Autor Tema: Fase d'ascens a Segona A  (Llegit 141411 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
Re:Fase d'ascens a Segona A
« Respondre #340 el: 13 de Maig de 2011, 11:31:51 am »
No us preocupa una miqueta la baixada de ritme d'aquests 2 ultims partits?

A mi em fa por, no m'agrada no arribar enxufat al play off...despres ens costara molt entrar en el partit a la primera eliminatoria, crec que hauriem de posar intensitat com si encara ens ho jugessim tot i aixo em fa por que ens passi factura.
Tanto Murcia como Lugo y Mirandés han bajado el pistón: el Murcia supongo que por la misma razón que nosotros y los otros 2 porque la presión aprieta y las piernas pesan. Espero que contra el Santboia se recupere esta tensión competitiva que tan poco le debe haber gustada perder a Carreras.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
  • Gènere: Masculí
« Respondre #341 el: 13 de Maig de 2011, 13:24:59 pm »
He estat mirant forums i la gran majoria de la gent (dels altres grups 2B) diuen que el grup III és el més dèbil de tota la segona b i que el sabadell no te res a fer en aquestes fases pq està en el grup de la ganga...

Algú sap o em pot explicar pq la resta de grups tenen aquesta concepció del nostre grup?

El que si que desitjo  és que el sabadell deixi resolt l'ascens en el primer partit, si em de disputar més de una eliminatoria les pasare bastant p....

Gràcies

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #342 el: 13 de Maig de 2011, 13:40:06 pm »
He estat mirant forums i la gran majoria de la gent (dels altres grups 2B) diuen que el grup III és el més dèbil de tota la segona b i que el sabadell no te res a fer en aquestes fases pq està en el grup de la ganga...

Algú sap o em pot explicar pq la resta de grups tenen aquesta concepció del nostre grup?

El que si que desitjo  és que el sabadell deixi resolt l'ascens en el primer partit, si em de disputar més de una eliminatoria les pasare bastant p....

Gràcies

Perquè és veritat. El grup III aquest any te un nivell baixíssim comparat amb altres anys que segurament era el grup més fort.

Ara arriba el moment de la veritat i de poc serveix el grup del què vinguis, tot té coses positives i negatives. Una eliminatòria la pot guanyar qualsevol...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #343 el: 13 de Maig de 2011, 13:40:56 pm »
Ya solo quedan tres dias para el sorteo!!! Parece que no va a llegar nunca!!!

Parece mentira lo mal que está montado para el aficionado el sistema de sorteo de los play-off. Si nos toca jugar primero fuera hay que preparar el viaje en 3 días. Con lo fácil que seria hacer un sorteo a principio de temporada y ya sabríamos si nos toca jugar el primer partido fuera o en casa y si nos tocaría con el líder del grupo 1, 2 o 4.

C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #344 el: 13 de Maig de 2011, 14:25:53 pm »
Yo eso de que el grupo 3 es malo lo encuentro una tonteria. Que se piensen lo que quieran, mejor para nosotros.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #345 el: 13 de Maig de 2011, 14:32:31 pm »

Gràcies

Perquè és veritat. El grup III aquest any te un nivell baixíssim comparat amb altres anys que segurament era el grup més fort.

Ara arriba el moment de la veritat i de poc serveix el grup del què vinguis, tot té coses positives i negatives. Una eliminatòria la pot guanyar qualsevol...

El què és veritat ?.....fluix perquè ?  perquè tenim uns pocs punts menys que altres líders a conseqüència de la gran igualtat que històricament té aquest grup ?.....fent un paral.lelisme, el "play-off" d´ascens a Primera es disputarà fent poquísims punts, doncs a Segona A aquesta igualtat és sempre present.

Aquest grup és el mateix que els dos anys anteriors, amb l´única diferència de que Villarreal B i Barcelona B ja no hi són, però per contra existeix equips com Sant Andreu i Ontinyent que l´any passat van estar a les portes de pujar i que a més a més ho mereixen esportivament de totes totes.

