Autor Tema: NOVA CREU ALTA ES NOSTRE, Sr Gil  (Llegit 3434 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
NOVA CREU ALTA ES NOSTRE, Sr Gil
« el: 10 de Novembre de 2005, 16:51:07 pm »
El estadi és del ajuntament i aquest és la representació del poble que som nosaltres. O sigui que la Nova Creu Alta és nostre i no del Sr. alcalde
 També vam deixar el camp a l´espanyol una vegada i a part de destrosses que ens van fer els brigades després vé el Espanyol B que no és jugava res i ens guanyen un partit que quasi ens envien a tercera i celebren  els gols com si guanyesin la champions.
Algún favor ens han fet a nosaltres algun club català? Sempre els fem nosaltres?
Val la pena arriscar la nostra gespa per un favor personal de l´alcalde?
Comparteixo amb vostè que no és tolerable referir-se a la vida privada d´un càrrec públic però li recordo, amic  Gil, que és un treballador que han triat els ciutadans de forma democràtica  i a ells és déu i a també al club de futbol més representatiu de la ciutat i de la seva història.
Aquesta és la seva feina que li paguem entre tots i salvar al nostre club és el seu deure i els diners no són seus sinó de tots  que som els que realment salvem al Sabadell.
Ell només fa el que té que fer i evidentment la Nova Creu Alta no és seva com tampoc ho és ni el club ni l´ajuntament ni la ciutat.
Crec jo,vaja, o estic equivocat, amic Gil?
« Darrera modificació: 10 de Novembre de 2005, 18:15:12 pm per hicks »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: NOVA CREU ALTA ES NOSTRE
« Respondre #1 el: 10 de Novembre de 2005, 17:46:05 pm »
Molt ben dit, potser els missatges anteriros no estaven en l´apartatat adecuat però aquest sí. Per molt que diguin jo continuaré pensant ( estem en democràcia desde el 1978 sinorecordo malament) i dient que l´alcalde Bustos tot ho fa en benefici i imatge seva, ja sigui ajudar al CE Sabadell o cedir el nostre camp a un equip d´una població amb ajuntament del mateix color que el seu.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: NOVA CREU ALTA ES NOSTRE, Sr Gil
« Respondre #2 el: 10 de Novembre de 2005, 20:30:29 pm »
Molt ben dit, potser els missatges anteriros no estaven en l´apartatat adecuat però aquest sí. Per molt que diguin jo continuaré pensant ( estem en democràcia desde el 1978 sinorecordo malament) i dient que l´alcalde Bustos tot ho fa en benefici i imatge seva, ja sigui ajudar al CE Sabadell o cedir el nostre camp a un equip d´una població amb ajuntament del mateix color que el seu.

Vigila Toni23 que hi ha gent que no ho sap que estem en un pais democratic, si critiques al  Bustos el Sr.Gil s'enfadara i el germanet del Bustos plorara

Senzilament com que estem en un pais democratic ho dic aqui i a on faci falta

ESTIL BUSTOS? NO GRÀCIES

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 10 de Novembre de 2005, 20:52:05 pm »
Crec que els vostres comentaris ja comencen a ser una mica desafortunats... :disappointed:  O sigui que com no us ajuden no voleu ajudar... és a dir, sou i feu igual que els altres pq si tothom pensa així... A veure si en comptes d'imitar les coses dolentes dels demés imitem o fem nostres les que considerem que són bones i som una mica més solidaris. El que més greu em sap es que la gent només vulgui ajudar amb la condició de q li tornin el favor en algun moment. Ser solidari, senyors, no és pas això.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 10 de Novembre de 2005, 20:56:04 pm »
Crec que els vostres comentaris ja comencen a ser una mica desafortunats... :disappointed:  O sigui que com no us ajuden no voleu ajudar... és a dir, sou i feu igual que els altres pq si tothom pensa així... A veure si en comptes d'imitar les coses dolentes dels demés imitem o fem nostres les que considerem que són bones i som una mica més solidaris. El que més greu em sap es que la gent només vulgui ajudar amb la condició de q li tornin el favor en algun moment. Ser solidari, senyors, no és pas això.
Si BIRRI, estic d'acord en això, però de solidaritat en la nostra societat n'hi ha ben poca. Per no dir que gairebé no n'hi ha.
Si comencés a parlar de les ONG no acabaria...... perque tenen tela. D'empreses importants que envien menjar al 3r mon, ho fan simplement per una qüestió d'imatge, la gent es compra............. i un llarg etc.......... per a mi ser solidari és molt bonic, i com jo la majoria de gent ho és poc o menys del que podria ser-ho.
I amb això vull dir que en el mon de l'esport no s'és solidari perque si. S'és solidari per alguna cosa. Trist pero és aixi
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #5 el: 10 de Novembre de 2005, 21:32:22 pm »
una cosa és solidari i un altre ser *****.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 10 de Novembre de 2005, 21:46:57 pm »
Ya em diras tu perque va ser *****...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #7 el: 10 de Novembre de 2005, 22:09:19 pm »
Benvolguts:

