En realitat, si us dic quins són els meus colors no us farà cap gràcia.
Sóc blaugrana. Però això aquí no té cap importància. Senzillament sóc un paio al que li agrada molt el futbol i que fa molts anys que procuro seguir el futbol català perquè m'interessa el que fan la resta d'equips del meu pais. Per exemple, simpatitzo amb l'Espanyol encara que em faci una ràbia que em moro cada cop que juguen contra nosaltres i es deixen la vida per fer-nos la punyeta. Normal que a mi em faci ràbia, i normal que ells vulguin perjudicar-nos. Forma part de la rivalitat ciutadana, però cada cop que no juguin contra el Barça vull que guanyin tots els partits. El mateix amb el Sabadell, amb el que simpatitzo des de fa molts anys. Sé que molts seguidors arlequinats detesten el Barça però això no m'impedeix voler que els hi vagi el millor possible. I si dic que Catalunya es mereix 4 equips a segona A és perquè sóc conscient que per culpa de la influència del Barça a Catalunya la Primera Divisió és gairebé vedada per a la resta de clubs catalans. El Barça s'ho menja tot. Falten recursos, falten aficionats, falta repercussió mediàtica... i és una llàstima.
El que haurieu d'entendre també els aficionats del Sabadell és que tota massa social té un percentatge de mals aficionats. A major massa social, major percentatge d'indesitjables. No us penseu que els propis culers no ens n'adonem d'aquestes coses. Gent que no veu més enllà del seu melic, que no té respecte pel contrari, prepotents, poc informats, ignorants... Però heu de saber que també hi ha milers de culers que no som així i que paguem la reputació dels que s'apunten al carro guanyador perquè queda bé però ni tan sols son aficionats al futbol.
En fi... No us vull desviar més el fil del partit. A veure si guanyeu demà i podeu preparar el play-off amb temps, tot i que no estic gaire convençut de que fos beneficiós pel Sabadell perdre el ritme de competició a falta de tantes setmanes per jugar-se les garrofes. De vegades és millor arribar patint fins a l'última jornada, amb el subidón d'haver aconseguit l'objectiu i en ratxa, que no amb l'ansietat de portar setmanes esperant el moment decisiu.