No serà que la "classe mitja" d´aquest grup és superior a la de l´altres grups i això provoca menys dispersió d´equips a la classificació ?

I si és que troben a faltar equips amb nom, en aquest grup també tenim al Castelló, equip al que a principi de temporada ningú preveia que adelantéssim.

I si parlem de possibilitats d´ascensos, l´any passat l´Alcorcón va pujar com a líder en un grup que sobre el paper (noms) era una nul.litat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #346 el: 13 de Maig de 2011, 14:52:57 pm »
companys de forum,  si us serveix de consol, tinc un amic linier  que fa bastant els altres grups i em diu que si juguem com sabem ho tenim be, pero per ell millor el mirandes per nosaltres.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #347 el: 13 de Maig de 2011, 15:01:45 pm »
jo sincerament he estat informant amb unamigo meu que és àrbitre de 2b també i m'ha dit, que el millor és Miranda per que és un equip molt interessant perquè no té grans estrelles. l'únic que tenen un porteràs que és Wilfred un dels millors porters de la categoria juntament amb david de navas.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #348 el: 13 de Maig de 2011, 16:09:36 pm »
Os dejo los precios del Leganés:

Venta anticipada:

• Abonados (sólo podrán retirar su entrada en Butarque para conservar el asiento)
   o Lateral/Fondo: 7 euros
   o Tribuna: 12 euros
   o Niños de 0 a 8 años: GRATIS
   o Palco: 30 euros (catering incluido)

• Acompañantes de abonados (sólo podrán retirar su entrada en Butarque)
   o Lateral/Fondo: 9 euros
   o Tribuna: 14 euros

• Pepineros (que hayan nacido o vivan en Leganés con DNI que lo acredite)
   o Lateral/Fondo: 10 euros
   o Tribuna: 15 euros

• Público general
   o Lateral/Fondo: 15 euros
   o Tribuna: 20 euros
   o Palco: 40 euros (catering incluido)

El día del partido ni idea...supongo que serán algo más caras,pero no mucho más.

Y los del Cádiz:

(adluto/joven/infantil)

PÚBLICO GENERAL

Tribuna preferencia : 28/24/12
Preferencia Baja : 20/18/10
Preferencia Alta : 18/16/10
Preferencia Supletoria : 18/14/10
Fondos : 14/12/6
Palco : 35

ABONADOS:

Tribuna preferencia : 14/12/6
Preferencia Baja : 10/9/5
Preferencia Alta : 9/8/5
Preferencia Supletoria : 9/7/5
Fondos : 7/6/3
Palco : 18

DESEMPLEADOS:

Tribuna preferencia : 14/12
Preferencia Baja : 10/9
Preferencia Alta : 9/8
Preferencia Supletoria : 9/7
Fondos : 7/6
Palco : n/d

MAYORES DE 65:

Tribuna preferencia : 14
Preferencia Baja : 10
Preferencia Alta : 9
Preferencia Supletoria : 9
Fondos : 7
Palco : n/d

• Entrenador
« Respondre #349 el: 13 de Maig de 2011, 16:38:48 pm »
jo em comprometo a saber el preu de l'entrada de el camp del Mirandes, i hauríem de mirar d elos altres primers de grup.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #350 el: 13 de Maig de 2011, 18:19:10 pm »
NOTICIA!! MARCA TV RETRANSMITIRÁ EL SORTEO DE PLAYOFF DE ASCENSO!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #351 el: 13 de Maig de 2011, 18:39:26 pm »
Yo prefiero no ser el favorito. Que dicen que el líder del Grupo III es una bicoca, mejor que mejor. La presión para los otros, y no me gustaría para nada tener la presión que tienen los jugadores del Murcia.

