Autor Tema: És viable el Sabadell a Segona A ?  (Llegit 11282 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:És viable el Sabadell a Segona A ?
« Respondre #40 el: 04 de Maig de 2011, 00:27:22 am »
jo sincerament  deixaria aquestes coses absurdes xq gracies en part de molts del components de la directiva  estem ara 1  a falta de 2 jornades i jugarem playoff de 2 divisio  jo només estic a favor que gracies a molta gent entre els mencionats aquest anys estem en  aquesta posició que fa 21 anys que ni hem olorat  . una salutació  :grin2:

El president, l'Àrea Econòmica i l'Àrea Esportiva funcionen en aquest club. Les demés àrees necessiten molt a millorar.

Per exemple, amb tanta gent que vé últimament, per que no hi han gorres per vendre? Ni samarretes de la primera equipació al camp? Ni es fan samarretes (des del club) barates per a vendre als socis i fer un calaix extra? Per que no hi ha més de 2.000 socis en una ciutat de 200.000 habitants? Per que no es poden comprar pantalons del primer equip?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #41 el: 04 de Maig de 2011, 00:30:57 am »
no jo només parlo de que tampoc cal criticar tant si estem 1 i farem playoff  nose es la meva opinio encara que  les altres arees realment les desconec pero  tampoc tenen que ser tan greu  xq anem 1  es igual no vull me spolemica solament penso aixo pero bueno.  una salutació  :grin2:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #42 el: 04 de Maig de 2011, 07:28:11 am »
Si és viable a la divisió menys viable del futbol espanyol, també ho seria a Segona A.

Si podem ser viables, però s'ha de gestionar millor per tenir més beneficis per reinvertir i fer neteja de xupopters a la directiva. Gent com Miquel Arroyos, Josep Mª Ribas, Carles Grané, Carles Soy i la famosa Gina, conjuntament amb alguns directius de la Penya Sabadell i la Penya la Ceba fan que dixem de guanyar uns calés que ens ajudarien a tenir una economia molt millor.

Ja era hora!

Per fi algú que diu les coses clares, amb noms i cognoms.

Ara no seria el moment, de treure l'escopeta, però a final de temporada, amb tot decidit, seria bó parlar-ho.

L'ara no toca, no procedeix ací. Este mateix diumenge, estos elements mos han fet perdre calés de taquillatge. I segur que no és el primer ni últim colp. I ho saps a l'igual que jo ho sé, o millor.  :llegir

No m'agrada el mal rotllo...i molt menys en aquests moments....

Endavant Sabadell...de camí a la SEGONA A  :bandera :bandera :bandera
A mi tampoc m'agrade el mal rotllo, però no soporto les injustícies ni els aprofitats. Mai m'he callat davant lo que no funciona bé i menys si hi han culpables.
Ja t'ho dic, a mi l''ara no toca' no m'agrade. Les coses son com son, quan son i on son.

Aquest és el teu punt de vista....molt lícit....nomès faltaria....però repeteixo el teu punt de vista. Suposo que acceptes que tothom no ho vegi del mateix color...del teu color....

I no vull estrar en polèmiques absurdes en les circuntàncies actuals....

ENDAVANT SABADELL...AVIAT ET VOLEM VEURE A SEGONA A  :bandera :bandera

Jo també que efectivament "ara no toca"....com no tocava fa 2 anys "lo" de García Llamas en el moment més dolç de la temporada....i ja vem anar veient el que va passar després a partir del partit següent.

I en relació a les persones que cites, la meva opinió és que un equip humà ha de combinar joventut i experiència de manera que prevaleixi "el sentit comú dintre d´un dinamisme". Potser el que s´ha de fer és ampliar la base en diferents àrees, amb gent jove i amb idees, més que "descartar" a persones que són actius històrics del club.  No oblidem p.e. la quantitat de diners que ha invertit Miquel Arroyos en determinats moments ....

Si et sembla, anem a ascendir a Segona A i a partir del Juliol si vols en seguim parlant  :scut
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #43 el: 04 de Maig de 2011, 10:52:30 am »

Jo, potser penso també que ara no toca.

Ara bé, més tard tocar ha de tocar. I deixar, s'ha de deixar via a nova gent. Els Arroyos, han de deixar via lliure a una renovació al club i no estar sempre amb lo d'uns calers que es diu que han posat... o no! Ves a saber...

Crec que s'hauria de fer ampliació de capital i donar preferència al soci jove, menor de 40 anys. El soci o simpatitzant que quan es van suscriure les accions, era un xaval o un jove estudiant. Si avui les accions sumen 200 kilos aprox., donc fer 100 kilets més que segur es vendrien.

• Entrenador
« Respondre #44 el: 04 de Maig de 2011, 16:14:04 pm »
a pensar amb el playoff que aixo em recorda al tema garcia llamas   osigui deixemo i pensem en el playoff
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 04 de Maig de 2011, 19:15:55 pm »
Jo també penso que ara no toca criticar i el dia desprès, fem el que fem, és quan s'ha de plantejar el futur del club. Això si, i repeteixo, que aquí hi ha llibertat d'expressió per que qui vulgui parlar, parli, encara que no comparteixi el seu 'moment'.

no jo només parlo de que tampoc cal criticar tant si estem 1 i farem playoff  nose es la meva opinio encara que  les altres arees realment les desconec pero  tampoc tenen que ser tan greu  xq anem 1  es igual no vull me spolemica solament penso aixo pero bueno.  una salutació  :grin2:

Desconeixes com funcionen les altres àrees? Doncs contestat les següents preguntes, i les coneixeràs:

Per exemple, amb tanta gent que vé últimament, per que no hi han gorres per vendre? Ni samarretes de la primera equipació al camp? Ni es fan samarretes (des del club) barates per a vendre als socis i fer un calaix extra? Per que no hi ha més de 2.000 socis en una ciutat de 200.000 habitants? Per que no es poden comprar pantalons del primer equip?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #46 el: 04 de Maig de 2011, 19:23:23 pm »
jo sincerament  deixaria aquestes coses absurdes xq gracies en part de molts del components de la directiva  estem ara 1  a falta de 2 jornades i jugarem playoff de 2 divisio  jo només estic a favor que gracies a molta gent entre els mencionats aquest anys estem en  aquesta posició que fa 21 anys que ni hem olorat  . una salutació  :grin2:

El president, l'Àrea Econòmica i l'Àrea Esportiva funcionen en aquest club. Les demés àrees necessiten molt a millorar.

Ni un p**o pin para regalar a los colegas... Lo dixo, muxas cosas a mejorar...

• Entrenador
« Respondre #47 el: 04 de Maig de 2011, 21:34:08 pm »
se arreglaran si subimos este año pero mucho me temo que si no subimos no se arreglara