Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141367 cops)

0 Usuaris i 10 Visitants estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #280 el: 09 de Maig de 2011, 09:21:15 am »
Está claro que si en lugar de Lugo el desplazamiento fuera a Guadalajara seria mucho más cómodo (iriamos hasta en AVE!), pero que es poco probable!
El Pontevedra cuando se jugaba todavia sus posibilidades de salvarse perdió ayer 1-5 (precisamente con el Guadalajara) no creo que ahora que ya no tiene posibilidades se deje la vida...
Deportivamente el Lugo ha estado primero todo el año pero ahora que se juega la primera plaza no pudo ganar en campo de un equipo descendido.... así que sin tener idea de su potencial ya te demuestran que no son un supercoco (estilo Murcia) o que lo han sido pero los estados de forma a final de curso son los que mandan...
Que ganas que llegue el próximo lunes y saber ya rival ,orden de los partidos...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #281 el: 09 de Maig de 2011, 09:57:42 am »
Jo crec que probablement en data d´avui sigui el Lugo el rival que ens interessi més....   Està notant MOLT la presió i té un estil de joc similar al Sabadell, per tant contrarrestable.

Així és com veig la situació;

Grup I;    Tal com comento, el Lugo s´està desinflant però lo llògic és que aguanti el primer lloc, jugant a casa i contra un equip
               que a més a més de descendit i gallec (encara que això és un "arma de dos filos", no cobra.
               El Guadalajara està en bon moment, recorda el Alcorcón de fa dues temporades, però a veure con enfoca un
               "play-off" pel que no estava mentalitzat.  Com a desplaçament sí que seria una opció especialment interessant.
               En quant al Castilla, simplement millor que no toqui....tenint en compte la tirania econòmica i mediàtica que dos
               equips imposen sobre el futbol espanyol, la resposta és òbvia....
Grup II;   El Mirandés va sortir viu de Las Gaunas que no era fàcil i suposo que mantindrà el primer lloc en el partit contra
               el Torrelavega.  Es un club que puji o no puji farà una gran festa per l´esplèndida temporada que han fet i que
               superaran la presió de l´últim partit. En tot cas, molt interessant (teòricament), eludir l´Eibar en "primeres".
Grup III;  Crec que "tot el peix està vengut"....Badalona, Alcoyano i Orihuela no perdran i jugaran el "play-off"
Grup IV;   L´ordre classificatori no es mourà.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #282 el: 09 de Maig de 2011, 10:17:06 am »

l

y que? no tiene nada que ver la posición ya has visto hoy el mallorca B como le a roto los sueños al Lleida, como el Rayo Vallecano a perdido contra el salamanca que estaba en descenso, como el real madrid perdio contra el zaragoza que también estaba en descenso, todo esto son ejemplos y podría decirte muchísimos más y de esta jornada de segunda B

El dénia tampoco se jugaba nada y mira como nos a ganado

He dicho yo creo, porque es lo más probable, no lo he afirmado tampoco. El Salamanca, Zaragoza,... son equipos que han estado a a 1, 2 o 3 puntos para salir del descenso y han afrontando los partidos con una motivación y una necesidad mucho mayor a la del Rayo y Madrid, que van mas confiados. Con el Denia pasa igual, me imagino que ellos tienen el objetivo de meterse en copa del rey, mientras nosotros tenemos el objetivo de que no se lesione nadie y que no nos saquen tarjetas o limpiar ciclos.

En cambio el del Mallorca B si que es un resultado sorprendente ya que era un equipo que ya estaba matemáticamente descendido. Igual que el Extremadura que también sorprende.

Pero tal como está la cosa, como dice por aquí un compañero, el Pontevedra o la Gimnastica recibirían un maletín con los brazos abiertos, y la motivación que llevarán Lugo y Mirandés sobre el campo para mantener la 1ª plaza y tener muchas más opciones de subir a 2ª, será enorme, mucho más que la del Pontevedra y Gimnástica.