Salud y suerte.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #352 el: 13 de Maig de 2011, 18:49:03 pm »
se confirma que que daran el sorteo por la tele?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #353 el: 13 de Maig de 2011, 18:54:29 pm »

Gràcies

El què és veritat ?.....fluix perquè ?  perquè tenim uns pocs punts menys que altres líders a conseqüència de la gran igualtat que històricament té aquest grup ?.....fent un paral.lelisme, el "play-off" d´ascens a Primera es disputarà fent poquísims punts, doncs a Segona A aquesta igualtat és sempre present.

Aquest grup és el mateix que els dos anys anteriors, amb l´única diferència de que Villarreal B i Barcelona B ja no hi són, però per contra existeix equips com Sant Andreu i Ontinyent que l´any passat van estar a les portes de pujar i que a més a més ho mereixen esportivament de totes totes.

No serà que la "classe mitja" d´aquest grup és superior a la de l´altres grups i això provoca menys dispersió d´equips a la classificació ?

I si és que troben a faltar equips amb nom, en aquest grup també tenim al Castelló, equip al que a principi de temporada ningú preveia que adelantéssim.

I si parlem de possibilitats d´ascensos, l´any passat l´Alcorcón va pujar com a líder en un grup que sobre el paper (noms) era una nul.litat.

Lo dels punts i els noms es una xorrada com un piano.

Es més fluix, en la meva opinió perquè he vist moltíssims partits de tots els grups i la meva opinió és que el grup III és un grup fluixet, més tenint en compte el nivell que ha tingut altres anys.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #354 el: 13 de Maig de 2011, 18:59:57 pm »
Doncs jo en els equips que han vingut a la NCA no he trobat cap diferencia amb els equips de l'altre any, i tambe n'hevist molts de partits de segona B. El futbol es dolentet y de vegades es veu algun bon partit, c***, pero aixo ha pasat desde tota la vida, no veig perque hauria d'haber baixat el nivel quan el que veiem sobre el camp es el de smepre en aquestes categories.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #355 el: 13 de Maig de 2011, 19:30:02 pm »
buena noticia lo de marca tv, asi lo podemos ver en imagenes, otra cosa se que es pronto pero es para saberlo pero en caso de ascenso en un programa de l'arlequinat dijeron que la T.U.S nos dejaria un autobus como el año de nuestro ascenso a 2ªB, hoy estuve viendo como  montaban el del Barça para celebrar la liga con pegatinas grandes juntandolas tipo puzzle. en caso de ascenso podrian mirar de hacer algo parecido aunque fuera mas simple para que saliera mas economico  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #356 el: 13 de Maig de 2011, 19:55:12 pm »
buena noticia lo de marca tv, asi lo podemos ver en imagenes, otra cosa se que es pronto pero es para saberlo pero en caso de ascenso en un programa de l'arlequinat dijeron que la T.U.S nos dejaria un autobus como el año de nuestro ascenso a 2ªB, hoy estuve viendo como  montaban el del Barça para celebrar la liga con pegatinas grandes juntandolas tipo puzzle. en caso de ascenso podrian mirar de hacer algo parecido aunque fuera mas simple para que saliera mas economico  :beer2 :beer2

sí porque el bus de la TUS, con todos los respectos, no vale para celebrar algo así...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #357 el: 13 de Maig de 2011, 20:06:57 pm »

sí porque el bus de la TUS, con todos los respectos, no vale para celebrar algo así...

se podria mirar algo asi aunque sea pedirle a Barcelona que nos deje uno y ponerle nosotros las pegatinas, nosotros me refiero a nuestra directiva seguro que a alguna empresa de Sabadell se lo puede encargar y no creo que saliera muy caro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

• Entrenador
« Respondre #358 el: 13 de Maig de 2011, 20:11:54 pm »
el que podem fer és demanar a Bardet algun autocar o alguna cosa per l'estil no?.
 :grin2:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #359 el: 13 de Maig de 2011, 20:14:00 pm »
Tranquils no parlem de celebracions primer el sorteig jugar els dos partits i despres ja veurem