N'entenc molt be alguns comentaris, pero potser cal alguns aclariments, perque sembla que es cuestioni, el sentit democratic de mi mateix, pues be amic Sabadell, a mi no m'agrada entrar en polemica, pero potser es bo fer aclariments, tinc 50 anys i quan era jove als anys 70 jo ja corria devant dels grisos, per la democracia i les llibertats (vagas i manifestacions estudiantils a Sabadell)  i a la el que ara es la UPC, per les llibertats de Catalunya.  No atinc perque justificarme, cada escú, es cada escú, pero no estic dispossat a lleguir coses injustes, per tant en defençare si considero que rebo atacs injustos.

Salutacions

Andreu

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 10 de Novembre de 2005, 22:13:59 pm »
Estic d'acord amb el hicks, no se perque ens fiquem en aquestes històries quan si fos al revès no ens haurien pas deixat cap camp per a jugar a nosaltres, fa anys que sabem que cap equip català ens faria cap mena d favor i nosaltres ens hem d ficar pel mig, q total no se que debiem aconseguir de bo ahir...... amb el camp que a sortit avui i com a molt i debia haber la mateixa gent q un partit nostre d lliga a ple hivern i quan anem malament.....nose quin benefici econòmic tenim que obtindre en aquests casos pero no crec que ens surti rentable dsp de la gespa destroçada que ens han deixat........en fi ja em vec algun any deixant el camp al Terrassa perquè ens el deixin com les vegades que han vingut destrçat.......i per acabar-ho d'adovar que guanyin..........

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 10 de Novembre de 2005, 22:21:48 pm »
Com ja he dit en algun altre post, trobo MOLT bé haber deixat el camp a l'Hospi. I això perque; doncs perque és el més coherent.
Fiqueu-vos per un moment al lloc de l'hospi.
No tenim camp perque la federacio injustament diu que no podem jugar sobre aquesta gespa artificial. No us agradaria que un equip com el Sabadell ens deixés el camp :icon_question:
Vaja, penso que us contesteu vosaltres mateixos.  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

wimpi

• Visitant
« Respondre #10 el: 10 de Novembre de 2005, 23:04:29 pm »
Considero ke molts comentaris fant una montanya d'un gra de sorra, vam deixar el camp a un club catala amb porblemes (tant ke es defensa a catalunya....)i es veu ke aixo no us sembla be. Si un dia ens tanken el camp pq algun palasso llença alguna cosa al camp, on nirem a jugar? si fem cas d'alguns d'aki... a Andorra? a França? a Huesca?

Sobre ke si el camp es de tots.... si clar, es municipal, pero si entenem  el terme "municipal" de manera exesiva... ens trobariem cada tarda  dos mil nens jugan a futbol a l'estadi... i estarien en el seu dret no? comke es municipal....

Tal com heu dit, l'alcalde i el govern municipal ens representen, i si resulta ke u fan malamen, pos els despatxem i listos. Obbiament l'alcalde pren decisions, es la seva feina... ke volieu, un referendum municipal sobre si volem deixar el camp a l'hospi o no?

I sobre ke si estem en democracia..... eske no se a ke ve aixo...  ke jo sapiga el bustos esta alla pq l'han votat la meitat dels sabadellencs, i si tan dictador es (com deixeu entreveure), pos ja el fotrem fora al 2007....

Resum de la meva opinio del kes parla aki:

Estic a fabor de deixar el camp a un club catala i aixi demostrar als insolidaris del barri maritim ke natrus si som mes ke un club.

Sobre el bustos... encara falta bastant x la campanya electoral...  no correu, ah, i no crec ke la gent canvi el seu vot x veure una pegatina mal enganxada a un semafor....

PD: També es igual de legitim voler deixar el camp a l'hospi i inclus pensar que el bustos no es mal alcalde, no? o si es pensa aixo ja parlem dalgu de l'antic regim o carca o malamen del cap?

Ke el vostre grup sigui antibustos no vol dir ke el macrogrup ho sigui...