Eso son las predicciones, pero que solo son eso, predicciones, todo se decidirá sobre el campo y ya veremos el lunes que viene quien está en el bombo de los 1º.

Yo lo que prefiero es que este el Lugo, que tengo la impresión de que es un rival más 'fácil' teniendo en cuenta que ningún líder es fácil. Que este el Mirandes o no, ya hay no se que decir.

Saludos.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #283 el: 09 de Maig de 2011, 10:24:34 am »
Actualitzo:

Grup I:

1    Lugo    72
2    Guadalajara        70
3    R. M. Castilla        70
4    Leganés       66

Dificilment hi haurà canvi de líder, però el Pontevedra anirà primat fins les celles. És la lluita més obert dels 4 grups.

1    Mirandés       71
2    Eibar        70
3    Alavés        65
4    Real Unión    65

El Mirandés juga contra el Gimnástica Torrelavega,i l'Eibar contra el Guijuelo. Alavés i Real Unión és jugaran posicionar-se millor de cara al playoff. Aposto per un: Eibar,Mirandés,Deportivo Alavés i RU.

1    Sabadell       66
2    Badalona        62
3    Alcoyano        62
4    Orihuela       62
5    L'Hospitalet     59
6    Lleida        59

Sabent el que és juguen, no crec que Badalona,Alcoyano i Orihuela punxin. Tot igual.

1    Murcia       79
2    Sevilla B       69
3    Cádiz       69
4    Melilla       69

El Sevilla B té un partit difícil, ja que l'Alcalà s'ho juga tot per no baixar. Cádiz i Melilla juguen entre ells.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #284 el: 09 de Maig de 2011, 11:13:36 am »
Creo que no se habia hablado del Estadio del Guadalajara, se llama Pedro Escartin y tiene capacidad para 5.000 espectadores, o sea, menos el Murcia o el Madrid B si se diera el caso, los demas tienen estadios entre 5 mil y 6 mil personas.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #285 el: 09 de Maig de 2011, 11:17:08 am »
Creo que no se habia hablado del Estadio del Guadalajara, se llama Pedro Escartin y tiene capacidad para 5.000 espectadores, o sea, menos el Murcia o el Madrid B si se diera el caso, los demas tienen estadios entre 5 mil y 6 mil personas.

Per el que vaig veure el dia del Guadalajara-Ontinyent, em sembla que aquest estadi està mig en obres.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #286 el: 09 de Maig de 2011, 13:05:59 pm »
No us preocupa una miqueta la baixada de ritme d'aquests 2 ultims partits?

A mi em fa por, no m'agrada no arribar enxufat al play off...despres ens costara molt entrar en el partit a la primera eliminatoria, crec que hauriem de posar intensitat com si encara ens ho jugessim tot i aixo em fa por que ens passi factura.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #287 el: 09 de Maig de 2011, 14:50:38 pm »
No us preocupa una miqueta la baixada de ritme d'aquests 2 ultims partits?

A mi em fa por, no m'agrada no arribar enxufat al play off...despres ens costara molt entrar en el partit a la primera eliminatoria, crec que hauriem de posar intensitat com si encara ens ho jugessim tot i aixo em fa por que ens passi factura.
ami me preocupa bastante se suponía que los 3 partidos previos al play-off eran para prepararlo pero Carreras prefiere que jueguen jugadores que llevan poco minutos como Eneko, Alex y Pages. como empatemos o perdamos contra el Sant Boi que espero que no pase no creo que subamos a SªA en la primera eliminatoria

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #288 el: 09 de Maig de 2011, 15:55:58 pm »
para los negativos y los que estan diciendo barbaridades, que toque el que sea pongo estos datos.....
r.murcia 2-jumilla 1 primero contra el colista extremadura 3-lugo 1 segundo por la cola ya descendido contra el lider , dejaros de hipotesis y tonterias que toque el que sea!! que vamos a luchar!! :scut :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #289 el: 09 de Maig de 2011, 16:32:22 pm »
totalment d'acord amb tu que toqui el que toqui i anem a guanyar-los, i ja aquesta que el futbol és molt difícil ha veure si aquest any ho aconseguirem.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #290 el: 09 de Maig de 2011, 19:23:49 pm »
Toque el que toque hay que ir a ganar, pero que no toque el murcia  :icon_mrgreen:.

