Autor Tema: MARXA ARLEQUINADA 2 (Dia 1 de maig de la Pça St Roc a la Nova Creu Alta)  (Llegit 27461 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:MARXA ARLEQUINADA 2 (Dia 1 de maig de la Pça St Roc a la Nova Creu Alta)
« Respondre #120 el: 03 de Maig de 2011, 18:35:07 pm »
pitjor van ser els de l'oposició, que es feien fotos davant l'ajuntament, i la gent criadant Sabadell i campions i ells fent el b***o. Aquests son els que  no volien aprovar els pocs diners que ens donen

Tots son iguals. En tots els partits hi hauran arlequinats (com germans Bustos, Rossinyol, Juli Fernández, Mena, i algun que em descuidaré) i altres que els sua el que faci el CE Sabadell.

En època d'eleccions, acudeixen com mosques on hi ha més quantitat de gent...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #121 el: 03 de Maig de 2011, 21:36:03 pm »
yo pienso que del apollo que le da Bustos a nuestro Sabadell no nos podemos quejar, nos puede caer mejor o peor como politico i/o como persona pero el apollo que le da a nuestro equipo creo que es muy bueno  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #122 el: 03 de Maig de 2011, 21:43:40 pm »
Jo no critico el suport que mos puga donar. Critico que se faça la foto de rigor i la utilitze per a sortir sovint al Diari Sabadell, Ràdio Sabadell, Canal Català i ASabadell+.
I si ho fes un altri, lo mateix.

A més és a l'únic polític que he vist a la foto que m'han escanejat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #123 el: 03 de Maig de 2011, 21:49:30 pm »
Jo no critico el suport que mos puga donar. Critico que se faça la foto de rigor i la utilitze per a sortir sovint al Diari Sabadell, Ràdio Sabadell, Canal Català i ASabadell+.

Però...potser això és normal...no et sembla...ell és l'alcalde de la nostra Ciutat i trobo lògic que surti als mitjansde comunicació locals....

I si a algú no li agrada aviat podrà votar una nova opció a les properes municipals...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #124 el: 03 de Maig de 2011, 23:07:40 pm »

Però...potser això és normal...no et sembla...ell és l'alcalde de la nostra Ciutat i trobo lògic que surti als mitjansde comunicació locals....

I si a algú no li agrada aviat podrà votar una nova opció a les properes municipals...

És l'alcalde de la vostre ciutat, tu ho has dit, i a mi no m'agrada que aprofiti els èxits o actes del nostre club per sortir als medis de comunicació.

Això es fa en els pobles com Caldes o Sant Llorenç, que al full setmanal surt l'alcalde amb l'equip a principi de temporada o si es juga alguna promoció o ascens, però no sistemàticament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #125 el: 03 de Maig de 2011, 23:44:42 pm »
Nose si se ha comentado, pero por allí había otros políticos aparte del alcalde,pues estaba toda la candidatura de "l'entesa" haciendose haciendose fotos supongo que para el 22m a estos pareció verse sorprendidos por lo que se estaba preparando, más de uno les recriminó esa falta de apoyo que siempre han mostrado al c.e.sabadell, incluso alguno les invito a irse a barcelona a poner pantallas gigantes para ver el barça...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #126 el: 03 de Maig de 2011, 23:52:58 pm »

se hace la foto por que es el alcalde de la ciudad y no solo por que hay eleciones como muchos veis, cuando no son eleciones tmb se a echo fotos miles de veces, mucho decir que el es el que busca votos y tu estas haciendo lo mismo con tu comentario, osea mezclar politica con futbol  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #127 el: 03 de Maig de 2011, 23:56:42 pm »
Nose si se ha comentado, pero por allí había otros políticos aparte del alcalde,pues estaba toda la candidatura de "l'entesa" haciendose haciendose fotos supongo que para el 22m a estos pareció verse sorprendidos por lo que se estaba preparando, más de uno les recriminó esa falta de apoyo que siempre han mostrado al c.e.sabadell, incluso alguno les invito a irse a barcelona a poner pantallas gigantes para ver el barça...

Grandes! :anims  Si fuera por los tocapelotas estos de la Entesa jugaríamos en la Olímpia y hubieran aprovechado el terreno de la NCA para hacer un parque con toboganes.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #128 el: 04 de Maig de 2011, 00:07:55 am »