(ara pensareu ke soc del bustos pq alguns interpretareu kel defenso... en fi, les meves idees politikes estan per sobre de cualsevol politic i no midentifico amb cap, nomes amb mi  :surprised:

PD2: "Mentre uns escriviu desde la trinxera, jo escric des del balcó...." aviam si algu sap interpreta akesta frase xDDDD
« Darrera modificació: 10 de Novembre de 2005, 23:15:54 pm per wimpi »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 10 de Novembre de 2005, 23:13:51 pm »
 :clap :clap :clap :clap Aquesta es la reflexio que s'ha de fer  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 11 de Novembre de 2005, 07:18:45 am »
Per alusions Sr.Gil insiteixo perdoni per posar-me amb el "senyor" Bushtos  :-X

Per cert Wimpi jo escric desdel mig del carrer

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #13 el: 11 de Novembre de 2005, 13:16:41 pm »
wenas

bueno nomes voldria dir que l'estadi es municipal per tant pertany a l'ajuntament i si el sr bustos la vol vendre per especular (per variar) i omplir-se les butxaques u fara... jo hi estic en contra

a on faran el nou camp si es que ens fan fora?? a on Déu va perdre l'esperdenya? no u vec be ....

Prou especulació si us plau..

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #14 el: 11 de Novembre de 2005, 13:31:25 pm »
ens an fet publicitat indirectament, pero uns cuants euros seria just haver cobrat no creieu?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

wimpi

• Visitant
« Respondre #15 el: 11 de Novembre de 2005, 13:36:56 pm »
Hola,

Pel sabadell:

Si, ja ho he suposat, pero estras amb mi ke les coses es veuen diferen des del balcó que des del carrer oi? el balcó et dona mes perspectiva, profunditat, i una distanciació "apreciable" del conflicte a estudiar.

pel xon....

En fi, crec ke akest comentari en aquest post no ve a cuento de re, pq ningu a parlat sobre aixo..., en tot cas, tipic comentari d'atac desde la trinxera, sense cap argument sòlid....

obre un post a opinions ke digui: "el bustos es un especulador i soneke i nosecuantos i es un dimoni mes dulen kel ke surt als pastorets..." i parla de totes les coses dolentes ke te el nostre alcalde i ke de ben segur tu demostraras amb arguments solids i creibles.

Pel Markgsihool...

Tot i ke e dit kem sembla be deixar el camp, si ke crec ke alguna compensació almenys pels empleats del sabadell ke van haver de fer una feina extra xl partit aket si ke estaria be.... mes ke re, pq els treballadors del sbd de moment, encara no es consideren ekipament municipal xDDD

En fí...  

Em reafirmo en lo dit.
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2005, 13:41:48 pm per wimpi »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 11 de Novembre de 2005, 13:41:06 pm »
bueno nomes voldria dir que l'estadi es municipal per tant pertany a l'ajuntament i si el sr bustos la vol vendre per especular (per variar) i omplir-se les butxaques u fara... jo hi estic en contra
Està clar que el senyor bustos té un sou i ell no veuria mai ni un sol duro si ven una cosa que és de la ciutat i els calers anirien a les arkes de sabadell, no a la seva butxaca. Parlem amb coherencia i no hi haurà malinterpretacions.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #17 el: 11 de Novembre de 2005, 14:59:32 pm »
Desconec si em cobrat una part de la recaptació. Em penso que no i és per això que dic que una cosa és ser solidari i un altre ***** o és que la reparació de la gespa, replantar si fós necesari, el gasto de llum, empleats que van treballar aquell dia... Em penso que tot això no surt gratis i en canvi els beneficis anaven per l´Hospi que crec que és el que hauria de pagar qualsevol reparació en la gespa o on sigui que jo no crec que els que fan el manteniment ho faci gratis i s´ho paga l´ajuntament ho paguem nosaltres.
No sé m´agradaria saber si ens han pagat alguna cosa perque sinó em sembla que si som una mica tontets perque fer un favor ens costa diners
Vaja, em sembla a mi
« Darrera modificació: 11 de Novembre de 2005, 15:06:21 pm per hicks »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #18 el: 11 de Novembre de 2005, 15:55:23 pm »
Pel que sembla aquí hi ha alguns que no entenen o no volen entendre el significat d´algún d´aquests posts.
En el fons el que ens preocupa és l´estat de la gespa del´estadi on juga el nostre equip, si per sort està bè després de la pluja i el partit cap problema.
A mi em sembla bè ser solidaris, oferir el que ens sigui posible però sense perjudicar-nos ( com diu la expressió" encima de **** poner la cama"), però mai sense el benefici de ningú ( en aquest cas el induscutible mediatisme de l´alcalde Bustos).

Repeteixo a mi el que em preocupa és el Sabadell, si podem ajudar algún club amic, doncs perfecte però mai sense perjudicar-nos ni satifer els intressos partidistes d´algú.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #19 el: 11 de Novembre de 2005, 16:11:50 pm »
Tornem a repetir, si veiem be que siguessim solidaris, perque criticar? Creieu que l'alcalde va deixar el camp sabent que plouria i que l'arbitre deixaria jugar el partit amb la gespa en aquest estat??
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!