De todas formas, yo creo que no es positivo ir con dinamica perdedora y me imagino que contra el Santboià iremos a ganar el partido para ir cn buen pie a los play off.

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #291 el: 09 de Maig de 2011, 22:57:22 pm »
para los negativos y los que estan diciendo barbaridades, que toque el que sea pongo estos datos.....
r.murcia 2-jumilla 1 primero contra el colista extremadura 3-lugo 1 segundo por la cola ya descendido contra el lider , dejaros de hipotesis y tonterias que toque el que sea!! que vamos a luchar!! :scut :scut

Yo creo que no ha de preocupar el resultado, el ritmo de los jugadores es "normal", lo pongo entre comillas, por que entiendo que no podemos jugar a padecer una lesión inesperada que nos pueda complicar play-off. De Navas ha de ir con ojo, ya que tiene como responsabilidad no caer en una lesión tonta, y eso ha de generar presión,no se sabe cuando te puedes lesionar y creo que estos tres partidos se lo han tomado como un entrenamiento. Perder un partido nunca gusta pero si se han de dejar la piel que se la dejen dentro de un par de semanas.

Mas preocupados deben estar Mirandes y Lugo que si estar asegurada la plaza están complicándose la vida en estas dos ultimas jornadas.

David De Navas Forever!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #292 el: 09 de Maig de 2011, 23:03:16 pm »
estic molt d'acord amb tu ha veure si busquem ja el porter suplent perquè de navas descansi una mica perquè deu estar cansat, a part ja serà el zamora del grup.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #293 el: 10 de Maig de 2011, 09:26:33 am »
 :bandera :bandera

Una pregunta. En cas d'assolir l'ascens es poden comprar els partits de 2a A? No em refereixo a el que va fer el R.Unión fa 2 anys al play-off sinó a pagar uns diners per només veure el partit.

Per exemple: Almeria - Sabadell ( Pagas 10 € i veus el partit per la tele ) Diria que es podia fer a primera però no sé si ha Segona A també.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #294 el: 10 de Maig de 2011, 12:25:21 pm »
El CD Mirandes m'ha confirmat que en moments puntuals li han proporcionat fins a 1500 entrades a l'afició del Alavés, aixi que no crec que tinguem problemes per anar-hi tots si el sorteig ens depara contra ells  :ok
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #295 el: 10 de Maig de 2011, 12:36:09 pm »
El CD Mirandes m'ha confirmat que en moments puntuals li han proporcionat fins a 1500 entrades a l'afició del Alavés, aixi que no crec que tinguem problemes per anar-hi tots si el sorteig ens depara contra ells  :ok

Pero al seu camp no te un aforament de 5000 persones!!!?

Una mica estrany no? 1500 son moltes entrades!! :sleep:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #296 el: 10 de Maig de 2011, 12:38:59 pm »

Pero al seu camp no te un aforament de 5000 persones!!!?

Una mica estrany no? 1500 son moltes entrades!! :sleep:

M'han dit que hi caben 6 mil persones i que al Alaves li han fet això, no sé si a nosaltres ens faran el mateix ni si nosaltres serem capaços de desplaçar mes de mil persones, crec que seriem uns 500-800 com a molt.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #297 el: 10 de Maig de 2011, 12:47:10 pm »
A mi el tema entrades pel desplaçament és el que més em preocupa, espero que tothom en pugui tenir i ràpid, osigui el dimarts ja hauríem de poder tenir l'entrada si ens toca jugar primer fora. A veure com ho plantejen tot plegat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #298 el: 10 de Maig de 2011, 12:53:37 pm »
Un dubte a Irun quants erem?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #299 el: 10 de Maig de 2011, 12:55:36 pm »