Grandes! :anims  Si fuera por los tocapelotas estos de la Entesa jugaríamos en la Olímpia y hubieran aprovechado el terreno de la NCA para hacer un parque con toboganes.
Totalmente de acuerdo  con resis i con sergio  ahora todos van a ver el ce.sabadell estuvo viendo a muchos alcaldables en la marcha i en el campo  ahora que el club va bien ellos sacan la cabeza  i el unico que ha estado muchos años hasta en 3a division a sido el alcalde   aunque ahora gente ira a x mi  a mi no me gusta mezclar politica i futbol   futbol es un deporte  i nunca se tiene que mezclar con politica  yo particularmente  estoi  contento de que el alcalde sea del ce. sabadell no como los otros que van a ver el barsa el espanyol o otros equipos  un saludo i no quiero  ninguna polemica  para nada
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #129 el: 04 de Maig de 2011, 00:24:04 am »
Está claro que desde el punto de vista arlequinado este Alcalde nos ha apoyado siempre y ha estado con el equipo en las duras y las maduras, con otra persona al frente de la ciudad seguramente estariamos estilo Terrassa o peor!.
Y si, estamos a 3 semanas de las elecciones pero él siempre ha estado con nosotros , a mi me sobran más otros que no él en este momento. Si ha venido siempre al campo y socio desde hace muchos años , ¿que tiene que hacer no venir porque vienen elecciones?
Y mi comentario es estrictamente en la relación con nuestro equipo , no entro a valorar (porque no es el post) si la politica es más buena o más mala.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #130 el: 04 de Maig de 2011, 07:16:20 am »
Está claro que desde el punto de vista arlequinado este Alcalde nos ha apoyado siempre y ha estado con el equipo en las duras y las maduras, con otra persona al frente de la ciudad seguramente estariamos estilo Terrassa o peor!.
Y si, estamos a 3 semanas de las elecciones pero él siempre ha estado con nosotros , a mi me sobran más otros que no él en este momento. Si ha venido siempre al campo y socio desde hace muchos años , ¿que tiene que hacer no venir porque vienen elecciones?
Y mi comentario es estrictamente en la relación con nuestro equipo , no entro a valorar (porque no es el post) si la politica es más buena o más mala.

Totalment d'acord amb tu, company..   La coherència en recolzar a l´equip l´ha tingut sempre, i perquè ?   perquè és un afeccionat de l´equip igual que nosaltres. Amb ell sé que això seguirà passant, amb un altre candidat no estaria gens tranquil en aquest sentit.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #131 el: 04 de Maig de 2011, 16:12:43 pm »
pocs alcaldes estan amb el equip d ela ciutat si no ves a terrasa que no esta mab el equip i aixi els i va  jo sempre m'agrada saber que un personatge politic sigui del sabadell i despres que sigui del equip que vulgui .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #132 el: 04 de Maig de 2011, 16:29:53 pm »
Cito directamente de futbolplus a un aficionado del Lleida:

Cita de: RoD
Cita de: Kanban
Habrá alguna manifestación o queja? Haced lo que podáis o almenos que se os escuche, ya está bien de tantos dirigentes que arruinan clubes!
La gente se está moviendo y puede haber un acto de protesta aprovechando el pregón de las fiestas mayores de Lleida que empiezan este viernes.
¿Sabéis quién da el pregón? Sandro Rosell. Sí, nos viene a dar el pregón de las fiestas una persona nacida en Barcelona y que es presidente del FC Barcelona, coincidiendo con el anuncio de la desaparición de la UE Lleida.
No se como definirlo, si triste, o lamentable, o irónico. Creo que el alcalde nos quiere hacer llegar un pensamiento; dejaros de equipuchos como el Lleida y haceros del gran FC Barcelona, el equipo que todo lo ciega.

Pos eso.

• Entrenador
« Respondre #133 el: 04 de Maig de 2011, 21:32:51 pm »
Madre mia  lo que hay que escuchar  vale que el lledia encesita dinero pero tanpoco es para tanto que dejar hacer el pregon al  presidente de un equipo que no tiene nada que ver con el lleida  pero bueno cada uno que haga lo que quiera un saludo

jordix

• Visitant
« Respondre #134 el: 05 de Maig de 2011, 01:36:55 am »
Bueno canviant de tema el dia contra el santboia es fara marxa?? :mml:

• Entrenador
« Respondre #135 el: 05 de Maig de 2011, 14:34:50 pm »
si es fa marxa jo m'apunto me ho vaig pasar molt bé  :D

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #136 el: 05 de Maig de 2011, 15:21:37 pm »
Jo crec que ja hem de concentrar esforços per a ferla el dia del PLAY OFF. Si en aquesta van ser 500, en la seguent hem de ser 1000. Podriem començarla abans i anar a rebre als jugadors cuan arribes l'autocar. Crec que els podriem motivar encara mes. Com ho veieu?

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #137 el: 05 de Maig de 2011, 15:24:17 pm »
No creo que valga la pena hacer otra para el dia del Santboià, a partir de ahora hay que concentrarse en otras iniciativas que tengan que ver con los desplazamientos en el playoff y unas buenas previas en los partidos de casa.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #138 el: 05 de Maig de 2011, 17:00:01 pm »
Jo crec que ja hem de concentrar esforços per a ferla el dia del PLAY OFF. Si en aquesta van ser 500, en la seguent hem de ser 1000. Podriem començarla abans i anar a rebre als jugadors cuan arribes l'autocar. Crec que els podriem motivar encara mes. Com ho veieu?

que  autocar ??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

• Entrenador
« Respondre #139 el: 05 de Maig de 2011, 20:24:18 pm »
que autocar  el otro dia no eras Tú el que tambien dijo lo del autocar o fue otro companyero noma svan en autocar a los desplazamientos de fuera  un saludo :D