Considero ke molts comentaris fant una montanya d'un gra de sorra, vam deixar el camp a un club catala amb porblemes (tant ke es defensa a catalunya....)i es veu ke aixo no us sembla be. Si un dia ens tanken el camp pq algun palasso llença alguna cosa al camp, on nirem a jugar? si fem cas d'alguns d'aki... a Andorra? a França? a Huesca?
Sobre ke si el camp es de tots.... si clar, es municipal, pero si entenem el terme "municipal" de manera exesiva... ens trobariem cada tarda dos mil nens jugan a futbol a l'estadi... i estarien en el seu dret no? comke es municipal....
Tal com heu dit, l'alcalde i el govern municipal ens representen, i si resulta ke u fan malamen, pos els despatxem i listos. Obbiament l'alcalde pren decisions, es la seva feina... ke volieu, un referendum municipal sobre si volem deixar el camp a l'hospi o no?
I sobre ke si estem en democracia..... eske no se a ke ve aixo... ke jo sapiga el bustos esta alla pq l'han votat la meitat dels sabadellencs, i si tan dictador es (com deixeu entreveure), pos ja el fotrem fora al 2007....
Resum de la meva opinio del kes parla aki:
Estic a fabor de deixar el camp a un club catala i aixi demostrar als insolidaris del barri maritim ke natrus si som mes ke un club.
Sobre el bustos... encara falta bastant x la campanya electoral... no correu, ah, i no crec ke la gent canvi el seu vot x veure una pegatina mal enganxada a un semafor....
PD: També es igual de legitim voler deixar el camp a l'hospi i inclus pensar que el bustos no es mal alcalde, no? o si es pensa aixo ja parlem dalgu de l'antic regim o carca o malamen del cap?
Ke el vostre grup sigui antibustos no vol dir ke el macrogrup ho sigui...
(ara pensareu ke soc del bustos pq alguns interpretareu kel defenso... en fi, les meves idees politikes estan per sobre de cualsevol politic i no midentifico amb cap, nomes amb mi
PD2: "Mentre uns escriviu desde la trinxera, jo escric des del balcó...." aviam si algu sap interpreta akesta frase xDDDD