 el: 04 de Maig de 2011, 16:33:33 pm »
si soc jo es que en van enviar l'altre dia un privat pel forum futbolplus i  em van comenzar a rajar molt del sabadell i em vaig empreñar molt i desde aquest moment estic  fastiguejat de getn tant asquerosa que no te c...... de  dirme les coses a la cara aixo son foreros de cadiz murcia i real irun   per aixo avui  he explotat

Pots fer el que vulguis, jo no et diré que és el que has de fer, però pensa que són comentaris penjats en una noticia i que dificilment te'ls podrán dir a la cara, és imposible.

I per damunt de tot, pensa si amb aquestes respostes ajudes o perjudiques, d'alguna manera, al Sabadell i als seus seguidors de cara a inminents desplaçaments.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #198 el: 04 de Maig de 2011, 18:53:48 pm »
Deixeu-vos de picar en els altres fòrums, i dediqueu-vos a informar-vos de llocs per menjar, dormir i coses per visitar en els desplaçaments.

També hi ha algun arlequinat, o que diu ser arlequinat, que va menyspreant als equips i entrenadors rivals; per tant, diem tota la veritat. Jo crec que no hem de ficar-nos en rivalitats absurdes que no van enlloc. Queden dues setmanes pel sorteig i si anem fent "amics" d'aquesta manera això pot acabar com els Barça-Madrid d'enguany.

A més el nivell d'aquests usuaris ja es veu que és molt baix, jo personalment em ric molt. Ja poden dir el que vulguin; el Sabadell parlarà al camp.

En tots els equips tenim a gent que no té ni dos dits de front. Fins i tot al CE Sabadell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #199 el: 04 de Maig de 2011, 19:33:15 pm »
lo darán por la tele?

fa dos anys jo vaig poder veure el sorteig via internet, crec que per la web de la Ponferradina que tanbé feia el play off. Aquest any desconec si hi haurà alguna web per veure-ho. El que si que podrem fer és escoltar-ho per Ràdio Sabadell ;)

El sorteig crec que és a les 16.00, però començaràn a les 17.00, ja se sap com van els dinars a la federació  :botador

D'altra banda, el partit d'anada de la primera eliminatòria es jugarà el 21 de maig per les eleccions, i la tornada el 29 del mateix mes.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!